Timothy Oulton - horse skeleton
Ik zit hier gewoon te werken thuis met alle lampen aan! Zo donker opeens.
Ik ben bij de lidl geweest en heb maar 2 vanille donuts meegenomen.
Dommerik dat ik ben
Nog meer mensen last van de storing van hollandsnieuwe?
Edit: ik zie nu t berichtje van @Cadeaupapier
De tyfus heb toch een kater
Vanille donuts van de Lidl.
Ja super dom van je… 2 is namelijk echt niet genoeg.
Edit: O dat bedoelde je ook…
Jammer daar ging mn grapje.
Gisteren een haarband bij de Primark gekocht en 1. Het staat best leuk 2. Het houdt heerlijk mijn haar uit mijn nek.
Maar kan er nu nog eentje vinden? Uiteraard niet.
Ik heb me net ingeschreven voor een opleiding personal trainer.
Maar ik ben echt verrrrre van #fitgirl.
Ik ga zo hard voor lul staan daar, schaam me gewoon nu al .
Omg deze regen, heeeerlijk!!!
Tis ook zo lekker koel nu yeheeeessss
ik denk dat je heel cute bent met haarband
Aahw lief haha. Ik had er vroeger ( tijdens het begin van Gossip Girl haha) wel veel. Hmm ik ga op zoek naar toffe haarbanden.
Zo een droeg Blair zoo mooi .
Samenvatting
Ik word altijd chagrijnig om het feit dat je in 1 minuut als je wilt, er een ongelofelijke teringbende van kan maken. Kwestie van alles in het rond gooien, kastjes opentrekken. Piece of cake. Diezelfde bende kan je dus never nooit weer in 1minuut opruimen. Ik wil graag dat hier een oplossing voor komt. Groetjes, adhder.
mooie kleur ook bij je haar!
Ik zie er zo leuk uit maar het regent dus ik wil niet buiten zijn, zit maar weer in de tram naar huis
Hier is je oplossing:
Ik zou willen dat ik van opruimen mijn beroep kon maken. In een paar minuten kan ik het huis opgeruimd hebben en ik vind het nog leuk ook. Die programma’s waar huizen vol troep opgeruimd worden: dat zou echt mijn ding zijn.
Maar dan wel zonder de eigenaar erbij die elke oude krant van 10 jaar terug wil bewaren. Want dat schiet niet op.
Ik ga vanavond voor het eerst in langere tijd weer d.omino’s bestellen en heb 2 vragen: welke nemen jullie altijd en raden jullie dus aan? En; is er nog een site waar je al die kortingscodes kan vinden voor 2e gratis etc?
Ik let op de kat van de vriendin van mijn vader en ze hebben een elektronische beveiliging waardoor ze precies weet wanneer ik langs ga. Ik had gezegd dat ik om de dag ging checken, eten ging geven en even ging blijven kroelen met het beest (13 jaar oud), maar elke dag krijg ik een berichtje wanneer ik langs ga … Ik word er gek van! Ik begrijp best wel dat je bezorgd bent, maar ik woon een half uur rijden van haar huis en de kat kan best wel een dagje zonder bezoek. Of vinden jullie dat ik overdrijf?
Dit klinkt heel herkenbaar, op werk vind ik schoonmaken en opruimen prima maar thuis kan ik me er echt lastig toe zetten. Op werk voelt het ook meer bevredigend.