Wat je even kwijt wilt #3

Gooi het er maar uit!

3 likes

FIRST

18 likes

Van 5000 berichten naar 1! Raar om een leeg topic te zien haha.

Edit: 3 berichten.

5 likes

Haha met z’n allen gewoon meer dan 10.000 berichten geplaatst de laatste paar maanden. :see_no_evil:

13 likes

Wow dat ging snel haha. Hopen dat de problemen nu opgelost zijn!

lol

1 like

in wjekw… het totaal word je al helemaal duizelig van. we zitten bijna op de honderdduizend berichten.

6 likes

Haha die is in 15 dagen vol gepost zie ik nu. (Deel 2)

6 likes

Meer zelfs volgensmij? Die liet bij mij zelfs niet-meer zien bij welke post je was gebleven. Dus zegmaar zoals je nu bij post 4098/5003 was, gaf die toen alleen nog maar aan hoeveel post er in het topic stonden.

2 likes

Ik voel me weer goed genoeg voor de Sims dus ik start dat weer even lekker op. :v:t2:

Eigenlijk is dit topic een soort persoonlijke dagboek van mij. :rofl: (En andere mensen)

19 likes

Jaa die had volgens mij iets van 16000 berichten.

2 likes

Ik ga vanavond ook lekker simsen!

3 likes

Goffer weer een nieuw topic.

3 likes

Ik verveel me en heb zin om te shoppen… Misschien loop ik zo wel ff een rondje in het dorp. Langs de action, kruidvat, hema en terug (want veel meer is der niet :()

Maar eigenlijk wil ik niet want ik kan me bij de action nooit inhouden met kopen haha

1 like

Dit heb ik dus ook. Wil heel graag shoppen maar eigenlijk ook niet veel geld uitgeven ivm sparen voor vakantie en eigen huis. :cry:

1 like

Pffff waarom heb je weer per se een creditcard voor nodig. Heb eerder al de kaart van mijn zwager geleend en nu wil ik online inchecken en stoelen kiezen, moet het weer per se via cc. Kan vanavond pas, omdat hij nu niet thuis is. Ik ga straks gelijk dat stomme ding aanvragen.

Mijn eerste post in dit nieuwe topic heujj :star_struck::sparkling_heart:

2 likes

Gezakt voor mn rij examen. Kutzooi :sweat:
Het uur ervoor rijden ging zoo goed. Maar het wilde gewoon niet tijdens het examen.

2 likes

nou, het is beter. het wordt een heel lang lopend opdrachtje voor de database om iets te doen met een hele grote brok, dat wi je 'm niet de hele tijd laten doen.

(wil ook echt niet weten waarom die server van egf er elke nacht een half uur uit lag ofzo, maar vermoed dat dat een hoop te maken had met niks bijhouden)

VRAGEN VRAGEN VRAGEN! Werk je in Nijmegen? Vraag anders of hij nog naar de feesten gaat en of hij anders met jou even wat wilt eten/drinken op de waalkade of bij dw Ramblas ofzo.

1 like