Wat je even kwijt wilt #26

Probeer anders even te gaan zitten op een plekje in je studio wat je fijn vind en even heel mindfullness te beseffen dat je weg gaat…

Als je straks verhuist bent kan dat niet meer en dan heb je misschien spijt

Wat lullig dat ze dan niet opneemt, snap dat je daar boos van wordt :persevere:

Hoop dat je snel een huis hebt!

Ah jij bent echt een lieve vriendin volgens mij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja precies, zeg dan niet dat je bereikbaar bent enzo. Ik vind het ook vervelend om te blijven bellen, vooral in het weekend. Maar ik heb wel het idee dat het in dat geval een situatie is van wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus wil ook niet afwachten.

Als ik gestrest en heel moe ben, heb ik soms echt hysterische aanvallen. Ik was gister bij mijn ouders, en toen ging ik op de grond liggen in de gang en moest ik echt hysterisch hard lachen en huilen tegelijk. Echt wtf :joy::joy:

Nou ja “lullig”
Misschien is ze niet in de gelegenheid om te bellen, misschien is er wel wat aan de hand?

Heb je een voicemail kunnen inspreken? @Amoruccio

Nee, telefoon blijft eindeloos overgaan dus denk dat ze dat niet heeft ingesteld ofzo? Wel nu maar een berichtje gestuurd.

Oh mensen had me echt helemaal ingesteld op herfstweer nieuwe kleding gekocht enz geurkaarsjes erbij wordt het volgende week opeens weer fucking 29 graden. Echt hou óp!!!

16 likes

Neeeee :frowning: :frowning: :frowning:

VERDOEME deze memo had ik nog even gemist. Zo geen zin in. Max 25 is acceptabel

Herkenbaar. De meest flauwe grapjes veroorzaken dan ook hysterische lachbuien.

1 like

Omg had vannacht echt een levensechte droom over ‘n eh ja, oude ‘vriend’ (ooit, bijna 10jr geleden, leren kennen op vakantie als 17 jarig meisje toen, en in NL nog paar x gezien / af en toe eens mee geappt… en nu heeel soms reageren we nog eens op elkaar stories op IG, maar is al lang geleden). Werd echt wakker met ‘n gevoel van; ik wil ‘m dat vertellen, want heb ‘m ook al lang niet meer gesproken en is best jammer want was altijd wel oprecht gezellig. Maar hallo haha, hoe random als ik ineens zo’n berichtje stuur? Mss moet ik het maar laten en de goeie, gezellige herinneringen van vroeger bewaren.

2 likes

Huh waar lees je dit? Het knmi heeft het maximaal over 23 graden?

Op zaterdag wordt het bij mij 28 graden, de rest van de week is gelukkig gewoon 23 graden.

1 like

tenor

18 likes

Mocht ik ooit zangeres worden dan mag jij mn tekst schrijven.

1 like

YESSSSSSSSSS IK ZET MN POOL OP

lekker smelten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wtf. Is dit echt zo!? En wordt dit betaald van ons belastinggeld?

4 likes

Schrok wel ja, maar minder erg dan ik verwacht had. Ik had ook al heel snel door dat ik niks kon doen, dus denk dat het daarom ook ietsje minder was. Maar ik zei wel hardop ‘ohneeeee :disappointed_relieved:

net in mijn eigen woonplaats was het allemaal nog net wat warmer

1 like