Exact dit @Madrid.
Ik ben zo moe en wil slapen, maar het is zo warm…
En ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor infuus. Wist ik al, niks nieuws maar ik heb geeeen zin.
Heb natte sokken aan gedaan en de ventilator erop. Voel me gelijk afkoelen
Volgens mij kan die app buienalarm wel een melding geven als het gaat regenen, met geluid en tril.
Hahah kijk dan mag je hem al helemaal niet laten gaan!
Dat je zo goed met hem kunt praten lijkt me super fijn. Mocht het echt teveel energie vreten zou je dat aan kunnen geven. Dat je het heel leuk vind maar misschien wat later reageerd omdat je wat rust nodig hebt
Je bent niet “niet goed”!! Twijfels en onzekerheden horen erbij denk ik, maar probeer het positieve hiervan te laten overwinnen. Ik snap diegene wel hoor
En @anon44204370 voordeel is wel dat je dan ‘wachtverzachters’ krijgt. Mijn vriend en ik hadden (overigens zonder dat we het van elkaar wisten) een account aangemaakt en stonden vlakbij elkaar in de wachtrij dus we kregen allebei een keer die wachtverzachters.
Ik gebruik het ook met name voor frisdrank en andere zwaardere spullen. Ze brengen tot aan de deur, ook op 4 hoog zonder lift, zoals bij ons.
Aaahw lief haha. Ik wil wel eventuele updates hoor als het iets word
We hebben twee uur in een vliegtuig gezeten op Bangkok. Technisch probleem, dus er moet een nieuw vliegtuig komen. Gaat wel ff duren… het is hier nu trouwens 03:45 en we hebben er al een vlucht en 5 uur geplande overstaptijd op zitten. Ik wil naar huis
Ja ik ook! Vind die printjes zo leuk… alleen zo duur
Ik ben zo fucking klaar met die hitte. Het koelt gewoon maar niet af. ): Het is hierbinnen echt 35 graden (denk ik. Minstens. Moet wel).
Dan maar nog een aflevering slechte Japanse drama kijken.
En we hebben ook nog eens geen recht op compensatie
Je kan het gewoon rustig aan doen en kijken waar het toe zal leiden. Je hoeft niet nu al een beslissing of iets dergelijks te nemen. Het is al goed dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten!
Mag ik even uithuilen hier alsjeblieft
De beste vriend van m’n vriend heeft een kind gekregen
Het heet Ja.h-Va.yro
Bah, nare situatie. Succes nog even, hou vol, ooit kom je thuis en is alles weer goed!
@Gast HUH? Uitgesproken als…???
Dankjewel!
Djavairo
Vajay-ro ?
Oké poging doen tot slapen. Gelukkig is het na vannacht even afgelopen met de enorme hitte.
Net per ongeluk op een date geweest!