Wat je even kwijt wilt #4

Fijn! Heb ik ook. Je leest hier zoveel negatiefs over buren.

1 like

Ik heb nog steeds pijn aan mijn oog. Word vandaag weer rondje dokter denk ik zo.

Ik had gisteren op kantoor binnen 5 minuten alle spreekwoorden met oog erin gehoord. Dus wil me zo afmelden dat ik het nog niet zie zitten vandaag🤣.

Nee maar ben wel echt bang voor de artsen met wat die gaan doen.

5 likes

Wow ik ben waarschijnlijk late to the party, maar ik heb rekeningen bij verschillende banken en dat is soms heel irritant want geld overmaken kost tijd en soms heb je t NU op een rekening nodig…

Nou daar hoef je jezelf dus alleen een betaalverzoek voor te sturen?! Hahaha. Dan staat t er direct op. Heb ik echt nooit geweten, wel chill.

12 likes

Wat zijn muggen toch vreselijk, vannacht 14 nieuwe muggenbulden erbij gekregen :angry: tijd voor de winter :rofl:

Zelf een asbakje kopen met een deksel? Dan kan je die makkelijk meenemen en gaat het niet smeulen in je prullenbak.

En Gefeliciteerd @Batalash

3 likes

@Zompig wat kijk je voor Japanse drama?

@Batalash gefeliciteeeeerd!

Mijn hoofdpijn is eindelijk weg, haaaallelujah :raised_hands:

2 likes

Ik heb een muggenbult op mijn onderlip! Gelukkig heb ik best volle lippen dus valt het niet zo op maar wat een gekke plek, zeg.

Ik heb weleens gehoord dat mensen het vervelend vinden als reizigers zich opmaken in de trein, maar ik vind dat juist leuk om te zien. Het is eigenlijk een soort live get ready with me. Zolang er geen nagels gelakt worden val je er ook niemand mee lastig + je bespaart tijd = win win

15 likes

Ik had m’n shirt binnenstebuiten aan maar omdat het vandaag niet extreem warm wordt heb ik er een hemdje onder aan dus heb net m’n shirt goed aangetrokken in de tram :tipping_hand_woman:t2:

4 likes

Heb ik ook gehoord, maar als ik met ov ga dan doe ik altijd mijn mascara in de bus of trein. En als ik met de auto ga dan doe ik mijn mascara in de file of op de parkeerplaats van plaats bestemming.

1 like

Ik heb vandaag geparasaild(?) en ik heb ook 2 beren gezien.

28 likes

Ah vroeg me al af waar ze gebleven waren?

2 likes

Hahahaha

Thanks!

Ik heb een paar dagen een plantenspuit meegesleept, dan ziet dit er toch beter uit haha

1 like

Omg ik liep net langs een huis en ik ken die kerel die daar woont, die heeft dat hele huis verbouwd en opgeknapt. De deuren alles stond open en zat echt ordinair naar binnen te gluren want was benieuwd hoe het is geworden. Hoor ik ineens “hoi jumpsuit!” maar ik zag hem niet. Dus zei maar half genegeerd “oh hoi…” snel verdergelopen.

14 likes

Maar komen daar niet ook dingen terecht die gewoon ‘kwijt’ zijn? Ik heb wel vriendinnen waarvan de koffer gewoon zodanig kwijt is geraakt dat niemand weet waar ie is, hij is wel vertrokken van de plek waar ze weg ging maar nooit op Schiphol aangekomen. Dus misschien ligt dat nu ergens op een random vliegveld ook wel bij zo’n centrum?

1 like

Komt goed. Even rustig worden en dan bellen en met ze bespreken wat je kunt doen.
Niet te lang uitstellen. Je kunt dit! Echt!
<3

3 likes

Gefeliciteerd! :tada::balloon: Fijne dag en veel plezier in Milaan!

1 like

Ik neem ook altijd mascara mee in mijn tas omdat dat zo makkelijk onderweg kan. De rest doe ik wel thuis omdat ik anders zoveel moet meeslepen (kwasten enzo). De #lifehack bespaart me toch weer 2 kostbare minuten in de ochtend :joy:

2 likes