Wat je even kwijt wilt #25

Ik vraag dan dingen die op kunnen. Bv Chocola, drank of douchespul.

1 like

Boeken, een tijdschriftabonnement, spullen om creatief bezig te zijn/voor je hobby, (sport)kleren, een bijdrage voor een groter cadeau waarvoor je spaart, een dagje weg of een lunch/etentje

1 like

Een dagje uit of iets doen dat heb je een herrinnering en geen prul.

1 like

Een ervaring! En ook leuk om samen te doen :slight_smile:

1 like

Ik had ooit een watermeloen van 15kg, ter illustratie :stuck_out_tongue:
afbeelding

27 likes

Oh en je kunt ook parten watermeloen in de blender gooien met ijsblokjes, suuuuper lekker!

1 like

holy shit haha

Heb jij alle seizoenen al gezien? Ben pas net fan geworden haha

Ik heb het zelfde probleem, ben ook bijna jarig dus lees mee :blush:

1 like

Ik had gisteren op een feestje iets uitgelegd over eten(mijn vakgebied) en meteen toen ik klaar was bedacht ik me dat ik het helemaal verkeerd had gezegd. Ik denk dat niemand het door had maar ik zit er nog steeds over in :stuck_out_tongue:

6 likes

Goed dat je het zegt, ik moet nog bingen. Starting now.

2 likes

Regent het al?

Ik verveel me

Vandaag helemaal naar de Biesbosch gereden om alleen maar in het museum rond te lopen en vervolgens naar huis te gaan omdat het maar bleef regenen en wij daar totaaaal niet op voorbereid waren :joy:

1 like

Mijn ouders hebben deze plant en er groeit ineens een rare tak uit die “zweet”. Is dit normaal?

2 likes

Nee! Ik weet alleen dat er een hoop knoflook in gaat :joy: weet het recept niet, kan het wel eens vragen?

1 like

Ik heb zo’n leuk weekend gehad en nu heb ik de zondagavond dip omdat ik morgen gewoon weer moet werken.

4 likes

Graag. Lievelingsprogramma! Welk seizoen kijk je nu?

Ohhh ik moet echt even een paar kg gaan afvallen maar 0% zin in

3 likes

Ik heb zo’n last van een kriebelhoest en kriebel in mijn keel. Irritant. Ook geen zin om morgen te werken.