@ladygodiva dit idd. Ik heb zelf ook via de decaan verlenging van stufi gekregen wegens uitloop door psychische (dat rekenen ze dan onder medische) omstandigheden. Het gaat je vast lukken!!
Wij (Mijn omgeving in Noord-Limburg, dus boven Roggel ) zeggen ook aanrijden
Hahahahaha daar heb ik op mijn beurt dus nog nooit van gehoord (en klinkt mij net zo raar als âaanrijdenâ voor mensen buiten limburg en brabant gok ik)
omdat die radiozender eigenlijk een tijdsdocument is voor 2003 (maar dat weten ze alleen zelf nog niet).
???
Wil je zeggen dat jij niet zoân ding in de kast hebt liggen?
Nee ik heb alleen een brandweerhelm om mij te beschermen tegen het warme weer.
Aanrijden is inderdaad hartstikke Brabants
Ik heb vandaag een raamtekening mogen maken als onderdeel van een kunstroute, en het was zo leuk om te doen!!
Een vriendin van mij heeft een foto op insta geplaatst met een andere vriendin van haar, maar zij heeft dezelfde naam als ik dus ik voel me nu aangetast in mijn waardigheid
Dat is mijn naam.
Heeft er iemand tips wat betreft boeken die gaan rondom situaties/mensen loslaten? Ik merk dat het een terugkerend thema is in mijn leven. Dat ik maar over bepaalde dingen blijf malen en pijn blijf hebben en dat is best frustrerend. Ik ga ook binnenkort eens een nieuwe psycholoog proberenâŚ
So burny
Wat zal ik voor mijn vriend geven voor zijn verjaardag? Het zijn grote cadeaus maar ik heb er zelf allebei ook veel aan dus dat is prima.
- Nintendo Switch (wel gevaarlijk dat hij dan de hele tijd achter dat ding zit, maar ook heel leuk voor mezelf)
- Robotstofzuiger (vind ik wel een functioneel cadeau maar goed ook wel tof en hoeven we allebei minder te stofzuigen)
0 stemmers
Switch als cadeau. Robot stofzuiger kopen voor het huishouden.
Ik heb meer gestemd vanuit persoonlijk oogpunt. Ik zou het echt vreselijk vinden om een robotstofzuiger cadeau te krijgen hahah. Dan niet omdat ik die niet wil, maar ik vind het geen cadeau.
Ja snap ik wel haha ik namelijk ook. Maar hij heeft het zelf geopperd.
Ohh okee dat scheelt wel, dan zou ik kiezen wat je zelf het leukst zou vinden als het in huis is hahha
Ja ik, heb gewoon verwezen naar de Europese regelgeving en de vergoeding die er tegenover een geannuleerde vlucht staat (als er geen sprake is van force majeure), vluchtnummer, boarding card, rekeningnummer enzo bijgevoegd als bewijs en toen werd het een week of 6 later toegekend en stond het bijna direct op mijn rekening. Dit was twee jaar na dato haha, had direct wel bij de balie gevraagd en met de klantenservice gebeld maar daar lieten ze het veel ingewikkelder klinken dan het eigenlijk was.
Waarom was je vlucht gecanceld? Zou even kijken hoe lang er staat voor reactie (meestal 6-8 weken bij luchtvaartmaatschappijen) en anders opnieuw je claim indienen. Het is wat gedoe maar toch de moeite waard als je een paar honderd euro terug kunt krijgen.
Pfff dat zou rot zijn. Misschien stelt het je gerust dat ik de verlenging aanvroeg in een ander schooljaar dan het jaar waarin ik hulp kreeg. Ik studeerde alleen nog wel, dus het is niet helemaal dezelfde situatie.
Ik ga hopen voor je!
Ik kwam er pas op mn 16e ofzo achter dat aanrijden (in de brabantse context) alleen in Brabant wordt gebruikt