Waauuuw het waait echt lekker hard. Love it.
Is het heel gevaarlijk om met bliksem je raam open te laten?
Het onweert hier echt heeel erg en ik sta in mn eentje op het perron in zoān glazen hokkie. Over vijf minuten komt de trein gelukkig
En naar het midden oosten bitte sehr
Hahaha echt? Waar?
Breda! Ik zat ergens op een terrasje met een date 
Ahw wat leuk!! Leuke date?
Zo gek dat mensen me herkennen hahah
Ja ik vond het leuk dat ik je herkende! You are famous girl! Jawel date was leuker dan gedacht 
Ik heb on half 1 nog een halve watermeloen lopen weg eten 
Lekker het raam wagenwijd open. Koude briesje naar binnen en de regen die in de dakgoot tikt.
Heeeerlijk
Misschien staat er op 112 meldingen.nl iets?
Mooi dat er op dit tijdstip gewoon ruim 80 mensen online zijn! Net zus en zwager van Schiphol opgehaald en thuis afgezet. Vonden ze een leuke verrassing aangezien ze dachten dat alleen mama zou komen. Vond het ook zo wat als mijn moeder helemaal alleen moest rijden.
Heerlijk dit weer nu
regen,wind, onweer. Lekker alle ramen open
Hier onweert en regent het
Nog twee volle dagen en dan lekker weer naar Nederland. Drie weken rondtrekken door Thailand is mij net iets teveel. 
Heb het nog nooit eerder gehad, maar ik heb gewoon heimwee naar huis. Voel me enigszins wel een verwend nest.
Fijn! Heb ik ook. Je leest hier zoveel negatiefs over buren.
Ik heb nog steeds pijn aan mijn oog. Word vandaag weer rondje dokter denk ik zo.
Ik had gisteren op kantoor binnen 5 minuten alle spreekwoorden met oog erin gehoord. Dus wil me zo afmelden dat ik het nog niet zie zitten vandaagš¤£.
Nee maar ben wel echt bang voor de artsen met wat die gaan doen.
Wow ik ben waarschijnlijk late to the party, maar ik heb rekeningen bij verschillende banken en dat is soms heel irritant want geld overmaken kost tijd en soms heb je t NU op een rekening nodigā¦
Nou daar hoef je jezelf dus alleen een betaalverzoek voor te sturen?! Hahaha. Dan staat t er direct op. Heb ik echt nooit geweten, wel chill.
Wat zijn muggen toch vreselijk, vannacht 14 nieuwe muggenbulden erbij gekregen
tijd voor de winter 
Zelf een asbakje kopen met een deksel? Dan kan je die makkelijk meenemen en gaat het niet smeulen in je prullenbak.
En Gefeliciteerd @Batalash