Wat je even kwijt wilt #4

Ik schaam me echt dood, maar ik ben in een winkelcentrum en ik zag net in een café de perfecte tafeltjes (rond, goud en spiegelend) om de productfoto’s te maken van de beautyproducten die ik heb gewonnen en waarvoor ik verplicht een instagram heb moeten aanmaken, waardoor ik mijn vriend naar huis heb gestuurd om het product dat ik morgen moet publiceren en wat boeken voor het scenario op te halen :joy::joy::joy:. Ik lach mezelf hier heel hard uit, ons uitje was ook nog eens gemotiveerd door mijn zoektocht naar chocolate covered cherries, omdat één van de producten een parfum is die daarnaar ruikt en het me tof leek om die daarmee op de foto’s te zetten :upside_down_face:.

14 likes

Ik wist inderdaad niet dat dat de functie van de BMI was. maar… dan heef tie vroeger bij mij dus altijd gezegd dat ik ondergewicht had, terwijl ik wel een te hoog vetpercentage had (was echt dun, maar at alle ongezonde dingen). Nu klopt mijn gewicht wel meer met mijn vetpercentage en dus ook BMI, maar misschien omdat het vroeger bij mij nooit klopte dat ik dan het gewoon minder vertrouw ofzo.

Ja dat is ook een optie. Wel met hek naast elkaar zetten en kijken hoe ze reageren op elkaar. Ik ga eens vragen in mijn konijnengroep of iemand een document heeft hierover! Dus dat ga je nog horen van me.

Geen enkele meer! :dancingbanana:

1 like

Ik ga naar het centrum voor 1 ding. Kom thuis met 2 jurkjes, 1 broek, 1 hemdje, snoep en verjaardagskaartjes.
Ik ging voor een documentenmap.
Iemand neem mijn pinpas in

11 likes

Hoe lang draait een bioscoopfilm meestal? Ik wil over twee weken naar mama mia, die zal dan toch nog wel draaien? Is een verjaardagscadeau voor iemand haha :grimacing:

Ik denk dat Mamma Mia best een tijdje lang zal draaien hoor! Is ook een beetje afhankelijk van waar je gaat, ik heb het idee dat films in grotere steden wat langer doordraaien.

er gaat ook zo’n spambrief rond, werd gezegd op het nieuws. Omdat ze denken dat mensen in de zomer minder hun post checken/op reis zijn en dan makkelijker betalen

Ongesteld zijn is de reden om pizza te eten en in bed te liggen, dus zou dat zeker doen. Hopelijk helpt de ibuprofen snel!

2 likes

Aanrijden word volgens mij veel in Brabant gebruikt (correct me if im wrong) het betekend vertrekken.

8 likes

@ladygodiva dit idd. Ik heb zelf ook via de decaan verlenging van stufi gekregen wegens uitloop door psychische (dat rekenen ze dan onder medische) omstandigheden. Het gaat je vast lukken!!

1 like

Wij (Mijn omgeving in Noord-Limburg, dus boven Roggel :nerd_face:) zeggen ook aanrijden

4 likes

Hahahahaha daar heb ik op mijn beurt dus nog nooit van gehoord (en klinkt mij net zo raar als ‘aanrijden’ voor mensen buiten limburg en brabant gok ik)

2 likes

omdat die radiozender eigenlijk een tijdsdocument is voor 2003 (maar dat weten ze alleen zelf nog niet).

35

???

18 likes

Nee ik heb alleen een brandweerhelm om mij te beschermen tegen het warme weer. :wink:

1 like

Aanrijden is inderdaad hartstikke Brabants :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik heb vandaag een raamtekening mogen maken als onderdeel van een kunstroute, en het was zo leuk om te doen!!

10 likes

Een vriendin van mij heeft een foto op insta geplaatst met een andere vriendin van haar, maar zij heeft dezelfde naam als ik dus ik voel me nu aangetast in mijn waardigheid :angry:

Dat is mijn naam.

7 likes

Heeft er iemand tips wat betreft boeken die gaan rondom situaties/mensen loslaten? Ik merk dat het een terugkerend thema is in mijn leven. Dat ik maar over bepaalde dingen blijf malen en pijn blijf hebben en dat is best frustrerend. Ik ga ook binnenkort eens een nieuwe psycholoog proberen…

So burny