Wat je even kwijt wilt #4

Vraagje!! Weet iemand waar ik in Zaandam in het centrum plussize/curvy/whaterver kleding kan kopen?

OH neee wat kut :frowning: Heb je al met DUO gebeld? En ik zou daarna even in het profileringsfonds van je universiteit gaan neuzen of even contact opnemen met de studieadviseur - misschien is daar nog wat mogelijk!

Ik ga voor je duimen! Vind dit echt rot voor je… Maar ik ken een aantal mensen die door ziekte een extra jar stufi hebben gekregen, dus ik hoop dat jij daar ook voor in aanmerking komt!

3 likes

@ladygodiva ja ik sluit me hier helemaal bij aan. En ik ken ook een aantal mensen die het laatste jaar/jaren van hun studie zelf hebben moeten bekostigen. En het is rot en kut en oneerlijk en hard werken, maar het is hen wel gelukt. Dus mocht het daar op aan komen is het ook nog niet hopeloos!

1 like

Vet kut. Mijn moeder is d’r mobiel waarschijnlijk op straat kwijtgeraakt, dus nu maar abonnement blokkeren enzo. Heeft ze net gisteren laten verlengen. :disappointed:

Als je de tijd hebt om lekker te shoppen is het leuk om eens te kijken bij winkels waar je normaal nooit zou kijken. En niet naar de maat maar naar de pasvorm kijken. Je zou bijvoorbeeld bij de zara best wel een oversized shirt aan kunnen.

1 like

Geen tijd :cry: moet een blauw/donkerblauw shirt/blouse whatever vinden asap en ben toevallig in zaandam vanmiddag. (Heel lief maar zara’s oversized is voor mij alsnog een naveltruitje)

1 like

Heeft er toevallig iemand ervaring met het ontvangen van een compensatie voor een geannuleerde vlucht? Specifiek bij Brussels Airlines, maar bij een andere maatschappij mag je ook je ervaring delen. Ik heb via de website een bericht gestuurd, nu een maand geleden ongeveer, maar nog steeds geen antwoord… :frowning:️ Is dit normaal??

Sora wa, totsuzen, arashi no you ni. Zo’n lekker slechte drama uit 2004. Ik heb hem al minstens tien keer gezien, haha. Met baby Yamapi (mocht je die kennen, haha)!

1 like

Oh meh jammer. Als er een h&m zit zou ik daar even bij de basics kijken. En jaa zara was maar een voorbeeld haha.

Naar mijn ervaring krijg je echt ‘makkelijk’ een jaar extra stufi. Ik had een verklaring van de dokter nodig, stond niet eens in wat er precies was. Afspraak met decaan gemaakt die heeft een formulier ingevuld en samen met die verklaring opgestuurd. En binnen een maand bevestiging van een extra jaar. Komt goed!! Snap dat je nu stresst maar echt komt goed.

1 like

Ik heb vanwege ziekte ook een extra jaar gekregen! Komt goed :four_leaf_clover:

1 like

Geen idee! We kregen gewoon een sms ongeveer 3 uur voor vertrek… In ieder geval geen storm of staking.

Ik herken me totaal niet in mensen die zegen dat ze met warm weer geen honger hebben. Ik heb 24/7 het gevoel dat ik een paard op kan.

11 likes

Een keer reed een ex collega achter mij en zij zat echt haar concealer en blush enz ook aan te brengen. Dus op een gegeven moment was het al groen en stond haar auto nog steeds stil :rofl:

Toen dacht ik dus ook nee, dit is precies de reden waarom ik mascara wel vind kunnen in stilstaande file en de rest niet want duurt te lang.

1 like

Wow echt, jaren? Damn. Ik ken dat soort firma’s wel maar ik heb natuurlijk geen zin om een deel te moeten afstaan dus ik dacht het eerst zelf te proberen…

Ik ga zometeen voor het eerst in drie dagen douchen (en voor het eerst in ik-wil-eigenlijk-niet-toegeven-hoe-lang mijn haar wassen). Ik had echt even luie stinkdagen nodig, maar met 100°C dreigt dit wel uit de hand te lopen. Klaar voor mijn herrijzing in de wereld :unicorn:.

6 likes

Ik snap dat ook echt niet. Ik eet met die weer gewoon net zoveel, en dat is ongeveer voor een heel weeshuis.
Current status: 2 bastognekoeken, 3 kiwi’s, een bakje cherrytomaatjes en 2 rijstwafels met avocado.

3 likes

Vaak in de kleur van je huid of rood.

2 likes

Ik was in Egmond aan Zee.
Fijn dat het bij jou zo rustig was :grin: