Wat je even kwijt wilt #4

Ik ben echt fan van fashionology. Maar misschien vind jij dat onder dezelfde categorie vallen als Anna Nina?

1 like

Missoma heeft mooie sieraden. Wel vanuit de UK, maar ze leveren wel snel.

1 like

Ik ben inmiddels eind 20 en ik merk ook echt dat ik ouder word. Ik kan tegenwoordig echt genieten van een lekkere soep maken of als alles netjes gedweild is. :joy::joy:

4 likes

Niets maakt me gelukkiger dan een nieuw luchtje allesreiniger

5 likes

Shit hea. Kreeg net mail dat de HEMA allemaal spullen met lama print hebben. Must have it all.

7 likes

Ik vind het nog steeds een super goed idee om een eigen ā€œnicheā€ lijn schoonmaakmiddelen te starten. Met allemaal lekkere geuren zoals vanille, katoen, kersenbloesem… En dan super mooi te verpakken in een mooie fles met apart doseerdingetje (wat er natuurlijk allemaal fancy as fuck uit gaat zien). Echt wel dat er nog meer mensen zoals ik zijn die zo €12,50 voor een fles allesreiniger over hebben :joy:

23 likes

Monica Vinader heeft hele mooie sieraden!

Morgen ga ik naar Bali had mij er echt op verheugd, maar nu met weer een naschok op Lombok ben ik toch wel bang…

1 like

Ik zit in de trein en ik heb gewoon een heel treinstel voor mezelf, dit is me nog nooit gebeurd :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik vind zo’n rieten ronde tasje zoals @Clarity heeft super leuk, maar nu zijn ze allemaal €60 bij de reguliere winkels :no_mouth:

Bij Ali duurt het nog 1000 weken

1 like

Wat??? Echt zo onbeschoft en brutaal dit. Ga lekker met je eigen baarmoeder bemoeien.

4 likes

Ik zou er intens van genieten

1 like

Ja was heerlijk! Met de nadruk op was, want nu zijn er mensen bij gekomen :sob:

Huilon

1 like

10 likes

Op Chrissy Teigen’s instastories zingt John Legend elke dag een liedje over haar haarband, en ik heb nu echt al een week dat liedje in m’n hoofd :sweat:

It’s the headband of the day, push your locks away with the headband of the day.

9 likes

Ja die zijn echt heel duur in de winkel, vandaar dat ik hem ook op Ali heb besteld haha. Ik had hem binnen een week al binnenšŸ˜€

1 like

Jaa ik ook! Maar ik vind het niet erg want ik vind het leuk haha

1 like

Ooh Nice!
Wil je een link delen?

Niet ā€˜s nachts maar heb het wel heel de dag! Verschrikkelijk. Kreeg het na het stoppen met de pil en dacht de eerste keer echt even dat er iets mis was. Zo pijnlijk! Hoop voor je dat het aankomende nacht weg is