Wat je even kwijt wilt #4

Handige Harry zal trots op je zijn. :stuck_out_tongue:

4 likes

Misschien spuit 11. Edit een dikke spuit 11.

Wat een zeer nare situatie. Maar eerlijk. Niet jouw probleem of die van je moeder. Ze zijn uit elkaar ze komen niet meer bij elkaar. Jouw moeder is op dit moment niks van jouw vader, behalve deze exen.
Jouw vader heeft geen verantwoording meer richting je moeder.

Ja dit klinkt hard. Maar zo heb ik het ook gezien bij mijn ouders na de scheiding. Het is heel lastig. Helaas wel de realiteit en dat is hard en pijnlijk.

Voor jou en je familie veel sterkte!

Mijn allereerste berichtje, maar hier ben ik dan :stuck_out_tongue: Ik werd getipt en heb een account aangemaakt! Ik vind het wel leuk om weer wat mee te lezen en heb ook zeer interessante date verhalen om te delen, haha. Is er een date topic?

22 likes

Jaaaaaaaaaaa!!! Leuk!

Vandaag was echt zo’n emotionele energievretende dag, ik zou nu al kunnen slapen :flushed: Maar goed, wel weer hele goede stappen gezet en daarna heb ik een stuk gewandeld in het bos en dat was fijn. Straks maar m’n bed in en morgen op vakantie!

1 like

Hahah dat is precies wat ik me afvroeg! Maar duidelijk dan! Hmmm 50 dat gaat nog even duren. Korte samenvatting: met de bloemenjongen app ik nog iedere avond tot ik in slaapval en hij wilde dit weekend samen op vakantie maar toen bedacht hij zich en begon het ineens lastig te vinden dat het niks gaat worden. Terwijl hij het zelf voorstelde en 2 weken geleden nog vroeg of ik dit weekend wel vrij hield (snapt iemand jongens???)

Oh en dat andere zal ik wel in het members only vertellen :stuck_out_tongue:

2 likes

Werkt er toevallig iemand hier bij de NS met verstand van ov-kaarten?

1 like

Ik heb een nieuwe rat en tot nu toe was ze juist heel stil en deed ze niks en reageerde ze ook amper, maar vandaag kwam ze met haar mond open steeds naar me toe lopen en heeft me 2 keer tot bloedens toe gebeten :frowning: ik snap echt niet waarom en voel me beledigd :stuck_out_tongue:

Er werkt iemand bij de NS klantenservice geloof ik. Weet niet meer zeker wie misschien @Booklover ?

Edit: of @Pantalones ?

Jaa vind ik ook hoor.
Dan staat mijn naam in mn mail en dan zeg ik nog mvg Pretty.
En dan krijg ik terug Hoi Prettie…
Hoe dan.

6 likes

Jaaa ik whatsapp met booklover! Thanks

Ze vinden je pretty

1 like

Nee ik zat eerder onder de naam ***``. Poste niet echt mee, wel fanatiek liker haha

1 like

Wauw, hoe verzin je het allebei terug gevonden :astonished: super mooi :heart:

1 like

Hopelijk voel je dan een beetje extra dat ze dichtbij je is <3

1 like

3 streepjes naast je foto

1 like

Love hem!

Ik ben vandaag en gisteren zoooo extreem moe en ik heb geen idee hoe het komt :flushed: beter is het volgende week weg want dan moet ik 4 dagen pukkelpop overleven. Ga zo meteen al maar in bed liggen denk ik.

Het weer. Nee geen idee. Lekker op tijd slapen zometeen! Slaap lekker <3

Ja misschien toch wat slaaptekort van de afgelopen tijd opgebouwd door de hitte? Ga in ieder geval bijna slapen, ja, dankjewel! :blush:

1 like