Ik heb nou ook gezegd dat hij dat wel het beste kon doen. Hoe hij het uitlegde aan mij, kwam het echt heel raar, gierig over. Maar wij weten beide niet zoveel van die regelwetgeving. Zij kunnen amper communiceren met elkaar. Echt zwaar handen en voeten werk daarom heb ik wel aangeraden om ff te bellen met die woningstichting, zij weten er meer van. En wat dan een schappelijke prijs zou kunnen zijn. Bedankt iig voor het meedenken/de hulp. 
Migraine verschilt bij iedereen, bij de een helpt paracetamol of ibuprofen wel gewoon. Ook niet iedereen heeft uitvalsverschijnselen, gelukkig.
Ik vind dit ook zoveel logischer.
Haha thanks, ik heb gelukkig veel overgedragen aan collegaās, dus denk/hoop dat ik voornamelijk ben geccād
Mijn gedachten over de vloer: als hij de vloer wilt houden kan hij altijd haar wat geld geven, gewoon een symbolisch bedrag (zo noem je dat toch?)
Maaarrr ik mis in het verhaal of hij de vloer wel wilt houden? Want als hij hem lelijk vind, dan is het toch helemaal geen issue? Of lees ik daar over heen?
Ik denk omdat hier mensen toch redelijk vaak er zelf een vloer inleggen omdat er dus inderdaad geen vloer is of die er ligt niet mooi vinden en er dus geld aanuitgeven en je koopt natuurlijk zelf geen nieuwe ramen haha.
Omg Teresa
ļø
Ja! Ik wil er een kopen voor mijn zus maar vind het ook belangrijk dat hij er leuk uitziet. Maar 150 euro + 85 voor een hoes is me echt een beetje te heavy
Bij ons ligt er standaard altijd een vloer in en als je die niet mooi vindt dan heb je pech helaas want dat mag je niet veranderen als huurder meestal (misschien wel als je het op een akkoordje gooit met de huisbaas maar dat is heel ongewoon)
Ik had net mijn sollicitatie en ik heb het idee dat ze me een soort van aan willen nemen? Omdat in de mail stond dat als ze met me verder willen ik een iq test moest doen en die heb ik gedaan en kreeg net de resultaten binnen. Ik scoorde bovengemiddeld dus ik neem aan dat ze me dan aan nemen 
Alleen probleempje: ik ga 16 september nog 5 dagen op vakantie en de opleiding/baan start 1 september. Ik zou dit kunnen annuleren (geen geld terug) maar heb wel ook echt behoefte aan deze vakantie
En ik kreeg echt mega diarree tijdens die iq test
Maar ik huur bijvoorbeeld particulier. Wel duur helaas maargoed, die vloer bij mij lag er gewoon in of ik hem nou mooi vind of niet. En ik mag hem er uiteraard ook niet uittrekken. Denk dat het dus een ander verhaal is als je via een woningbouwvereniging in Nederland huurt.
Het kan nog erger. In Duitsland worden woningen soms zelfs aangeboden zonder keuken en nemen mensen die gewoon mee naar hun nieuwe onderkomen. Dat lijkt me echt een tyfuswerk al die keukenkastjes demonteren en weer monteren.
Hahaha ben je verbaasd dat ze je aan willen nemen?
Super goed gescoord op je iq test en een positief gesprek, gefeliciteerd!
Ja ik zie hem gewoon!
Superleuk! Je kan altijd vertellen over je vakantie.
Toch die nieuwe schoenen die geholpen hebben.
(Of was jij dat niet?)
Ja dat idd. En voor mij het handigst, ik kan me wel inschrijven bij een woningbouwvereniging maar ik wil nog wel eens verhuizen. Je moet dan volgens mij sowieso 10 maanden echt minimaal of meer ingeschreven staan en allerlei formaliteiten. Geen zin in, ik vertrek wanneer ik wil, krijg nog borg terug en kan van mijn part direct naar Timboektoe. De rolgordijnen en bank heb ik van de vorige bewoonster overgekocht. Zij vroeg eerst ook nog of ik het bed wilde overkopen. Naast dat ik dat een goor idee vind, wilde ik wel een groter bed. De bank en rolgordijnen heb ik dus overgekocht, tegen een rieel bedrag. Ze vroeg eerst schandalig veel maar gelukkig bemoeide mān vader zich er daarna mee en had ze een normaal bedrag geboden haha. Ja dat hele huren blijft soms lastig. Kopen wellicht ook.
Ik heb net met crossfit-afspraak verzet omdat de workout vandaag onder meer 5x400 meter hardlopen is in de fikkende zon met 33 graden. Ben ik nu een watje? Ik had me er wel op verheugd namelijk, maar dit trek ik niet.
Oh en trouwens mijn bank had ik aan de bewoonster van mij vorige woning gegeven, dus GRATIS ja, ik had haar er nog een uitgewassen nieuwe hoes bij gegeven. Het was maar een ikea klippan bank maargoed. Ook de gordijnen kreeg ze van mij en die heeft mijn moeder nog netjes uitgewassen voor haar. Bedankje kon er nauwelijks vanaf? Terwijl ze dat zelf aangaf graag te willen hebben. Echt raar. Alsof dat een normaliteit was? Het was een gunst.