Wat je even kwijt wilt #4

Alle gemeenteheffingen en waterschapsbelasting e.d. worden dan op 2 bewoners gebaseerd in plaats van op 1. Soms maakt dat niks uit, maar soms weer wel.

Ja dat dacht ik ook maar ik lees net dat je iemand kan laten inschrijven en dus huurder of toeslagpartner wordt of dat diegene een briefadres verstrekt.
Diegene woont daar dus niet maar heeft wel een postadres. Bijvoorbeeld voor mensen in het buitenland.

1 like

Ja volgensmij is dat wel wat anders dan inschrijven inderdaad!

1 like

Dank je! Dan gaat het mij volgens mij geen geld kosten. Top.

Er scheen net echt opeens een super felle lamp door het raam. Ik zit hier in mijn eentje in de woonkamer. Ik kan hier zo slecht tegen. Ik werd echt helemaal verblind, wtf. En toen ik er naar ging kijken ging het gauw uit. Het leek echt op een soort lampje van een mobiel ofzo. Kan geen auto of fiets zijn door de ligging, nu heb ik mezelf overtuigd dat het dan een inbreker was die aan het scouten was voor een buit?
Ik ben super moe dus wil gaan slapen maar nu durf ik niet, want dan ā€œis de kust veiligā€.

2 likes

Zijn er meer mensen die rond hun ovulatie 's nachts ongeveer 3 dagen wakker worden van de pijn?
Dit is nacht 3 dus hoop dat het hierna weg is maar zit weer eens te wachten op m’n kersenpittenzak terwijl ik half huilend m’n buik vasthoudt :+1:

1 like

Ooo ik heb zo lekker geslapen. Omg dat was lang geleden

7 likes

Kom er nu net achter dat ik gister dus de hele dag op 2 verschillende schoenen/slippers heb gelopen. Slaap niet thuis en deze vond ik beneden. Gaat goed :+1:

26 likes

Pfff.

Ik had twee weken geleden een feestje en lag ziek in bed. Mijn vriend zei dat ook op het feestje. Werd er gelijk gezegd dat ik dan wel zwanger zou zijn. Ik ga zaterdag met een paar mensen van die groep eten en ik hoorde alweer dat dit het moment wordt om het bekend te maken. :unamused::grimacing:

1 like

Jezus wat vermoeiend, volgens mij heb ik je op insta en als deze foto al aanleiding is tot geruchten doen mensen echt te moeilijk

1 like

Ik zou nu express zo een geforceerde buikfoto gaan maken en plaatsen.

3 likes

Ik denk dat ze de " wanneer gaan jullie samenwonen , gaan jullie trouwen , ben je zwanger, heb je nog geen kinderen , waarom niet/wel" vragen bedoelt. Is misschien geen wereld probleem maar wel facking irritant

2 likes

Ik las inderdaad dat er weer een beving was, wat verschrikkelijk moet dat zijn :frowning_face:

Wat zijn jullie sieradenwebshops aanraders? Geen anna+Nina. Mag wel van die prijscategorie zijn (100-200 euro voor een ring). Dus geen my jewellery ofzo. Bij voorbaat dank :+1:t3:

Ik ben echt fan van fashionology. Maar misschien vind jij dat onder dezelfde categorie vallen als Anna Nina?

1 like

Missoma heeft mooie sieraden. Wel vanuit de UK, maar ze leveren wel snel.

1 like

Ik ben inmiddels eind 20 en ik merk ook echt dat ik ouder word. Ik kan tegenwoordig echt genieten van een lekkere soep maken of als alles netjes gedweild is. :joy::joy:

4 likes

Niets maakt me gelukkiger dan een nieuw luchtje allesreiniger

5 likes

Shit hea. Kreeg net mail dat de HEMA allemaal spullen met lama print hebben. Must have it all.

7 likes

Ik vind het nog steeds een super goed idee om een eigen ā€œnicheā€ lijn schoonmaakmiddelen te starten. Met allemaal lekkere geuren zoals vanille, katoen, kersenbloesem… En dan super mooi te verpakken in een mooie fles met apart doseerdingetje (wat er natuurlijk allemaal fancy as fuck uit gaat zien). Echt wel dat er nog meer mensen zoals ik zijn die zo €12,50 voor een fles allesreiniger over hebben :joy:

23 likes