Wat je even kwijt wilt #25

Zal wel weer te laat zijn

2 likes

Omg… first i did it

32 likes

Sorry, stond er nog een in de wachtrij die eerder was. Dus ik sluit deze.

24 likes

Grapje.

9 likes

Ik schrok al.
Not

Zou ik ook zeggen. En nu niet je account deleten hè. Je bent topicstarter nu. Je hebt verantwoordelijkheden!

11 likes

In het vorige topic ging het over ijs in je punani, ben ik de enige die aan het verhaal in de girlz denkt over een bevroren frikandel?

Dat iemand ooit dacht dat dat een goed idee was :persevere:.

Stonden sowieso wel meer rare (verzonnen) verhalen in de girlz :joy:

2 likes

Wimperextensions zetten met dit weer is echt de hel :weary:

M’n zoontje probeerde mijn naam (Silke) uit te spreken. Hij roept nu steeds ‘sukkel’ naar me :joy:

62 likes

Ik zit ergens een kopje koffie te drinken en de ober is onervaren en volgens mij is Nederlands een nieuwe taal voor hem. Ik vind het zo lief want hij doet zo zijn best.
En toen zag ik een hele stoere man de nek van zijn vriend insmeren met zonnebrandcrème en werd ik een beetje emo.
De hitte maakt mijn hormonen sterker denk ik.

20 likes

Mijn (langharige) kat vindt dat het voldoende afgekoeld is om op schoot te komen liggen, ik ben het er niet mee eens

10 likes

Ja en ook altijd van die gare verhalen over bifiworstjes

1 like

Pff heb echt het gevoel dat ik bijna ontplof en alsof ik net in een all you can eat heb gegeten en teveel naar binnen heb zitten werken. Maar heb sinds half 9 alleen een klein schaaltje yoghurt op en een stukje taart

Edit: de taart een half uur geleden. Niet om half 9 al :’)

Hier hetzelfde! Vanochtend wat yoghurt gehad en net een klein beetje van m’n eten van gisteren en nu ontplof ik zowat :sob:

1 like

Ik heb beneden watermeloen liggen maar bij het idee dat ik die moet gaan snijden krijg ik het al te warm :cry:

2 likes

Het moment dat je je ineens beseft dat er in de schuur, die ik met mijn huisbaas deel, een airco staat. Mijn vriend en ik hebben hem naar mijn huiskamer gesjouwd. Ding staat al jaren te verstoffen MAAR HIJ WERKT

35 likes

Ik heb lekker mijn dekbed in de wasmachine gestopt en die hangt nu buiten, is al bijna droog met dit weer. Lekker fris beddengoed als het weer wat koeler wordt

1 like

Ik ga vandaag zoveel mogelijk wasjes draaien! Zet mijn rek op het balkon en dan moet het binnen no time droog zijn.

1 like

Mijn ouders staan erop om samen naar Schiphol te rijden om mijn vriend op te halen maar ik wil zo graag even alleen zijn met hem omdat we gisteravond ruzie hadden/ik heel verdrietig was en de hele reden van onze ruzie was omdat hij niet in Nederland is met mij maar echt ze snappen gewoon niet dat ik alleen met de trein wil :’) en ik heb ook helemaal geen zin om te zeggen dat we ruzie hadden en uitleggen waarom want zij denken dat hij mij verrast met een bezoekje en ze zijn helemaal blij

1 like

Ik moet nog steeds lachen om dat filmpje haha, en dan vooral om jouw eigen lach!

1 like