Wat je even kwijt wilt #25

Meestal kan je wel iets kalmerends krijgen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar veel vriendinnen van me wel. Anders gewoon iets uit de etos?

Ja dit snap ik ook niet inderdaad. Een aansteker mag je ook gewoon wel mee, tenminste die zijn er bij mij nog nooit uitgehaald, en dan kun je gewoon een fles wodka ofzo achter de douane kopen en dat aansteken.

Ben al weer helemaal klaar met werk. Moest een bestelling wegbrengen en ga echt kaulo langzaam teruglopen.

1 like

Hahaha ik zag dat je je verbeterde maar wou bijna zeggen hoe langzaam Frida?

1 like

Ik zag dat Memphis Depay nummers heeft uitgebracht. Ik dacht eerst van ehh typisch, houd je gewoon bij het voetballen. Maar het klinkt echt best ok? Valt me alles mee.

Hehe het is 11 uur en ik ben op weg naar huis

8 likes

Yes, heb ik gedaan voor inderdaad een lange vlucht! Ze deed bij mij totaal niet moeilijk, kon gewoon telefonisch. Volgens mij kreeg ik toen 2 pilletjes, een voor heen en een voor terug. Ik dacht Oxazepam, maar het kan ook best een andere -pam geweest zijn.

Ah wat stressvol :pensive: veel succes!!!

OMGG ik heb een koptelefoon waarbij mn muziek aangaat als ik hem opzet. Maar soms als ik hem op heb zonder muziek aan en beweeg dat gaat mn muziek weer aan.
Dus ik stond net voor de spiegel en ik zei iets van i am feeling myself. En toen ging mn muziek aan en het liedje zei “exuse me while i feel myself”

Toeval bestaat niet.

16 likes

Lief, dank je!!

Ik heb sojaeiwit van Holla.nd&Barr.ett eigen merk, ook niet zo graftakkeduur. Smaakt niet lekker maar ook niet naar krijtjes gelukkig. Ik mix hem altijd met sojamelk voor een supershake (lifehack omg).

Ah thanks maar ben allergisch voor soja dus die is geen optie. Vandaar dat ik rijsteiwit gekocht heb.

Lol ik denk dat ik mn aannemer leuk begin te vinden hahahaha

1 like

Volgens de kaart heb ik bereik bij Tele2 in mijn thuisdorp maar in het echt valt dat tegen (altijd maar 1 streepje bereik). Zou ik daarover kunnen bellen?

Huel misschien?

1 like

Nee want je hebt geen bereik heheh. Graphe gewoon doen

35 likes

Yesssss, ik heb zo goed als nieuwe docs kunnen scoren voor een leuke prijs. Blaren incoming!

4 likes

Nee Noorwegen is zelfs in de stromende regen fantastisch!

3 likes

Orangefit bevalt mij supergoed! Kan ook niet tegen soya. Smaakt prima.

1 like

Bleh. Ik zou naar lowlands gaan dit jaar maar ik weet niet of ik er eigenlijk nog zo’n zin in heb? Ik wil heel graag, al een aantal jaar maar opeens heb ik er niet zo’n zin meer in en ik weet niet waarom?

En nu ben ik heel erg aan het twijfelen.