Wat je even kwijt wilt #25

Zal wel weer te laat zijn

2 likes

Omg… first i did it

32 likes

Sorry, stond er nog een in de wachtrij die eerder was. Dus ik sluit deze.

24 likes

Grapje.

9 likes

Ik schrok al.
Not

Zou ik ook zeggen. En nu niet je account deleten hè. Je bent topicstarter nu. Je hebt verantwoordelijkheden!

11 likes

In het vorige topic ging het over ijs in je punani, ben ik de enige die aan het verhaal in de girlz denkt over een bevroren frikandel?

Dat iemand ooit dacht dat dat een goed idee was :persevere:.

Stonden sowieso wel meer rare (verzonnen) verhalen in de girlz :joy:

2 likes

M’n zoontje probeerde mijn naam (Silke) uit te spreken. Hij roept nu steeds ‘sukkel’ naar me :joy:

56 likes

Mijn (langharige) kat vindt dat het voldoende afgekoeld is om op schoot te komen liggen, ik ben het er niet mee eens

10 likes

Hier hetzelfde! Vanochtend wat yoghurt gehad en net een klein beetje van m’n eten van gisteren en nu ontplof ik zowat :sob:

1 like

Ik heb beneden watermeloen liggen maar bij het idee dat ik die moet gaan snijden krijg ik het al te warm :cry:

2 likes

Het moment dat je je ineens beseft dat er in de schuur, die ik met mijn huisbaas deel, een airco staat. Mijn vriend en ik hebben hem naar mijn huiskamer gesjouwd. Ding staat al jaren te verstoffen MAAR HIJ WERKT

35 likes

Ik heb lekker mijn dekbed in de wasmachine gestopt en die hangt nu buiten, is al bijna droog met dit weer. Lekker fris beddengoed als het weer wat koeler wordt

1 like

Ik ga vandaag zoveel mogelijk wasjes draaien! Zet mijn rek op het balkon en dan moet het binnen no time droog zijn.

1 like

Mijn kat ook. Ik houd haar op afstand, maar ze lijkt echt aanhankelijker dan normaal met dit weer. Kan haar natuurlijk ook niet zomaar naar buiten doen nu

haha, ik ben hetzelfde aan het doen. Alle was van mij en mijn familie aan het wegwerken. Ze komen straks terug van vakantie en ik wil dat ze in een schoon en gewassen huis thuiskomen. Ik weiger alleen te stofzuigen

2 likes

Onze hond is ook zo. Hij is sowieso aanhankelijk en zit het liefst de hele dag op schoot, ook bij deze temperaturen. Onze poes vindt het een goed idee om met deze temperaturen languit op de keukentafel te liggen. :woman_shrugging:t3:

Ja ik heb ook al gestofzuigd en eerste wasje is net klaar. Hopelijk koelt het vanavond wel een beetje af zodat ik heerlijk kan slapen in een schoon bed.

2 likes

Vrij efficient gewerkt vanmorgen en nu vakantie. Lig meteen als een bezwete zwangere zeester op de bank met ventilator op me gericht.

6 likes

Ik ging naar maastricht en zou 0 euro uit gaan geven. Helaas jammer mislukt

4 likes