Wat je even kwijt wilt #26

Ze passen niet in mijn dieet en heb liever dat ik er iemand anders blij mee maak dan dat ze blijven liggen.

1 euro per stuk + verzending? Die hele doos gaat wel 6,95 kosten maar een paar losse kunnen wel door de brievenbus.

36 uur. Dus naja wel zo goed als full-time.

Heeft iemand tips voor een goed wetenschappelijk tijdschrift? Ben al aan het googelen, maar vroeg me af of iemand hier een goede tip heeft.

Succes!!

1 like

Omdat het nogal dure repen waren en ik het fijn zou vinden dat ik ze niet helemaal voor niks gekocht heb. Dit is minder dan de helft van de prijs. Ik vind je opmerking nogal onaardig.

16 likes

Ja

1 like

Het is introductieweek in mijn studentenstad en ik zag vanmorgen echt enorm veel leuke jongens

15 likes

Mijn maandagmorgen kan niet meer stuk :stuck_out_tongue: Voor wie ook wil, klik

7 likes

Aah wat rot, dat klinkt echter als een goed idee. Hopelijk vrolijk je ervan op!

haha baas bovenbaas! :pray::pray:

Hoe heet zo’n dingetje dat achterop je telefoon kan zodat je m beter vast kunt houden? Dat heeft een naam toch?

Ik ontdekte een eeltbult op mn pink van mn telefoon

Ah pop socket.

1 like

Dan moet ik dat ook maar aan gaan schaffen want sinds ik een hard hoesje van house of Sweden heb, heb ik ook zo’n vervelende plek

1 like

Na een weekend lowlands is worden gepamperd bij je ouders het beste wat er is

11 likes

Twijfel of ik mijn haar donkerder ga verfen vandaag.
Momenteel donkerblond met highlights :thinking:

Zit in m’n ouders huis omdat er een meter vervangen moest worden en m’n ouders niet thuis waren vandaag. Zegt die man dat ie de afspraak wilt wijzigen. Jaaa doeeei. Zat hier niet voor niks. Nu gaat ie het toch maar doen :ok_hand:t2:

1 like

Ben vandaag weer aan t werk na mn vakantie en jezus, het valt me toch wat zwaarder dan verwacht :weary:

O jee. Dit heb ik ook een keer gehad. Na drie weken voelde ik aan alles dat het werk niet bij me paste. Ik heb het een jaar volgehouden en dat had ik niet moeten doen. Soms werkt het gewoon niet. Is het een optie om verder te kijken?

Ik weet thuis nooit zo goed wat ik moet eten als lunch🤔

Ik had poffertjes met poedersuiker en kaneelsuikee :drooling_face:

5 likes

Zo lekker! Maar ik heb net gesport dus zoiets kan ik niet over mijn hart verkrijgen nu haha. Maar crackers zijn zo saai, salade te veel moeite. Op werk eet ik altijd warm en hoef ik niet na te denken tussen de middag

1 like