Bij mij helpt warm douchen altijd wel wat. Ben je alleen?
Haha, wat grappig, ik krijg daar juist jeuk van (@Nidorina). Mijn wekker moet altijd op heel, half of kwart staan. Net zoals het volume van een tv ook altijd op een 0 of 5 moet eindigen.
Ik dacht eerst op die Lookout tower op die schommel met uitzicht over de stad. En waterfietsen ofzo maar dat hebben we al eens gedaan… En ik hou niet van enge dingen dus hij zal me ook niet meenemen naar The Dungeon
Ik weet het echt niet man
Haha nee, wel met zijn voetbalteam naar nog onbekende bestemming. Sneu voor hem van de finale, maar ze hebben vast toch een leuk weekend. (En jij ook met de geplande leuke activiteiten!)
Die schommel staat ook nog op mijn wishlist
misschien zegt hij ook wel dat iets niet goed is om te verhullen dat je het goed hebt? Anyways, veel plezier en laat je ons weten wat het is geworden?
Dat klinkt niet fijn! Goed dat je gebeld hebt met de HAP. Hoop dat het snel twee uur is!
Ah zulke oefeningen ken ik wel, moet ook soms iemand helpen die dat dagelijks moet doen. Zo irritant dat je dan afhankelijk bent van een ander.
Goed de oefeningen doen en hopelijk kun je dan snel weer sporten!
Hoppa, urenstaten van mijn werk ingevuld (altijd zo’n kloteklusje en was er gister niet aan toe gekomen) en nu vijf dagen vrij!
Hij s idd niet thuis, was zit erin 
Staat de wasmachine bij een huisgenoot op de kamer? Lijkt me kut 
Ah man ik word er niet goed van. En hij is ook nog zo’n geval dat geen baan kan behouden en het liefst de hele dag in zn bed ligt te rotten of te gamen. Elke keer weer wasstruggles…
Ja dat geloof ik, lijkt me echt niet chill. Ik zou gewoon echt vaak op de deur kloppen en dan naar binnenlopen, hij weet dat hij de wasmachine heeft.
Moet jij werken vandaag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
*moest. Maar heb mn dienst weggegeven 
Klinkt echt rot. Sterkte, hopelijk valt het allemaal mee!
De lidl heeft maizena koekjes en voor mij is dat gewoon bijna crack haha. Heb gisteren al zo’n hele doos leeggevreten en het gaat vandaag niet veel beter. Mijn vriend vindt ze ook echt helemaal niet bijzonder ofzo haha
Omg de leven
Sowieso dat ik nog een paar dozen ga inslaan
Normaal zijn die koekjes echt vet duur bij de toko.
Kijkt er btw iemand Skam op youtube?
Lekkker! Ik moet wel… ben de uren alweer aan het aftellen, haha