Lekker! De eigenaar zit hier nu op kantoor en zit steeds te klagen over de hitte. Dus even duimen dat hij ook een airco voor ons koopt haha.
Daar zijn die tassen toch juist voor? Bij ons is het normaal dat als de machine klaar zit, maar nog wel vol, dat je dan de was in de bijbehorende tas/mand doet en je jouw eigen was in de machine doet.
Vind je niet asociaal hoor
Ik heb echt lieve ouders. Konijn is gisteren naar hun verhuisd omdat het onder de overkapping een stuk koeler is dan bij mij. Kom ik net van het werk af hebben ze in mijn huis de binnenkooi gehaald en haar binnen neergezet met een grote ren omdat het daar nog veel koeler isā¤
Ik weet niet hoe groot die van jou is maar die van mij past in een washandje. Misschien zou je dat kunnen doen tot je hoesje geleverd is? Op ebay hebben ze ook mooie hoesjes!
Er kwam net een jongen naar me toe in de stad om te vragen waar mijn rok van was voor zijn vriendin want zij durfde het niet te vragen. Echt een goed vriendje
Ben trots op mezelf dat ik net naar de dokter ben geweest voor iets waar ik al heel lang mee zit. Ze was heel begripvol, terwijl ik me vooraf altijd zorgen maak om dit soort dingen.
Zo zo blij met iets onbenulligs. Een vd eerste streetstyle blogs die ik ooit tegenkwam heb ik weer teruggevonden. Vond het toen zooo cool dat het gefocust was op wat veel mensen ālelijke kledingā zouden noemen. Lekker ouderwets scrollen binnenkort joepie