Ik wilde vanuit mijn werk doorrijden naar het strand. Maar nu denk ik: waar ga ik die auto parkeren dan?
jullie zijn geweldig!
Ben ik vervelend als ik zeg dat de banaan wel klein is
Hehe grapje, ik vind hem tof
Die was er al
Omg
Jaaaaaaa
Even een vraag aan de Belgjes hier.
Ik heb mijn Large pakketje retour gezonden met Bpost (gratis) en ik kan het tracken. Het zit al sinds 31 juli in Brussel⦠we zijn ondertussen al 7 augustus Er staat ook niet bij wanneer ze plannen hem af te leveren bij het retouradres van Large. Wanneer neem ik contact op? Of laat ik het best nog even?
Oeeeh
Ik ben geen Belg maar ik zal gewoon contact opnemen, heb je hopelijk meer duidelijkheid!
Ja jemig, ze hebben nu als troost gratis ijsjes in de kantine dus dat scheelt weer, gelukkig hoef ik nog maar anderhalf uurā¦
Ik ben aangenomen!
Ahhh super congrats!!! Bu the way: ik kies voor de roze tas!
ik zou ook contact opnemen. Heb onlangs ook problemen gehad met de post; mijn ene pakket was vermist geraakt en het stond niet op de track en trace en een andere stond gemarkeerd als aangekomen terwijl de andere partij nog niets ontvangen had.
congrats!
Ik heb zelf ook al gemerkt dat retourzendingen lang kunnen duren (was bij Zalando bij mij, al enkele keren). Ik had zelf het gevoel dat die inderdaad geen voorrang krijgen of zo. Ik zou dus nog effe afwachten!
Ik ben een e-reader aan het bestellen en twijfel of ik er een hoesje bij moet nemen. Hoe kwetsbaar zijn die dingen? Ik heb er nog nooit een gehad maar vind 40 euro voor een hoesje wel een beetje gortig eigenlijk⦠Iemand ervaring?