Pff ik was mijn haar nu minder vaak “omdat dat hoort” en “omdat dat beter is”, maar het ziet er niet uit. Ik kan er zo een ei op bakken
Dan was je het toch lekker vaker?
Ik heb de afgelopen 2 dagen 55 km gewandeld (in totaal), dus nu waggel ik door stijve spieren als een pinguïn naar het postkantoor .
Ja, ik ga het maar weer elke dag wassen… Een dag zonder wassen geeft dit resultaat al helaas, ondanks dat ik het nu een paar maanden heb geprobeerd.
Dusss ik nnaar de appie hadden ze de gin& tonic glazen even niet meer. Gid straft onmiddelijk.
Ik heb wel de wijn glazen meegenomen en maar voor de deur slapen voor de g&t…
Ik drink trouwens heel weinig alcohol maar ik wil die glazen zodat ik mn vrienden wijn kan geven in een villeroy en boch glas.
als het voor jou heel belangrijk en waardevol is moet je het misschien niet doen, maar het is inderdaad eerder een ‘luxe’ dus zou die verwachting misschien aanpassen…
als de baan je verder erg aanspreekt en daar je twijfel niet in zit, zou ik het doen! tenzij, zoals ik al aangaf, thuiswerken heel erg nodig of belangrijk is voor je
Ik was m’n haar 1x per 5 a 6 dagen en dat gaat goed. Ik heb dit langzaam opgebouwd. Van1x per 3 dagen naar 1x per 4 dagen enzovoorts. Zodat m’n hoofdhuid langzaam kon wennen.
Bah, heb nu al zoveel stress van m’n studie. Het verpest m’n weekend gewoon
Ik ben een tijdje geleden gescout door een modellenbureau maar ik dacht, ja die tijden zijn voorbij, daar ga ik niet meer aan beginnen. Maarja na aandringen toch langsgegaan en nu heb ik morgen een fotoshoot aan de ene kant vind ik het wel leuk maar aan de andere kant krijg ik er echt stress van want ik heb al twee banen en ik moet een scriptie schrijven en nu moet ik ook mijn benen uitvoerig gaan scheren en ik heb ook ineens een puist
Ugh ik ook niet.
leeuk laat ons weten hoe het was haha! al eerder voor de camera gestaan?
Haha zal ik doen! Toen ik 16 was heb ik heel kort modellenwerk gedaan maar toen was ik nog een awkward puber en dat is ook alweer 10 jaar geleden dus ik ben benieuwd haha
Haha ik ga ook echt zeker wel 4x naar de wc hoor! Ben dan toch binnen 2 min weer terug! Wat een gezeur! haha
Weet je welke plant het is? Misschien zou je dan in het planten topic om advies kunnen vragen om hoe je hem moet verzorgen. Bruine bladeren kun je volgens mij heel makkelijk oplossen!
Ik besef ineens dat als je basic bitch letterlijk vertaalt, je ‘basale teef’ krijgt.
Droog shampoo om het te rekken. Als ik het voor slapen in spray op de dag voordat het vet wordt, kan ik zo nog dag (heel soms 2) vooruit.
Ik probeer al jaren tot 1x in de 3 dagen te komen…
o…
ik kijk echt op tegen straks, arbeidsvoorwaardengesprek aka onderhandelen over mijn salaris
wish me luck!