Het heeft hier even heel hard geregend en nu laat ik mijn huis even doorluchten
WAT EEN GENOT
Het heeft hier even heel hard geregend en nu laat ik mijn huis even doorluchten
WAT EEN GENOT
de helft van mân make up is op en ik ben boos op mân vriend dat hij niet ff mân douglas haul wilde betalen (volgende maand pas loon) want nu kan ik mân halve gezicht er niet op schminken
Ik wil die adresjes in Breda wel
OJA. Wie was dat ookal weer nog meer?
Ik gebruik roze scheermesje van de Lidl waar je het mesje van kan vervangen, super fijn en super cheap! Aanrader dus
Dump hem.
Oee daar ga ik snel eens heen! Mega in de buurt ook.
Ik zit een beetje in dubio. Ik zou heel graag stage willen lopen bij bijvoorbeeld de VN, EU of bij een ambassade. Hiervoor wordt vaak de inschrijving voor een master gevraagd in de internationale betrekkingen. De bachelor internationale betrekkingen heb ik al wel afgerond. Vanwege de slechte kansen op werk heb ik ook een andere bachelor afgerond waardoor ik in september ga beginnen aan de daaropvolgende master. Dit is een vakgebied waar veel werk in is en goede salarisperspectieven biedt. Nu zat ik te kijken naar de master Internationale Betrekkingen maar alle colleges zijn verplicht en ik heb in september dus al 1. een 24 uur-stage en 2. een (andere) master waar ik goede resultaten wil behalen. Dus twee masters is eigenlijk geen optie want ik kan die lessen niet bijwonen.
Nu zat ik te denken: ik kan me ook aanmelden voor de master Internationale Betrekkingen (en dus ook voor die andere master waardoor ik maar 1x collegegeld betaal) de vakken niet ga volgen maar waardoor ik wel mag solliciteren voor die stages. Wat denken jullie? Het voelt enigszins âoneerlijkâ maar het lijkt me zo gaaf!
Ik heb op mijn telefoon al zo vaak op die knop delen gedrukt als ik iets wil liken, dit gaat echt nog een keer mis
Ik heb zin om naar school te gaan en mijn best te doen. Ook weet ik dat als ik zometeen echt weer begin ik ga klagen om vakantie.
Nice ik vind net 3 Nintendo DS-n voor 30 euro samen. Werken ook nog gewoon. Zijn wel de eerste veries, dus de kleintjes maar damn alsnog cheap. Ik ga ze met mijn vriend ophalen haha (als die vrouw het goed vind ben wel al met haar in gesprek).
Ik denk dat het trouwens de eerste versies zijn. Als ze toch groter zijn is dat alleen maar mooi meegenomen.
Ik vind dat wel kunnen. Je hebt ook gewoon de bachelor gedaan dus mensen die wel daadwerkelijk de master gaan doen en in september al gaan solliciteren hebben net zoveel ervaring als jij. Maar als je later wil gaan werken in die andere richting is die stage misschien ook niet heel handig?
Daar heb je zeker gelijk in! Eerlijk gezegd weet ik nog niet zo goed wat ik wil. Dus dat is een beetje het dilemma dat ik nu heb. Ik denk dat ik voor beide masters aanmeld en dan solliciteer op die stages en het dan wel zie. Solliciteren is stap 1 maar je moet ook nog aangenomen worden natuurlijk!
Ohja helemaal leuk dit weer enzo. Maar ik had dus een sjaal op het strand gebruikt laatst als kussentje voor mn hoofd.
Toen heb ik hem buiten gehangen om te drogen. Wou ik hem vandaag pakken is ieh blijkbaar weggewaaid⊠wtf
Ohnee mn moeder heeft hem verstopt. Had het kunnen weten.
Yes, eindelijk regen. Ik hoop echt dat het afkoelt voor de nacht.
Okee de pakketjes van TooGoodToGo waren een succes!
Bij de bakker (Bakken& Bikken in Haarlem) had ik voor 2,99 opgehaald en kreeg ik een rond brood (volgens mij noemde de bakker het een boertje?), 2 kaascroissants, een kaasvlinder en een koffiebroodje. Goede deal dus!
Bij Marqt kreeg ik: een fles kefir, een hele limoen choco cheesecake, een kant en klare maaltijd, verse hamburgers, wortels met hummus (die hummus was goddelijk, nog lekkerder dan chips!), bakje zwarte olijven, 2 pakjes vlees voor op brood (achterham en panchetta). Voor 4,99.
Allebei enorm leuk. Ga vaker meedoen!
Het wordt tijd dat Marqt hier ook gaat meedoen, wow echt zo veel! Voor dat geld koop je normaal één brood daar :â)
Ja echt super leuk! Ik heb nu echt de neiging om alle winkels te vertellen dat ze mee moeten doen haha
Schijnbaar is moeder worden toch lonend volgens een beroepenwebsite.