Wat je even kwijt wilt #27

@HvO Dit en amandelmeel geeft ook een andere textuur, wat kleffiger.
Dus zonder zal het anders, maar vast ook wel lekker zijn.

2 likes

Worden er nog meer mensen zenuwachtig van Chateau Meiland? Net als dat scheldende stel die die kerstboom opzet wat iedereen zo grappig vind. Ik erger me dan. Zo’n negatieve energie, ze zeiken zo op elkaar. Helemaal niet rustiggevend in naar te kijken. En het doet me aan vroeger thuis denken; iedereen die op elkaar zeikt en zeurt en scheldt.

4 likes

Ik word er ook zenuwachtig van. Vind het ook niet grappig, eerder irritant. En dan niet op zo’n love to hate manier zeg maar.

2 likes

Net het verlossende woord gekregen dat ik mijn master heb gehaald! Eindelijk afgestudeerd, ben zo blij! :star_struck:

92 likes

Met saaie tv je avond vullen is bijna jammer van je tijd. Sporten vind ik ook heerlijk. Ben je van de kleine huisdieren? Cavia of vogeltje of parkiet? Of is iets groen misschien leuk, tuinieren of een moestuin of potjrs met bloemen of groenten erin? Iets heel anders is bijvoorbeeld tafeltennis of poolen of mountainbiken of bergbeklimmen of kanoƫn. Dan zijn ook massa cursussen die je kan doen. Italiaans leren of piano spelen of boetseren of kleding maken. Allerlei creatieve dingen. En dan zijn er nog verenigingen of vrijwilligers werk. Of een opleiding doen. Daar heb ik heel wat avonden mee gevuld. Heb ik je misschien wat inspiratie gegeven?

11 likes

Gefeliciteerd. Van harte. Een belangrijke mijlpaal gehaald, dat mag je vieren😊

1 like

Ik heb m’n oude telefoon op marktplaats staan en nu al 2x gehad dat mensen een bod doen. Ik aan geef akkoord te gaan en dat ze dan zonder reactie hun bod verwijderen… Vet irritant.

M’n honden hebben een energie/stoei aanval. In de woonkamer op de gladde vloer. Ik blijf maar even rustig zitten tot het voorbij is.

2 likes

Ik ben nu 3/4 maanden aan het daten met een gast, alleen hebben we nog nooit echt ā€œthe talkā€ gehad als in waar we nu staan. Hij is net zo afwachtend als ik en ik vind over gevoelens praten echt het engste dat er bestaat. Toch wil ik wel het gesprek aangaan omdat ik niet wil dat we voor altijd in de date fase blijven hangen, maar ik wil hem ook niet afschrikken. Iemand tips voor hoe ik dit gesprek op een niet al te zware manier kan voeren?

Heel herkenbaar :stuck_out_tongue: Mijn vriend en ik hebben destijds ā€˜the talk’ gevoerd toen we allebei behoorlijk wat gedronken hadden. Dat werkte al veel fijner, hahaha. Misschien gewoon lekker samen eten en dan openen met hoe je de toekomst samen ziet? Niet over waar jullie nu staan, maar waar jullie naar toe gaan oid?

1 like

Ik heb vandaag al meer dan 20x een nummer afgespeeld en ik hoor het nu ik stil zit nog echoƫn in Mn hoofd. Zal me niet verbazen als ik de 50x ook nog haal.

1 like

Alleen ik weet echt niet hoe ik het precies kan verwoorden zonder dat ik hem afschrik. Ik ben bang dat het overkomt alsof ik het direct officieel wil maken, wat niet perse mijn bedoeling is (alhoewel als hij het op dit moment officieel zou willen maken ik niet zou tegenstribbelen). Ik wil vooral gewoon zekerheid en weten waar ik aan toe ben

Ok jongens als ik hierna niet meer op het forum ben dan weet je wat er is gebeurt; ik ga nu huttekƤse op m’n brood doen die een maand (!) over datum is (maar het ziet en ruikt nog normaal). Wish me luck :joy:

9 likes

Ik heb vorige week yoghurt gegeten met tht 22 augustus. No problemo.

1 like

Misschien iets van hoe hij jullie ziet? En dan begin je zelf jouw mening te vertellen. Of je vraagt of hij denkt dat het ergens heen gaat, en vertelt jouw visie.

1 like

Word nu wel een beetje leip van die market garden herdenking. Om het uur 2 vliegtuigen die laag overvliegen.
Ja snap dat het toen vaker was enzo maar nu zijm we in 2019 en ben ik een millieu millenial en haat ik harde geluiden.

2 likes

Wat sneu :disappointed: Beterschap!

1 like

Holy shit wat een stress vanochtend… Ik had een video montagetoets, wat eerst eigenlijk best vlekkeloos verliep. Toen ik zo goed als m’n video klaar had, was er opeens geen geluid meer te horen, zowel als door m’n oortjes als de laptopspeaker niet meer. Toen raakte ik echt mega in paniek en bleef ik bijna de volle 3 uur zitten om het proberen te fixen… Dacht echt kutzooi, nu moet ik dit helemaal gaan herkansen terwijl ik de hele video al af had, alleen omdat er opeens geen geluid meer is… Dacht fuck it, dan lever ik het maar zonder geluid in en toen ik alles geĆ«xporteerd en gerendered had en uit m’n bewerkprogramma was, was het geluid er opeens weer :heart::heart: Halle fucking lujah. Een halfuur daarna trilden m’n benen nog steeds van de stress :joy:

11 likes

Gvd mijn rug. Waarom merk je pas bij pijn hoe fijn het is als je lijf het gewoon doet. Ik voel me Quasimodo

Ik heb het idee dat iedereen om me heen ineens verkouden is en keelpijn heeft. Hoest de longen uit mn lijf :sob:

1 like