Toch die nieuwe schoenen die geholpen hebben.
(Of was jij dat niet?)
Toch die nieuwe schoenen die geholpen hebben.
(Of was jij dat niet?)
Ja dat idd. En voor mij het handigst, ik kan me wel inschrijven bij een woningbouwvereniging maar ik wil nog wel eens verhuizen. Je moet dan volgens mij sowieso 10 maanden echt minimaal of meer ingeschreven staan en allerlei formaliteiten. Geen zin in, ik vertrek wanneer ik wil, krijg nog borg terug en kan van mijn part direct naar Timboektoe. De rolgordijnen en bank heb ik van de vorige bewoonster overgekocht. Zij vroeg eerst ook nog of ik het bed wilde overkopen. Naast dat ik dat een goor idee vind, wilde ik wel een groter bed. De bank en rolgordijnen heb ik dus overgekocht, tegen een rieel bedrag. Ze vroeg eerst schandalig veel maar gelukkig bemoeide mān vader zich er daarna mee en had ze een normaal bedrag geboden haha. Ja dat hele huren blijft soms lastig. Kopen wellicht ook.
Ik heb net met crossfit-afspraak verzet omdat de workout vandaag onder meer 5x400 meter hardlopen is in de fikkende zon met 33 graden. Ben ik nu een watje? Ik had me er wel op verheugd namelijk, maar dit trek ik niet.
Oh en trouwens mijn bank had ik aan de bewoonster van mij vorige woning gegeven, dus GRATIS ja, ik had haar er nog een uitgewassen nieuwe hoes bij gegeven. Het was maar een ikea klippan bank maargoed. Ook de gordijnen kreeg ze van mij en die heeft mijn moeder nog netjes uitgewassen voor haar. Bedankje kon er nauwelijks vanaf? Terwijl ze dat zelf aangaf graag te willen hebben. Echt raar. Alsof dat een normaliteit was? Het was een gunst.
Bij steeds meer gemeentes komt het geld voor inrichtingskosten wel uit het potje van bijzondere bijstand maar wordt het verstrekt als een lening wat betekent dat iemand het terug moet betalen. En sowieso krijg je de kosten niet zomaar vergoed helemaal niet wanneer iemand zonder noodzaak gaat verhuizen. Dus ik zou gewoon betalen voor de vloer. Wat iemand anders ook al schreef: het doet er verder niet toe hoe de vrouw aan de vloer is gekomen. Als het iedere andere huurder was geweest dan was er ook voor de overname van de vloer betaald ook al had de bewoner deze gratis gekregen.
Controle was allemaal goed gelukkig
Wat fijn!
hahahah die tijdelijke ban
zullen we 27 augustus een WELKOM BACK topic maken voor haar? @Lula
Er valt mij vandaag iets op. Ik heb maat 46-48, maar wel gewoon een korte broek aan. De meest (af)keurende blikken komen van leeftijdsgenoten en vrouwen. We moeten elkaar steunen toch!
Zo schattig! Reigers broeden bovenin hoge bomen. Pas als de jongen kunnen vliegen komen ze daaruit, dus tenzij je recht in een reigersnest kijkt zul je de kuikens niet zien. (@Alpacamybags) Heb het vorig jaar uitgebreid gevolgd via Beleef de Lente haha, zelfs op de webcam was niet altijd evenveel te zien doordat ze dus zo afgezonderd zitten. Wel een slimme plek voor je nest, maar ik vond het echt verrassend dat zoān grote ālompeā vogel zān nest bovenin een boom maakt!
De airco is nu voor tweede dag op rij rond 1 uur uitgevallen, we zijn allemaal gesmolten hier.
Ja, gewoon schijt aan hebben! Wij hebben lekker blote benen.
Waar koop je van die vormpjes om ijsblokjes in te vriezen?
Ik snap dit echt niet. Als ik nu mensen met blote benen zie denk ik alleen maar: Uiteraard, het is heet. Waarom zou iemand in dit weer zich moeten bedekken, omdat andere mensen er wat van kunnen vinden? Kijk als je het midden in de winter doet, zou ik er wel raar van opkijken.
Ik snap soieso niet waarom je met dit weer mensen raar aankijkt als ze zich niet bedekken.
Al zou iemand in dr bikini de stad in gaan dan zou ik zelfs denken gelijk heb je.
Jaa haha maar dat is ook gewoon gevaarlijk haha
Ik had de 3e en iedereen op instagram zegt ook de 3e. Dus die had ik in ieder geval goed
Wat naar zeg! Ik voel me ook alsof ik ieder moment uit elkaar kan spatten van de warmte. Drama dit!
Oh jemig, dat is helemaal niet te doen. En dan nog zeuren over een broek die te kort isā¦