Als je de tijd hebt om lekker te shoppen is het leuk om eens te kijken bij winkels waar je normaal nooit zou kijken. En niet naar de maat maar naar de pasvorm kijken. Je zou bijvoorbeeld bij de zara best wel een oversized shirt aan kunnen.
Geen tijd
moet een blauw/donkerblauw shirt/blouse whatever vinden asap en ben toevallig in zaandam vanmiddag. (Heel lief maar zara’s oversized is voor mij alsnog een naveltruitje)
Heeft er toevallig iemand ervaring met het ontvangen van een compensatie voor een geannuleerde vlucht? Specifiek bij Brussels Airlines, maar bij een andere maatschappij mag je ook je ervaring delen. Ik heb via de website een bericht gestuurd, nu een maand geleden ongeveer, maar nog steeds geen antwoord…
️ Is dit normaal??
Sora wa, totsuzen, arashi no you ni. Zo’n lekker slechte drama uit 2004. Ik heb hem al minstens tien keer gezien, haha. Met baby Yamapi (mocht je die kennen, haha)!
Oh meh jammer. Als er een h&m zit zou ik daar even bij de basics kijken. En jaa zara was maar een voorbeeld haha.
Naar mijn ervaring krijg je echt ‘makkelijk’ een jaar extra stufi. Ik had een verklaring van de dokter nodig, stond niet eens in wat er precies was. Afspraak met decaan gemaakt die heeft een formulier ingevuld en samen met die verklaring opgestuurd. En binnen een maand bevestiging van een extra jaar. Komt goed!! Snap dat je nu stresst maar echt komt goed.
Ik heb vanwege ziekte ook een extra jaar gekregen! Komt goed 
Geen idee! We kregen gewoon een sms ongeveer 3 uur voor vertrek… In ieder geval geen storm of staking.
Ik herken me totaal niet in mensen die zegen dat ze met warm weer geen honger hebben. Ik heb 24/7 het gevoel dat ik een paard op kan.
Een keer reed een ex collega achter mij en zij zat echt haar concealer en blush enz ook aan te brengen. Dus op een gegeven moment was het al groen en stond haar auto nog steeds stil 
Toen dacht ik dus ook nee, dit is precies de reden waarom ik mascara wel vind kunnen in stilstaande file en de rest niet want duurt te lang.
Wow echt, jaren? Damn. Ik ken dat soort firma’s wel maar ik heb natuurlijk geen zin om een deel te moeten afstaan dus ik dacht het eerst zelf te proberen…
Ik ga zometeen voor het eerst in drie dagen douchen (en voor het eerst in ik-wil-eigenlijk-niet-toegeven-hoe-lang mijn haar wassen). Ik had echt even luie stinkdagen nodig, maar met 100°C dreigt dit wel uit de hand te lopen. Klaar voor mijn herrijzing in de wereld
.
Ik snap dat ook echt niet. Ik eet met die weer gewoon net zoveel, en dat is ongeveer voor een heel weeshuis.
Current status: 2 bastognekoeken, 3 kiwi’s, een bakje cherrytomaatjes en 2 rijstwafels met avocado.
Vaak in de kleur van je huid of rood.
Ik was in Egmond aan Zee.
Fijn dat het bij jou zo rustig was 
Ik kies vaak voor een beetje champagne-achtige kleuren of lichtroze. Nu heb ik wel een bleke huidskleur. Mocht je getint zijn kun je denk ik beter kijken naar beige.
Poeh ik zit zo snel vol door drinken nu. Echt te vol ook.
Meh ik heb pijn
de spieren in mijn nek en schouders zitten zo vast dat de fysio er gewoon van schrok en zij kent mij en mijn probleemspieren toch al lang haha. Net heeft ze mbv dry needling geprobeerd de afvalstoffen op de spieren weg te halen (door met een naald in de probleemspieren te prikken). Maar zit zo vast dat het niet lukt in één keer dus bij moet ik én volgende week terug én ik heb nu nog een stickertje met mininaaldje in mijn schouder. Echt top. Ik heb zoveel ongemak ugh.
Ja true haha, maar ik denk dat als ik eindelijk mijn boodschapjes daar kan doen, dat ik de hele winkel al heb verdiend aan wachtverzachters 
Toen wij op de wachtrij kwamen waren er… houd je vast… 8000 wachtenden voor ons.
Ging soms ineens heel snel, dan hebben ze volgens mij capaciteit in een hele wijk erbij, en soms weer even langzaam. Het duurde geloof ik anderhalve maand en we hadden dus 6 wachtverzachters ieder. Is wel altijd hetzelfde, maar toch. Een gegeven paard niet in de bek kijken toch?