Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb mijn viscose jumpsuit nu in de was gedaan. Hoop dat jij bij mn benen iets krimpt zodat ik hem niet hoef om te zomen hahah

1 like

Ik verveel me dooooood. Heb wel klusjes liggen (werk voorbereiden, grote schoonmaak, kast opruimen) maar ook echt geen zin in.
Vanavond met een vriendin afgesproken, ook echt geen zin in. Gewoon nergens zin in maar toch dood vervelen - lame.

1 like

Klinkt zo herkenbaar de afgelopen dagen :thumbsdown: echt niet leuk.

Hoerrrrrrrenwespen

3 likes

Ben zo moe. Nog 4 uur werken

Woah ik ben afgelopen weekend gestoken.
Ik had gewoon niks door en opeens voelde ik de prik in mijn arm haha. Deed fucking zeer weer, was op een festival dus de hele dag fucking panisch weggerend voor de rest van de wespen.

Echt de ergste insecten die er zijn, gadverdamme.

Inderdaad kutbeesten. Allemaal leuk dat die muggen opeten maar ik geef zero fucks want liever muggen dan die fuckers van wespen :fu:

3 likes

Is echt de juiste keuze geweest om een nieuwe baan te zoeken en een opleiding te gaan doen.
Nieuwe teamleider is heel enthousiast dat ik kom werken.
Kreeg net al van alles in mijn handen gedrukt voor mijn werk. Oa bodywarmer, fleskoeler etc.
Is op de achtergrond al bezig om van alles klaar te spelen voor ik aan het werk ben.
Praktijk begeleider is een leuke meid van mijn leeftijd.
Bij mijn oude werk mag ik dus zelf gaan verzorgen dat er een afscheid voor mij is.

17 likes

Ik ben een uur te vroeg op mijn werk hahaha en mijn werk is een bushalte dus wat MOET ik hier
Gelukkig zit er wel een spar in de buurt dus ik ga maar even een ijsje halen ofzo

4 likes

Ik heb een ring besteld met een heftige symbolische betekenis voor me. Nu krijg ik net een mail dat ze hem aan het maken zijn en ik hem volgende maand geleverd krijg en nu zit ik te huilen op mn werk ervan. Pfff…

7 likes

Dat heb ik ook vandaag, daarom eet ik nu bugles met guacamole

Moet zo weer naar de Apple Store en heb er echt geen zin in. Waarom kan dat schijt Apple niet gewoon producten maken die het blijven doen? :roll_eyes:

1 like

Naast dat ik een bank wil die zich wat duurzamer profileert ging ik ook vooral overstag door die diertjes in de reclames van ASN… :giggle:

2 likes

Same :raised_hand_with_fingers_splayed:t2:

2 likes

Ik ook. Ik heb wel overgewicht trouwens maar echt zwaar overgewicht? Nee zeker niet.

Is het in Zeeland echt zo koud ja? Vervelend… Wel een goede reden om te gaan shoppen!

Weet iemand wanneer de voorraad op de wehkamp site aangevuld wordt? Ik heb nu 8 dingen in mijn winkelmand waarvan 7 uitverkocht :disappointed_relieved:

Daarom heb ik een paar jaar terug al tegen mij gezegd dat ik mij niks meer van die BMI calculator aantrek. Ik kan zelf wel zien of ik er wat af moet of niet.

1 like

Ik heb morbide obesitas en ga morgen dood daaraan

Je hebt Zoutelande nog nooit gehoord? Als ik bløf moet geloven vries je daar dood in een strandhuis

18 likes

Het is ook gewoon windkracht 6 miljard

3 likes