Ik vind dit forum ook zo hard gaan dat mijn uren ook voorbij vliegen als ik hier een beetje wil bijlezen. En dan heb ik nog niet eens alles gehad
Wtf er vliegt hier zojuist een drone voorbij… ik hoop maar dat ze niet naar binnen hebben gefilmt want ik heb vrij weinig aan…
@Fenayi @doei ik zou wel graag weer een secret santa willen organiseren maar pas in september. Als er iemand wil helpen, heel fijn, maar nu is echt nog te vroeg!
Ik heb de enigzins irreëele angst dat ik nooit op tijd aan een geschikte partner ga komen en dan in een goede fase van de relatie te zijn op een leeftijd die nog goed is om aan kinderen te beginnen (fysiek gezien). Of dat alle geschikte partners op een gegeven moment ‘op’ of bezet zijn. Terwijl ik nog best wel jong ben en weet dat het eigenlijk nergens op slaat, het lijkt me gewoon erg naar omdat ik wel heel graag een gezin wil later.
@Druppels Ik heb hier geen ervaring mee, maar het klinkt erg heftig! Veel sterkte met de situatie en ik hoop dat het snel stopt
Ik heb zo’n onstilbare honger. Niet normaal. Heb mijn koelkast en keukenkastjes uit voorzorg leeggehaald en weggegooid maar nu lig ik de hele tijd met zo’n ontevreden gevoel op de bank
Nou shit, ik kon dus niet bestellen bij de b.ij.enkorf en nu heb ik de tas niet op tijd. Bij b.ol.com hebben ze ook kipling tassen voor bijna dezelfde prijs 70 euro voor 21liter, iemand ervaring met die tassen?
Is de kwaliteit beter dan Longchamp?
Ik had afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst en die kwam maandag al binnen! Was gewoon met normale levering.
“I am the only gay in the town of Landewybreffy”
Mijn innerlijke oma heeft net haar hoogtepunt bereikt: ik heb een stoffen zak gemaakt met de naaimachine om rummikubsteentjes in te doen, omdat dat met rummikubben handiger is dan alles omgekeerd in de doos neerleggen.
Kom, ik heb de dvd box.
Zorg jij voor snax
September is toch vroeg genoeg?
Ik hou echt van die droge Britse humor.
“Yeah but, no but, yeah but, Carols mom her boyfriends sister had…”
Ik lig in bed met een kruik (ja koukleum) en ben zo blij dat dat weer kan, ik ga zo lekker slapen haha.
Jaa maar omdat je er nu over begon hahaha
Ja klopt haha maar september/oktober ofzo is voor mij ook wel beter eigenlijk. Maar gewoon wachten tot kerst vind ik ook geen probleem eigenlijk. Kerstpakketjes zijn wel heel gezellig!
Ik ben elke dag hier op het forum te vinden maar vind het toch zo lastig om actief mee te posten… ik durf alleen in topics over eten te posten omdat dat voor mij het makkelijkste in het leven is om over te praten🙈. Ik ga vanaf nu echt mijn best doen om actiever mee te posten in meerdere topics ipv lezen.
ik zou echt zo graag stewardess willen zijn, ben alleen niet zo heel goed in talen. of ja ik vind t altijd heeeel erg ongemakkelijk om engels te praten
aangezien ik volgend jaar toch een nieuwe studie wil gaan doen, denk ik dat ik me er toch maar in ga verdiepen
In oktober begonnen we meestal met het aanmeldtopic en dan moest alles voor bijv 1 november rond zijn en dan hebben mensen nog tijd genoeg om te shoppen enzo! Dus vandaar september/oktober