Wat je even kwijt wilt #26

Ik ben vorige week voor het eerst naar het zwembad hier gegaan en toen later die week en gisteren nog een keer omdat ik het zo fijn vond!!! De engheid viel me alles mee en de crowd op het lokale zwemuurtje op de donderdagavond is totaal niet naar en staarderig want het zijn voornamelijk ouderen die er gewoon komen om hun baantjes te trekken dus mensen zijn erg met zichzelf bezig. En zodra je in het water bent is er toch niks meer te zien!

3 likes

Hartje voor herkenning, ik voel me precies hetzelfde als jij!

1 like

Ik snap dat het onwijs lastig voor je is.
Ik kan niet voelen hoe jij je voelt, maar ik kan mij er wel een voorstelling van maken.
Van uitstel komt afstel. Het is een drempel die je over moet en jij kan dat! Dat weet ik zeker. Je zou echt heel erg trots zijn op jezelf.
Vaak denk je dat mensen kijken, ik maak mij daar ook van ten voren ontzettend druk om. Achteraf vind ik het altijd heel erg mee vallen.
Als jij zwemmen leuk vindt en zin hebt om te zwemmen, dan er lekker voor gaan!

Om je wat moed in te spreken:
Ik heb totaal iets anders dan dat jij hebt, maar ik heb een onwijs lelijke rug, vind ik zelf. Mijn schouderblad steekt uit en ik heb een litteken over de gehele lengte van mijn rug (scoliose). Altijd ben ik bang voor de blikken van mensen en eventuele vragen/opmerkingen die mensen stellen/maken.
Toch weerhoudt het mij er niet van om te gaan zwemmen. Toen ik voor het eerst naar mijn operaties ging zwemmen, deed ik dat s’avonds doordeweeks. Vaak zijn er dan heel weinig mensen. Dit heb ik een aantal keren gedaan tot ik dacht “dan kijken mensen maar”. Het is echt een drempel, maar als je die drempel eenmaal over bent ben je ontzettend trots op jezelf.

Jij kan dit! Ik hoop dat als je gaat er heerlijk van kan genieten en daarna op de bank kan ploffen met een heel voldaan gevoel :kissing_heart:

3 likes

Mijn vriend kookt omdat ik me kut voel en ik heb echt angst voor wat hij brouwt haha. Hij heeft een beperkt repertoire wat hij kan maken en daar hebben we de ingrediënten niet voor in huis :grimacing:

3 likes

Ik heb net in de AH niet de mooiste zonnebloemen gekocht die er stonden, maar juist die nog een beetje aandacht nodig hebben. Ze stonden zo sneu te lijden onder de andere bloemen, dat ik ze maar heb meegenomen.

20 likes

Oké het was goor

1 like

Wat was het?

Pasta met ‘pesto’ maar de kaas was op dus het was eigenlijk spinazie en walnoten en heel veel olie
En hij had er broodbeleg kip doorheen gedaan wat volgens mij al sinds zaterdag open was en niet goed dicht zat en omdat ik een zeur ben wil ik dat dan eigenlijk niet eten

Edit: ik ben ook gewoon sowieso een zure zeur vind het iig lief dat hij iets heeft geprobeerd :stuck_out_tongue_winking_eye: al ben ik wel ongelukkig dat ik niet meer dan drie happen heb gegeten

4 likes

Hahaha achhh he tried :speak_no_evil:

1 like

Op dinsdag erachter gekomen dat mijn oma longkanker heeft en vandaag - na meerdere onderzoeken - gehoord dat het zo’n grote tumor is + uitzaaiingen in de hersenen dat het onbehandelbaar is en de nog een paar maanden heeft
 zo bizar :frowning:

1 like

Wat naar :disappointed: veel sterkte

Pff, wat heftig, zeg
 Heel veel sterkte!

Pff wat een k*t nieuws! Heel veel sterkte :yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:

Sterkte :two_hearts:

@Fredje @Chuckie @DikkeKip @Paardenmeisje :heart: jullie zijn lief!
Thankss!

Ik ga, ofja om half 9 want dan is t pas open :sweat_smile:

2 likes

Ah jeetje, wat heftig en kut. Heel veel sterkte voor jullie :heart::heart:

Veel sterkte :heart:

ah, dat vind ik echt heel lief!

1 like

@Captain_Oates Pff wat heftig :pensive: Heel veel sterkte <3


Vandaag was echt een geweldige dag. Had met twee vrienden afgesproken die ik al een tijdje niet meer had gezien en het was zo gezellig! Heb ook de vriendin van Ă©Ă©n van hun leren kennen en ze was zo lief.

Verder hebben we heel de dag door Antwerpen gewandeld en het voelde eindelijk weer als zomer, heerlijk. Nu lig ik lekker op bed met McDonalds, echt een perfecte afsluiter :yum:

5 likes

oh nee, sterkte!! Wat heftig