Precies hetzelfde hier. Weet niet meer hoe/waar ik moet gaan zitten/liggen van de pijn en de warmte
Dit had ik ook een keer bij mān konijn, voel me er nog steeds rot over
Wij picnic-en! Ze hebben een laagste prijsgarantie tov AH en jumbo, ik heb twee weken mān Lidl-bonnetjes ingevoerd bij picnic en dan scheelt het een paar euro op ā¬60-70 boodschappen, vond ik het gemak wel waard. Kwaliteit van alles is prima, huismerk is vaak hetzelfde als bij Coop, ze kopen in via Boni (maar dat ken ik dan weer niet). Ik mis eigenlijk niet vaak dingen, ze hebben geen 10 soorten rozijnen bijv, maar persoonlijk vind ik dat ook niet nodig.
Aw dank je <3 ik heb bedacht dat ik zelf ijsthee ga maken ter compensatie
@syntagma I feeeeel ya, knuffel <3
Hele fijne dienst/ supermarkt! Wij gebruiken het meestal voor zwaardere spullen. De service is ook fantastisch, geen gezeur en heel snel. Qua prijzen zijn ze prima, hoewel ik niet alles vergelijk. Het gemak vind ik in dit geval belangrijker.
Boni is geweldig, als je die winkel ingaat is het alsof je een tijdmachine naar 1996 instapt.
Hopelijk voel jij je snel beter! (Was ik net ff vergeten te zeggen blame it on the heat)
Mijn vriend en ik hebben net drie minuten lang onze rat die een stuk kaas at gestreamed op insta live.
Er zijn wel van die pilletjes waarmee je je ongesteldheid kan uitstellen. Ik geloof een paar dagen/week en ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat, maar je zou t eens kunnen navragen bij je huisarts of de apotheek.
Ik heb 5931 wachtenden voor me Niet om te dodecaviaƫn maar om aan te geven dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Ik vind de Coop ook duur en ga daarom liever naar de AH (ik kan kiezen in mijn buurt).
Echt de lekkerste bami ever van de buren gekregen en net ook nog een mega stuk taart! Zo lief. Ik ben dat zelf echt helemaal niet gewend, maar goede buren zijn zo fijn! Ook als er iets is dat we het met de buren op kunnen lossen. En niet ieder voor zich.
Ik zag deze in een lokale winkel
Zo duur
Er staat een pruimentaart in de oven en ik hoop stiekem dat ie lekkerder wordt dan degene die mān vriend vorige week maakte zodat ik mijn baking queen titel kan behouden (denk dat de extra portie boter wel gaat helpen )
Ik vind dat merk zo geweldig. Ze gaan alleen niet tot echt groot. En deze jas is ook wel iets boven mijn budget. Ik wacht met smart op een Monki collectie.
Het is zo jammer dat ze gewoon niet doorpakken t/m 46 of zo. Ik denk dat ze dan nog veel meer kunnen verdienen omdat het merk bij zoveel vrouwen in trek is.
De bijenkorf verkoopt zo te zien ook een tof merk met fake fur jassen. Alleen wel duuur:
Syneo!!
Je zou kunnen kijken hoe het loopt. En het hem een keer rustig vertellen. Mocht hij er dan niet voor willen gaan is het zijn verlies want je bent een schat. En mocht hij je echt leuk vinden dan vind hij het vast niet erg. En misschien worden jullie wel gewoon goede vrienden dat kan ook fijn zijn.