Ik had droogshampoo in mijn haar gedaan en dacht ik het goed had uitgeborsteld. Dus nieeet, ik kom net thuis van de supermarkt en ik zie echt een grote dikke grijze streep bij mijn scheiding
Ik ben zo blij met de regen en het onweer nu!
Ik ben niet meer echt bij hem thuis geweest haha. Afgelopen dagen wel misselijk geweest maar denk dat dat kwam omdat er bloed in mijn maag was gekomen door kies trekken.
Haha kut. Moet morgen even naar een andere piercingsgop voor langere staafje, leek niet zoveel haast te hebben maar begint sinds gisteren ook beetje te ontsteken. Totaal geen ruimte over ook, valt bijna veilig weg in mijn tepel. Kan echt niet wachten tot er een langere staafje in zit, andere tepel gaat helemaal goed trouwens (maar die was ook niet ingetrokken) en mijn kraakbeen piercings gaan ook helemaal lekker!
Lief dat je vraagt.
Timothy Oulton - horse skeleton
Ik zit hier gewoon te werken thuis met alle lampen aan! Zo donker opeens.
Ik ben bij de lidl geweest en heb maar 2 vanille donuts meegenomen.
Dommerik dat ik ben
Nog meer mensen last van de storing van hollandsnieuwe?
Edit: ik zie nu t berichtje van @Cadeaupapier
De tyfus heb toch een kater
Vanille donuts van de Lidl.
Ja super dom van je… 2 is namelijk echt niet genoeg.
Edit: O dat bedoelde je ook…
Jammer daar ging mn grapje.
Gisteren een haarband bij de Primark gekocht en 1. Het staat best leuk 2. Het houdt heerlijk mijn haar uit mijn nek.
Maar kan er nu nog eentje vinden? Uiteraard niet.
Ik heb me net ingeschreven voor een opleiding personal trainer.
Maar ik ben echt verrrrre van #fitgirl.
Ik ga zo hard voor lul staan daar, schaam me gewoon nu al .
Omg deze regen, heeeerlijk!!!
Tis ook zo lekker koel nu yeheeeessss
ik denk dat je heel cute bent met haarband
Aahw lief haha. Ik had er vroeger ( tijdens het begin van Gossip Girl haha) wel veel. Hmm ik ga op zoek naar toffe haarbanden.
Zo een droeg Blair zoo mooi .
Samenvatting
Ik word altijd chagrijnig om het feit dat je in 1 minuut als je wilt, er een ongelofelijke teringbende van kan maken. Kwestie van alles in het rond gooien, kastjes opentrekken. Piece of cake. Diezelfde bende kan je dus never nooit weer in 1minuut opruimen. Ik wil graag dat hier een oplossing voor komt. Groetjes, adhder.
mooie kleur ook bij je haar!
Ik zie er zo leuk uit maar het regent dus ik wil niet buiten zijn, zit maar weer in de tram naar huis