Wat je even kwijt wilt #4

Is het broekje alleen uets korter geworden? Of helemaal gekrompen. Anders zou je kunnen kijken of het viscose is dan kun je hem weer langer maken door hem te strijken.

Ah te laat haha

Ieeel, een vriend va mij heeft een huurwoning toegewezen gekregen. Nou leuk natuurlijk maar hij heeft gewoon echt geen smaak. Stuurde hij me een link met meubels wat hij heeft gekocht. Een bijpassende massief houten set bestaande uit eettafel, dressoir, salontafel en tv meubel. Het is echt zooo suf! En oubollig en getsie. Ik wist ook echtniet wat ik moest zeggen. Ja, “niet mijn smaak veel plezier ermee”. Hij weet zelf ook wel dat ie geen smaak heeft maar vraag dan iemand. Komt ook uit zo’n typisch jongensgezin en dat ouderlijk huis is ook zo sfeerloos en lelijk ingericht. Baaah. Maargoed ik heb maar gezegd dat ik er zelf niet voor zou kiezen.

7 likes

Nouja, de hoofdpijn die ik dan heb is zo ernstig dat ik overdag alleen maar met oordopjes en een slaapmasker plat kan liggen. Dat had ik er misschien even bij moeten vermelden. Maar bij mij begon het ook met redelijk lichte hoofdpijn.

Aah heb je dan geen migraine inderdaad? Wilde niet impliceren dat het niet ernstig is bij jou hoor! Maar heb zelf ook veel hoofdpijn en ook af en toe migraine aanvallen (gelukkig nu bijna niet meer) en migraine is een neurologische ziekte die vaak onderschat wordt met ‘neem gewoon een paracetamolletje’, terwijl je er echt even een paar dagen uit kan zijn.

Ik geloof het eigenlijk niet. Op een gegeven moment trekt ze de kast middenvoor open en dat kraakt ontzettend. Ik zou daar al wakker van worden en gaan kijken. Ook gaat ze een poos op de bank tv kijken?! Het is logischer als ze eten verzamelt, snel plast en weer de kast in gaat. Nu is het een soort nachtelijk leven wat ze er op nahoudt. Niet zo aannemelijk…

2 likes

Nou idd, ik kwam bij de neuroloog terecht want had echt allemaal uitvalsverschijnselen en kon niet meer praten etc. Paracetamol helpt echt NIET. Voor migraine heb je speciale medicatie nodig. Bij mij werkten die alleen als ik het direct innam als ik de aanval voelde opkomen. De dag erna kon ik vaak weinig tot niks omdat die fuckin pijn heel veel energie van je lichaam vergt. @anon808047 heb je dus elke maand migraine? :frowning:️ Wat vervelend. En heb je special medicatie? De neuroloog zei dat ik dit ook elke maand moest verwachten tijdens m’n menstruatie maar ik schijn er overheen te zijn gegroeid.

Shit mijn huisgenoot is alweer terug van vakantie. In mijn beleving was ze langer weg.
Er ligt nog een vuile onderbroek in de badkamer en ik wou nog even stofzuigen en dweilen zodat ze ziet dat ik wél netjes ben

9 likes

Ik moet zo een vervelend telefoongesprek voeren, maar blijf het maar uitstellen. Word gek van mezelf.

Nu meteen doen. Dan ben je er vanaf.

3 likes

Ik ga een e-mail sturen, misschien wel beter.

Oke ik heb een vraag. Die vriend van mij gaat in een huurwoning waar een Syrische vluchteling met haar 4 dochters woont. Ze hebben destijds voor haar de woning klaar gemaakt, alles wit geschilderd en een nieuwe laminaatvloer erin gelegd. Nou was zij gaan huilen en had gezegd dat Syrische vrouwen niet om geld mochten vragen maar ze wilde dan eigenlijk wel graag geld voor de vloer. Als hij hem niet wil overnemen dan moet zij hem eruit halen anders blijft hij liggen. Ik vind niet dat zij geld hoeft te vragen aan de “gewone burger” voor een vloer die zij nota bene gekregen heeft. Ik vind dat niet oke. Hij wilde dat dan waarschijnlijk wel doen, en het is echtniet zo dat hij het zelf breed heeft,. Hij zei net nog, “ik heb zelf ook nog genoeg kosten”. Nou weet ik eigenlijk helemaal niet goed hoe dat doorgaans in zulke situaties gaat en misschien ben ik wel te hard. Wat zouden jullie doen?

• Haar geld geven voor de vloer
  • Haar geen geld geven voor de vloer

0 stemmers

Zo krom altijd die die dingen. Ik ben een keer aangesproken op het feit dat ik een shirt droeg dat van 1 schouder wat afzakte. Je zag dus een stukje schouder, verder niets. Ze noemde er specifiek bij dat dit echt niet kon omdat ik een mooie meid ben (of iets in die trant). Hierdoor leek het een beetje alsof anderen (minder mooie vrouwen?) het wel zouden mogen dragen, want daar zou het minder uitdagend bij zijn. :roll_eyes:

Nog een achterlijk detail: een paar weken later droeg ze zelf een shirt waarbij haar schouder te zien was. Maarja, zij was 60 dus misschien volgens haar eigen maatstaven niet meer aantrekkelijk?

1 like

Iemand wel eens baby reiger gezien? Ik zag dus net een volwassen reiger en bedacht me dat ik echt nooit baby reigers zie. Dus toen ging ik Google-en en ze bestaan toch echt.

Baby reiger

Koekoeeeeek
image

65 likes

Ik vind absoluut niet dat hij haar geld hoeft te geven voor een vloer die ze niet zelf betaald heeft. Hij hoeft haar toch ook niet voor de ramen, de bakstenen en de dakpannen te betalen? :roll_eyes:

6 likes

Vandaag weer een nieuwe dag dus ik hoop dat je je beter voelt :smile: Misschien werd je ook erg beïnvloed door de droom?

1 like

Ik snap niet zo goed waarom ze geld wilt voor de vloer.

Omg dit is zo cute. Blijven die kuikens dan zolang op het nest tot ze er volwassen uitzien? Heb inderdaad nog nooit zon beest gezien.

Bij mijn woningbouw is het overigens zo dat als de nieuwe huurder de vloer niet wil overnemen hij er alsnog uit gehaald wordt door de woningbouw en de kosten hiervan voor de oude huurder zijn. Maar zij heeft de vloer GRATIS gekregen en ze wil er geld voor ? Vind ik echt gierig

Als mensen zich op het werk nou is druk zouden maken over dingen die écht belangrijk zijn dan of je een stukje meer huid ziet of niet. :triumph:

Misschien snapt ze de regelgeving niet helemaal? Normaal gesproken heb je natuurlijk wel te maken met overname en dat je dan een bedrag afspreekt. Maar snapt ze niet dat het in deze situatie niet geldt?