Wat je even kwijt wilt #27

Jaaaaa

1 like

Maar kennen jullie ook deze gouwe ouwe

18 likes

Ik wil trouwens even kwijt dat ik het nieuwe album van Lana Del Rey echt fakking saai en kut vind. Heel jammer.

2 likes

Aaaaahhh jongens, deze dag is nu al geweldig :heart::love_you_gesture:t2:

45 likes

Ga je of heb je al een foto van je jurk gepost?

3 likes

@HvO nee ik zat in het goede topic

1 like

Nog 3 uurtjes werken en dan een leuk weekend voor de boeg! Nu al zin in :heart:

1 like

haha wow net toen ik een jas naar de kringloop wilde brengen, kreeg ik een mail dat ik het verkocht had via UW. echt, ik had mijn jas en schoenen al aan :joy_cat:

9 likes

@Niettepruimen Mijn vriend krijgt een vrij lang vrijgezellenfeest - van vannacht tot zondagochtend :joy_cat: ze vliegen naar Estland om daar te feesten. Morgen vliegen ze terug en doen ze het nog eens over met meer vrienden erbij (niet iedereen had budget voor een dagje vliegen).

@GEEZ Wauw, ga je vandaag al trouwen! Heel veel plezier! Ik ben over 1.5 maand aan de beurt en begin steeds zenuwachtiger (op een goede manier) te worden!

3 likes

Joepieee de scholen zijn weer begonnen en dus voel ik van kilometers afstand een verkoudheid opkomen, blehhhh

2 likes

Jaaa, mijn vriend heeft zijn laatste examen gehaald en is nu officieel een echte brandweerman!

68 likes

Sexyyyy

4 likes

Ik wist heel nie dat jij je had voortgeplant

1 like

Wow ik dacht altijd dat het een tekening was :joy:

1 like

Uhuuuuu :smirk:

1 like

Net les gehad in videobewerking met Premiere Pro, de tieten zeg ik snap er echt geen hol van :scream:

1 like

Krijg net een bericht op Marktplaats
Hallo [mijn naam], lengte ???

Ok is goed.

3 likes

Waar is die meid eigenlijk? Ik wil ook zon avatar!

1 like

Ik heb zojuist mijn eerste les ooit aan een drukke brugklas gegeven en het ging nog best oke??? OMG

20 likes

Het betekend ik ben erger.

3 likes