Hahaja gefeliciteerd tante
Proficiat he slanke meit
Ik denk dat je aan je gewicht en je buikje enzo wel kunt zien of je “moet” afvallen of niet.
Ik heb geen bmi nodig om te zien of ik te dik ben of niet.
Daarbij is het natuurlijk voor iedereen zelf om tr bepalen of ze willen afvallen of niet.
Je werk is een bushalte? Huh wat hoe, ligt het aan mij dat ik dit niet snap of begrijp ik gewoon verkeerd
Ik ben de rechterhand van de buschauffeur dus ik stap gewoon op bij een random bushalte en rij dan twee rondjes en stap dan bij die halte weer uit
Om een goed bmi te hebben moet ik meer dan 30 kilo afvallen. Dan heb ik wel meer nodig dan alleen een seintje helaas, haha. Ik kan leuk zo’n test doen thuis maar dan verandert er niks?
Omg mijn tandarts is stiekem best aardig. Ik heb al een regeling lopen dat ik pas eind september een rekening krijg voor het trekken van mijn kies en nu zie ik dat ze de foto’s van 2 weken terug ook niet heeft verrekend. :o
(Ik ga er beetje vanuit dat ik daar geen rekening meer van krijg want ik had diezelfde dag ook gebitsreiniging en daar heb ik nu wel een rekening van.)
Omg medelijden met je… Of zit je niet in Zeeland nu?
Volgens mij kan dat daar niet nee. Vind ik bij Zalando altijd ideaal indd. Nu dus maar goed in de gaten houden elke keer…
Ik lees dus een boek over body positiviteit en vind het stukje over de dieetindustrie echt heel interessant.
Uhh maar waarom moet je dat doen dan?
Dat is mijn werk
Ja dat snap ik, maar wat is de gedachte erachter dat jij in en uitstapt? Waarom moet dat?
Ik weet niet hoe ik het met verwoorden maar wat moet je doen bedoel ik eigenlijk gewoon:rofl:
Ik moet vandaag en morgen nog studeren en dan op vakantieee. Ooh moet wel echt mijn best doen want anders heb ik de vakantie ook niet verdiend
Zin om dat stukje toe te lichten? Lijkt me wel interessant
@monkeyslut @Ishq ooo ik had er al best vaak over gepost, sorry. Ik werk op zo’n toeristenbus, hop on hop off. Ik verkoop mensen de kaartjes en vertel over de omgeving!
Ik zal later eens kijken of ik het samen kan vatten
Oohh, helemaal niets over gelezen! Maar nu snap ik het haha, ik dacht dat je zo’n lijnbus bedoelde.
Opeens kijk ik naar mijn instagram volgers en zie ik af en toe het aantal dalen met een of twee en nu ben ik zo benieuwd wie mijn ontvolgt haha ik zit er niet mee ofzo maar ben gewoon benieuwd wie (en dan kan ik waarschijnlijk ook een reden verzinnen)
Ga dan als een gek allerlei namen typen van bijvoorbeeld mijn exschoonfamilie en mensen die ik in het buitenland heb leren kennen om te kijken of zij het zijn
Tot nu toe niet
Doe je vlug. Teach us!
Ik denk dat een betere graadmeter een hele persoonlijke is: of je blij met met je lichaam, dat je alles wat je wil doen kan met dat lichaam en of je gezondheidsproblemen hebt door de omvang van je lichaam.
Als je op de eerste vragen nee beantwoord of op de gezondheidsvraag ja moet zeggen, dan is je lichaam niet in goede staat en moet er iets veranderen of dat nou aankomen of afvallen is. Bij eetstoornissen zouden er dan wel meer factoren bij komen kijken omdat je dan je eigen lichaam vaak niet meer realistisch kan zien en (denk ik) geen goede gezonde keuzes kan maken over je gewicht.
En die goede staat van je lichaam is natuurlijk niet een exact gewicht, dat is een range en die kan natuurlijk met de tijd verschuiven.
Eigenlijk het BMI maar dan persoonlijker en minder tastbaar. Als ik het zo type ben ik ook eigenlijk wat meer overtuigd wat betreft BMI, alleen denk ik dat er bij het berekenen van BMI meer naar het individu gekeken moet worden bij conclusies trekken uit het BMI.
Lastig!