Wat je even kwijt wilt #4

Super life! Dankje!

1 like

Omg ik laat wel eens pakketjes bij een winkel vlakbij mijn huis bezorgen, krijg ik net een ā€œsay hiā€ op Happn van zoā€™n kerel die daar werkt. Ik vond hem altijd al iets te aardig. Nu kan ik daar dus geen pakketjes meer laten bezorgen!!

21 likes

Longchamp le pliage tasā€¦welke kleur zal ik nemen?? Ik wil hem vooral gebruiken als handbagage tijdens het reizen

  • Beige
  • Zwart
  • Donkerblauw
  • Paars/Bordaux
  • Antraciet

0 stemmers

jaaa nemo is leuk hoor op die leeftijd!

1 like

Nemo kan zeker! Ik ben daar laatst naar toe gegaan met mijn nichtjes van 5 en 6 en ze vonden het super leuk! We hebben alleen de etage over de puberteit/seksualiteit niet bezocht maar de rest wel en ze hebben zich ruim 5 uurtjes daarbinnen vermaakt! Op het dakterras nog een broodje hotdog gegeten en via dat uitzicht Amsterdam zien vonden ze ook heel erg leuk.

1 like

Hi allemaal, blijkbaar was het een paar minuten mogelijk in het members only gedeelte komen. Onze excuses. Soms pas je iets technisch aan wat weer iets anders beinvloed. Heel onhandig van ons gezien de gevoelige info maar blijkbaar moeten we soms achter dingen komen met vallen en opstaan. We weten in ieder geval wat het was en het zal niet nog een keer gebeuren :pensive:

25 likes

Alleen thuis dus lekker nachos gemaakt die ik nu op (vr)eet onder het genot van een JillzšŸ˜»

2 likes

Ik had mijn vuilniszakken te lang in de zon laten staan op mijn dakterras en nu zat het vol met maden :no_mouth: iewww

:scream: Brr.

Ik moest ook door mijn studio om het naar buiten te brengen, haha. Ik hoop dat er geen maden in de gang/hal liggen :grimacing:

En waarom dit niet ook gewoon in het topic plaatsen waar het is opgemerkt? Omdat niet iedereen hier meeleest en dit topic vlug gaat waardoor jullie denken het op deze manier te kunnen verbloemen?

Als je ooit de kans hebtā€¦ https://www.hamburg.com/dom/! :heart: Ging ik vroeger altijd heen met mijn ouders een weekendje. Geen idee of het nu 14 jaar later ofzo net zo leuk nog is maar ik wil zelf graag nog een keer terug. Had altijd wel wat. Er stonden ook altijd enorme biertenten enz haha, daar was ik toen nog te jong voor maar ik dronk er wel een colaatje en het was wel heel gezellig zo midden op een grote kermis.

1 like

En waarom stel je niet gewoon de vraag waarom het zo is aangepakt in plaats van er nog extra aannames bij te maken?

10 likes

Limburgers zijn niet hip

7 likes

Ik begrijp niet zo goed waarom je zo aanvallend aan het posten bent? Er werd toch in dit topic gemeld dat er een probleem was. Daarom reageer ik hier. Mocht het ook nog ergens anders opgemerkt zijn, heb ik dat nog niet gezien.

9 likes

Grrrr

In het vragen aan mods en admin topic gaat het er ook over.

1 like

Ik nodig je uit om eens in het plaatselijke winkelcentrum bij mij in de buurt te komen kijken :grimacing:

Limburg of niet?

Ja :grimacing: