Ik moet vandaag en morgen nog studeren en dan op vakantieee. Ooh moet wel echt mijn best doen want anders heb ik de vakantie ook niet verdiend
Zin om dat stukje toe te lichten? Lijkt me wel interessant
@monkeyslut @Ishq ooo ik had er al best vaak over gepost, sorry. Ik werk op zo’n toeristenbus, hop on hop off. Ik verkoop mensen de kaartjes en vertel over de omgeving!
Ik zal later eens kijken of ik het samen kan vatten 
Oohh, helemaal niets over gelezen! Maar nu snap ik het haha, ik dacht dat je zo’n lijnbus bedoelde.
Opeens kijk ik naar mijn instagram volgers en zie ik af en toe het aantal dalen met een of twee en nu ben ik zo benieuwd wie mijn ontvolgt haha ik zit er niet mee ofzo maar ben gewoon benieuwd wie (en dan kan ik waarschijnlijk ook een reden verzinnen)
Ga dan als een gek allerlei namen typen van bijvoorbeeld mijn exschoonfamilie en mensen die ik in het buitenland heb leren kennen om te kijken of zij het zijn
Tot nu toe niet
Doe je vlug. Teach us!
Ik denk dat een betere graadmeter een hele persoonlijke is: of je blij met met je lichaam, dat je alles wat je wil doen kan met dat lichaam en of je gezondheidsproblemen hebt door de omvang van je lichaam.
Als je op de eerste vragen nee beantwoord of op de gezondheidsvraag ja moet zeggen, dan is je lichaam niet in goede staat en moet er iets veranderen of dat nou aankomen of afvallen is. Bij eetstoornissen zouden er dan wel meer factoren bij komen kijken omdat je dan je eigen lichaam vaak niet meer realistisch kan zien en (denk ik) geen goede gezonde keuzes kan maken over je gewicht.
En die goede staat van je lichaam is natuurlijk niet een exact gewicht, dat is een range en die kan natuurlijk met de tijd verschuiven.
Eigenlijk het BMI maar dan persoonlijker en minder tastbaar. Als ik het zo type ben ik ook eigenlijk wat meer overtuigd wat betreft BMI, alleen denk ik dat er bij het berekenen van BMI meer naar het individu gekeken moet worden bij conclusies trekken uit het BMI.
Lastig!
Ik moet volgende week nog twee keer werken dus je moet snel zijn hahaha
Ik heb een ontstoken oog en nu heb ik de bultjes op mn oog doorgeprikt. Met een naald die ik schoon heb gemaakt met alcohol. Dit geeft wel iets verlichting maa r, nu las ik dat je een watten schijfje doordrenkt met kamillethee op je ooglid kan leggen. Dat dit ontsmettend moet werken. Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Las ook over water met zout maar, zie ik liever niet
Over BMI en overgewicht: Was het ook niet zo dat wetenschappers denken dat er een verband is tussen obesitas en de toename van kanker? Ik kan even de bron niet vinden. Edit: die link is al bewezen bij 10 vormen van kanker.
Heeft iemand hier weleens zo’n Sky & Sand pink clay makser geprobeerd?
Ben heel gevoelig voor die reclames die ik overal voorbij zie komen maar vind het zo duur
Geen gedoe! Ik vond het echt soepel gaan.
Dank je . Ga ik dat nu proberen.
Ik ben al heel lang op zoek naar een eigen plek (woon nog bij mijn ouders) en pas nu even een paar dagen op het huis van een vriendin van me die in een veel grotere stad woont waar ik graag wil wonen. En de vrijheid die ik ervaar is echt enorrrrrm. Ik geniet er zo van
Maar als overgewicht op dit moment geen problemen veroorzaakt zou dat het in de toekomst alsnog wel kunnen doen toch? Ik wil iig preventief afvallen
Ben nu gezond maar wie weet over een jaar niet meer
Haha Heerlen be like…
Maar in welke regio woon je om te meeten?
oh ja! Niet aan gedacht 
Ik ga van woonbegeleider in de oudere gehandicaptenzorg naar verpleegkundige in de wijk.
Bijna hetzelfde maar net niet helemaal 
Het kan wel. Je moet alleen goed de tijd hebben om te koppelen en het geluk hebben dat zowel het mannetje als het vrouwtje de nieuwe accepteren. Als 1 van de 2 dit niet doet, kan je de bestaande band breken van het koppel. Dan zit je best wel met een probleem.
Conclusie: is mogelijk maar gaat wel lastiger.
Excuuuuuus dat was niet helemaal de bedoeling