Over BMI en overgewicht: Was het ook niet zo dat wetenschappers denken dat er een verband is tussen obesitas en de toename van kanker? Ik kan even de bron niet vinden. Edit: die link is al bewezen bij 10 vormen van kanker.
Heeft iemand hier weleens zo’n Sky & Sand pink clay makser geprobeerd?
Ben heel gevoelig voor die reclames die ik overal voorbij zie komen maar vind het zo duur
Geen gedoe! Ik vond het echt soepel gaan.
Dank je . Ga ik dat nu proberen.
Ik ben al heel lang op zoek naar een eigen plek (woon nog bij mijn ouders) en pas nu even een paar dagen op het huis van een vriendin van me die in een veel grotere stad woont waar ik graag wil wonen. En de vrijheid die ik ervaar is echt enorrrrrm. Ik geniet er zo van
Maar als overgewicht op dit moment geen problemen veroorzaakt zou dat het in de toekomst alsnog wel kunnen doen toch? Ik wil iig preventief afvallen Ben nu gezond maar wie weet over een jaar niet meer
Haha Heerlen be like…
Maar in welke regio woon je om te meeten?
oh ja! Niet aan gedacht
Ik ga van woonbegeleider in de oudere gehandicaptenzorg naar verpleegkundige in de wijk.
Bijna hetzelfde maar net niet helemaal
Het kan wel. Je moet alleen goed de tijd hebben om te koppelen en het geluk hebben dat zowel het mannetje als het vrouwtje de nieuwe accepteren. Als 1 van de 2 dit niet doet, kan je de bestaande band breken van het koppel. Dan zit je best wel met een probleem.
Conclusie: is mogelijk maar gaat wel lastiger.
Excuuuuuus dat was niet helemaal de bedoeling
Ik schaam me echt dood, maar ik ben in een winkelcentrum en ik zag net in een café de perfecte tafeltjes (rond, goud en spiegelend) om de productfoto’s te maken van de beautyproducten die ik heb gewonnen en waarvoor ik verplicht een instagram heb moeten aanmaken, waardoor ik mijn vriend naar huis heb gestuurd om het product dat ik morgen moet publiceren en wat boeken voor het scenario op te halen . Ik lach mezelf hier heel hard uit, ons uitje was ook nog eens gemotiveerd door mijn zoektocht naar chocolate covered cherries, omdat één van de producten een parfum is die daarnaar ruikt en het me tof leek om die daarmee op de foto’s te zetten
.
Ik wist inderdaad niet dat dat de functie van de BMI was. maar… dan heef tie vroeger bij mij dus altijd gezegd dat ik ondergewicht had, terwijl ik wel een te hoog vetpercentage had (was echt dun, maar at alle ongezonde dingen). Nu klopt mijn gewicht wel meer met mijn vetpercentage en dus ook BMI, maar misschien omdat het vroeger bij mij nooit klopte dat ik dan het gewoon minder vertrouw ofzo.
Hahaha ik dacht dat je iedereen gewoon zat te fucken en moest toen lachen om de mensen die er zo serieus op ingingen maar het is dus wel echt
Ja dat is ook een optie. Wel met hek naast elkaar zetten en kijken hoe ze reageren op elkaar. Ik ga eens vragen in mijn konijnengroep of iemand een document heeft hierover! Dus dat ga je nog horen van me.
Geen enkele meer!
Ik ga naar het centrum voor 1 ding. Kom thuis met 2 jurkjes, 1 broek, 1 hemdje, snoep en verjaardagskaartjes.
Ik ging voor een documentenmap.
Iemand neem mijn pinpas in
Hoe lang draait een bioscoopfilm meestal? Ik wil over twee weken naar mama mia, die zal dan toch nog wel draaien? Is een verjaardagscadeau voor iemand haha
Ik denk dat Mamma Mia best een tijdje lang zal draaien hoor! Is ook een beetje afhankelijk van waar je gaat, ik heb het idee dat films in grotere steden wat langer doordraaien.
er gaat ook zo’n spambrief rond, werd gezegd op het nieuws. Omdat ze denken dat mensen in de zomer minder hun post checken/op reis zijn en dan makkelijker betalen
Ongesteld zijn is de reden om pizza te eten en in bed te liggen, dus zou dat zeker doen. Hopelijk helpt de ibuprofen snel!
Aanrijden word volgens mij veel in Brabant gebruikt (correct me if im wrong) het betekend vertrekken.