Het was een hele korte! Half uurtje ofzo
Ik heb dit ook, ik snap powernaps ook echt niet. Maar het duurt bij mij meestal ook een halfuur voor ik in slaap val dus 20 minuten gaan liggen heeft ook niet zoveel zin haha.
Het schijnt dat mensen vroeger twee keer 4 uur sliepen in plaats van één keer 8. Dat zou ook niet echt iets voor mij zijn denk ik
Gewoon wat lekker zit. Ik heb brede voeten dus het liefst Adidas.
Ik werk niet in uniform dus kan afwisselen met nette schoenen.
Wilde gaan sporten vanavond maar ben heel slim even op bed gaan liggen. Nu lig ik zo lekker dat ik niet meer wil sporten.
Oh echt? Nog nooit gehoord, wel interessant. Ik ben een slechte slaper dus ik kan ook niet ff zo een dutje doen. Ik ben of aan, of uit. Haha. Volgens mij deed ik als tiener/begin student jaren wel eens een dutje doe het nou nooit meer. En idd die moeite om in slaap te vallen alleen al.
ik moest vanmiddag voor een wortelkanaalbehandeling maar toen ik daar kwam zei de tandarts dat het nog niet hoefde?! hahaha zo’n fucking rare situatie. omdat ik alleen nog last van heb bij heel warm/heel koud en het nog niet constant pulseert of een kloppend gevoel geeft hoeft het nog niet ik was helemaal zenuwachtig maar eindstand stond ik binnen 15 min weer buiten hahaha. dusssss
en ik ben ineens helemaal in de herfststemming! is ook echt al om half acht donker gewoon? oja en ik heb een halve zak chocolade pepernoten op dus dat draagt ook bij aan het herfstgevoel denk ik haha
In die categorie: hoe is het met het karbonaadje met ananas papaya?
Zoo mee eens. Echt 80% van je behandeling is je therapeutische relatie met degene die tegenover je zit (de cliënt in mijn geval als therapeut), en dát bepaalt de kans van slagen. Het stoicijns volgen van een protocol niet. Helaas denken sommige collega’s daar anders over.
Skechers!
Ik heb durea’s. Geen sportschoen wel wat meer gekleed. Ik heb ook Nikes gehad , ook fijn.
Moet je veel mensen douchen,kom je veel in aanraking met ontlasting of juist met bloed? Goed kunnen schoonmaken of in de wasmachine is wel een pre.
Wat raar?! Maar die afspraak stond al wel? Ik moest toevallig vandaag ook naar de tandarts maar WIJ waren te laten, zoo stom. Het is meestal andersom dst je zelf lang moet wachten. Iig, mijn tandarts zegt dus altijd dat mn verstandskiezen zeer waars altijd in mn kaak blijven liggen en dus niet getrokken hoeven te worden. Maar toen ik veel pijn had zei ze dat dat maar een episode was, en weer wegtrok. Dus ik dacht eh ok mooi. Maar een wortelkanaalbehandeling is vrij ingrijpend en als je er al op ingesteld bent en dan hoeft het ineens niet?
Ik heb zo’n goede broek gevonden bij de Episode vanmiddag, ben er nog steeds helemaal vrolijk van
Foto!!!
Dit klinkt zo goor ben blij dat het weg is al heb ik het nooit gegeten.
Ik lig nu in m’n joggingbroek op de bank, anders zou ik nog even een foto maken waar je de bovenkant ook ziet (hij is high waisted), maar heb vanmiddag deze foto’s gemaakt
Ik zag net op Twitter een tweet voorbij komen over iemand die een bal van 24 binnenkanten van Milky Ways verkocht als kunst (inclusief foto met ranzige nagels) en ik moest serieus even kokhalzen
Fuck KPN.
Eerst zeggen om 19.30 is de storing voorbij en nu ineens pas na 21.00
Ik haat haat haat verkouden zijn, ik ben veel liever misselijk ofzo.
Ja dat heb ik ook, ik kan alleen overdag slapen als ik de nacht ervoor maar 2 uur geslapen heb ofzo. Dan lukt het wel
Merci, Skechers zijn nog een kanshebber! Ja, veel contact met bloed en ontlasting denk ik.