Ik vind het ook heerlijk! Stortbuien hebben op mij ook een soort aantrekkingskracht. Als het zo hard regent MOET ik gewoon naar buiten, of in elk geval mijn hand uit het raam steken
Het was hier gisteren zo donker dat ik lekker kaarsen heb aangestoken!
Als het regent heb ik tenminste geen schuldgevoel dat ik binnen zit. Loooove herfst en winter.
Veel sterke en gecondoleerd
Hopelijk overleven mân Nikes de wasmachine, anders gooi ik ze gewoon weg want ze zijn echt verneukt door festival.
Iedereen heeft het over regen maar hier is nog geen enkele druppel gevallen en gaat ook niet gebeuren zie ik⊠Maar het waait wel echt lekker, heb alle deuren en ramen open (zelfs voordeur) dus alles waait lekker door.
Iemand in de straat is nu voor de tweede dag op rij op de piano âEye of the tigerâ aan het oefenen en ik word er tureluurs van.
Ik heb deze droom laatst ook een keer gehad! ZĂł raar als je wakker word en je toch nog al je tanden hebt. Haha
Ik heb net zon 20 km gefietst met een half zachte band en wind tegen. Kan iemand me terug de zee in duwen danku
Zoo naar!!! Ik heb die dromen best vaak en het schijnt ook iets te betekenen. Weet niet of je daar in gelooft?
Gecondoleerd
Wat voor geur heeft ie? Komt er zoân specifieke zelfbruingeur vanaf of valt het mee?
Shit. Gecondoleerd
Dedication! Danku. Klinkt goed, die van Dove vond ik echt meuren na een paar dagen inderdaad.
Ik bedenk me net ineens waarom is doping verboden. Helemaal naar frankrijk fietsen zonder doping is net als naar een techno feest zonder xtc. Ik zou t niet volhouden zonder
Fak me lefe ik kan geen muziek luisteren met Sonos omdat mân wifi t niet doet.
Ik zou met een heel laboratorium aan doping achter de kiezen nog niet een keer de Alp dâHuez op kunnen fietsen, dus als jij de hele tour kan volbrengen op wat EPO regel ik een gele trui voor je.
Vooral onzekerheid of machteloosheid
Nah. Ik koop wel een oker gele trui bij de primark ofzo.
Iemand heeft zijn zware fiets tegen mijn koffer aan geparkeerd en toen viel mn net gekochte starbucks beker uit de trein. En nu ben ik boos maar hij zei niet eens sorry. Wtf ik heb betaald voor dat ding.