Wat je even kwijt wilt #3

Net ook weer 30 euro uitgegeven bij BIg Bazar. Ik had wel die dingen nodig voor vakantie maar toch. Hele tas vol.

1 like

Ach dit is toch ook wel goed zo toch? Alsof er ook maar iemand terug gaat scrollen tussen de duizenden berichten. :rofl:

1 like

Je zou leuke draadjes enzo kunnen kopen en voor heel FF een vriendschap armbandje maken.

3 likes

Ik wil morgenochtend even gauw de stad in om een nieuwe bikini te kopen. Ik wil graag een mooie bandeau die niet zo standaard is. Heeft iemand een tip waar ik daarvoor terecht kan?

Hoop dat alles okƩ blijkt met je borst! En gefeliciteerd met je succesvolle hospiteeravondjes! Weet je al welke kamer je gaat kiezen?

Net als lunch, een toetje besteld ipv van iets normaals. Love my life

5 likes

Ik hoop het ook! Dankjewel :smiley: Ja ik had al ja gezegd tegen de eerste, maar hoopte eigenlijk heel erg dat ik het zou worden bij de tweede, die leken me namelijk een heel stuk leuker en ik zei alleen maar ja tegen de eerste zodat ik wat had. Heb nu net de eerste alsnog afgezegd en de tweede aangenomen. Niet helemaal netjes misschien maar ben er heel blij mee!

5 likes

Vraag je me nou op date hahaha. Ben helaas niet in de buurtos.

1 like

Ahh dat ā€˜gatā€™ in dat eerste huis kunnen ze vast prima vullen. Mooi dat je zo tevreden bent met die tweede!


Zijn er trouwens forummers uit Leiden? Ik ga daar volgende week een paar dagen op een huis passen en ben wel benieuwd of jullie nog tips hebben voor fijne plekjes om te werken (cafƩ of bieb bijv.) of dingen die ik gedaan moet hebben. :slight_smile:

1 like

Kunnen we wel een keer doen hoor! Als het goed is blijft de kaaij nog wel een tijdje staan.

1 like

Omg ik was vergeten 1 bil in te smeren met zonnebrand en nu is 1 bil vet zielig verbrand :frowning_face:

6 likes

Ah nee :neutral_face:

1 like

Kan ik niet.
Nee foute instelling: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan :thinking:

Maar nu ben ik al terug :sweat_smile: (heb me ingehouden, 2 dingen gekocht die ik nog kan declareren ook,dus #proud)

1 like

Ik ben maandag in mijn eentje naar de piercingshop geweest voor - uiteraard - een nieuwe piercing, en ik ben altijd zĆ³ enorm zenuwachtig en bang voor een nieuwe piercing (wilde deze ook al jaren). En nu ben ik nog steeds zo trots dat ik hem gewoon heb laten piercen en ik voel me er zo mooi mee :joy:

5 likes

Waarom zeggen mensen er nooit bij wat ze hebben laten zetten?:cry:

2 likes

Een daith! Heb een fotoā€™tje geplaatst in het piercingtopic :grin:

1 like

Oeh, snap dat je daarvan schrikt!
Mag je snel naar het ziekenhuis? Ik duim dat het allemaal meevalt!!

En de kans is veeeel groter dat het niks is he. (Heb je niks aan, zeker niet van mij. Maar wil je toch gerust proberen te stellen.)

Je mag me altijd pbā€™en! Dikke knuffel :heart:

Ja snap ik!

Gaat wel prima met mij gelukkig :smile: Vind t elke dag nog wonderbaarlijk hoe goed t gaat (vergeleken met een paar maanden terug).

3 likes

Ik zie een een moeder haar kind heel hard vastpakken bij haar polsen en dat kind wordt alleen maar bozer. Dus die moeder houdt haar nog harder vast.

Echt vreselijk

Gelukkig! Fijn om te horen <3

1 like