Monica Vinader heeft hele mooie sieraden!
Morgen ga ik naar Bali had mij er echt op verheugd, maar nu met weer een naschok op Lombok ben ik toch wel bangā¦
Ik zit in de trein en ik heb gewoon een heel treinstel voor mezelf, dit is me nog nooit gebeurd
Ik vind zoān rieten ronde tasje zoals @Clarity heeft super leuk, maar nu zijn ze allemaal ā¬60 bij de reguliere winkels
Bij Ali duurt het nog 1000 weken
Wat??? Echt zo onbeschoft en brutaal dit. Ga lekker met je eigen baarmoeder bemoeien.
Ik zou er intens van genieten
Ja was heerlijk! Met de nadruk op was, want nu zijn er mensen bij gekomen
Huilon
Op Chrissy Teigenās instastories zingt John Legend elke dag een liedje over haar haarband, en ik heb nu echt al een week dat liedje in mān hoofd
Itās the headband of the day, push your locks away with the headband of the day.
Ja die zijn echt heel duur in de winkel, vandaar dat ik hem ook op Ali heb besteld haha. Ik had hem binnen een week al binnenš
Jaa ik ook! Maar ik vind het niet erg want ik vind het leuk haha
Ooh Nice!
Wil je een link delen?
Niet ās nachts maar heb het wel heel de dag! Verschrikkelijk. Kreeg het na het stoppen met de pil en dacht de eerste keer echt even dat er iets mis was. Zo pijnlijk! Hoop voor je dat het aankomende nacht weg is
Ik vind dit echt zoān leuk stel om te zien hĆ©. Ik vind sowieso Chrissy ook erg leuk, ik ken haar niet super goed want maar ik vind het altijd heerlijk hoe realistisch ze is op haar Instagram, leuk mens!
Ik kijk gossipgirl terug en Blair heeft in een aflevering een bepaalde haarband om die ik nu natuurlijk ook wil. Terwijl ik een enorm hoofd heb en het mijn hoofd afknelt, maar ik zal en moet deze winter zon haarband hebben.
Zo dat moest ik even kwijt. Mn ogen rollen bijna uit mn kop
Jaa die drempel is echt wat je tegenhoudt om een taal goed te leren, heb dat zelf heel erg bij frans en duits bijv.
Maar qua engels: je moet eens weten hoeveel mensen er op de wereld zijn die echt geen engels kunnen en het toch gewoon doen (spanjaarden, fransen, italianenā¦). Ik ben 2x op exchange geweest en telkens waren de Nederlanders echt bovenaan qua hoe goed ze engels spreken en ik was altijd verbaasd over de rest van (zuidelijk/oostelijk Europa). Dus niet onzeker zijn, want je kunt het sowieso al beter dan de meeste mensen
Ik zou hem ook helemaal flippen. Heb al een weerwoord bedacht
Ook mensen die zeuren dat ik op zoek moet naar een vriend. Mens ik heb afgelopen jaar wel wst anders aan mn hoofd gehad dan een man zoeken. En dan geven ze als reactie: ja dat is nu toch voorbij. Ha ha ha ja lichamelijk misschien, in mn hoofd niet.
Oke sorry het zit me hoog ik wilde dit niet op mezelf betrekken, maar das niet gelukt.
Iig goed van je dat een een weerwoord geeft! Heb je ook niet de neiging om zoiets terug te zeggen? Als in: En wanneer zit jij in de overgang? Mwahaha, nee sorry flauw en te hard.
Mogen we meerollen?