Wat je even kwijt wilt #4

Wat leuk dat je er weer bent @Egel! Heb je echt gemist op het forum

3 likes

Wat lief, ben er al een tijdje maar niet altijd even veel. Je kan volgens mij aan mijn forum historie mijn vrije dagen of uren in de trein prima herleiden. Had jij trouwens altijd dezelfde forumnaam of ben ik gewoon weer eens iets vergeten?

2 likes

Hee!!! Fijn dat het is gelukt

1 like

Wat fijn! Gefeliciteerd :hugs:

1 like

Hoe houden mensen hun ondergoed georganiseerd? :astonished: Altijd als ik een bh zoek, haal ik alles overhoop en is het meteen weer een bende, gewoon elke dag weer. Ik heb alles in een grote la maar dat werkt dus niet

2 likes

Ik denk dat geel je heel mooi staat, maar vind deze kleur een beetje flets. Denk dat okergeel of misschien zelfs niet iets feller beter is :blush:

1 like

Ik heb mandjes in mijn lade. 1 voor sokken, 1 voor ondergoed en 1 voor bh’s. In een andere lade is een mandje met mijn werkondergoed ( lees zwarte oma-onderbroeken)

2 likes

Ik gelóof dat je alleen je treinabo kan stopzetten als je naar het buitenland gaat, maar anders niet. Maar misschien is het tegenwoordig anders!

Mn make up is te licht voor mn zon gebruinde huid haha. Dan maar een Basic lookje.

Haha ik ook, vind het echt een leuk album! Welke liedjes vind je het leukst/mooist? Ik dat nummer Kisses of Fire uit mijn download van het album op spotify gehaald, elke keer dat die voorbij kwam kromp ik ineen, wat een verschrikking. Dat is zeker ook niet echt een nummer van Abba of wel? :thinking:

1 like

Yes nu al zin in!

4 likes

Ik heb echt advies nodig…

VERHAAL WEG

4 likes

Wij zitten toevallig net een hele oude aflevering te kijken, ben benieuwd naar de nieuwe!

1 like

Ik ben al gebeld op mn privé telefoon dat de droger stuk is en of ik de gegevens van de monteur heb. Hoe vaak gaat dit gebeuren in deze drie weken? :joy:

Ja nee dit bedoel ik ook. Ik geloof dat mijn vriend dit ook wilde maar dat het doorliep zolang je stufi etc doorliep. Alleen… nu er geen stufi meer is weet ik niet wat nu de regels zijn.

@August

Wat een kutsituatie zeg :pensive: Knuffel voor jou! En verontschuldig je niet voor het ‘boekwerk’, zo kun jij het even van je afschrijven en denk dat er hier veel zijn die er voor je willen zijn!

Tja, wat is hier goed in… Aan de ene kant is het iets tussen hen, maar begrijp ook dat het niet altijd even gemakkelijk is om er buiten te blijven. Je moet alleen niet denken dat jullie haar in de steek zouden hebben gelaten. Jullie vader heeft jullie in die situatie gebracht, daar kunnen jullie ook niks aan doen. En ik denk dat jullie moeder het vast zal gaan begrijpen, dat het voor jullie ook niet makkelijk was. Heeft jullie moeder geen zus / broer of zo, waarmee je het er ook eens over kunt hebben? Of misschien iemand anders die jullie erbij kan helpen?

1 like

@August Oh nee, wat een pijnlijke rotsituatie is dit! Echt advies heb ik niet voor je, behalve dat het een goed idee is om bij je vader erop aan te dringen dat hij het zelf aan je moeder vertelt. Zoveel is hij haar wel verschuldigd.

Natuurlijk willen jij en je zus er voor je moeder zijn. Het is ondraaglijk om iemand van wie je houdt pijn te zien lijden. Toch wil ik je op het hart drukken om aan jezelf te blijven denken. Steun elkaar waar het kan, maar uiteindelijk is het niet jouw verantwoordelijkheid (of die van ke zus) om je moeder weer bij elkaar te rapen. Misschien zouden gesprekken met een professional haar kunnen helpen?

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

2 likes

Ben vandaag om 9.00 de deur uit gegaan om kleding te shoppen. Kom net thuis, de score: een kaasbroodje en een flesje water.
Er stond gewoon niets leuk

Ik zie zoveel leuke vacatures maar ik moet nog minimaal 7 maanden wachten :roll_eyes:

@August :pensive: Wat een rotsituatie dit. Lijkt me echt heel moeilijk voor jou en je zus. Jullie hebben natuurlijk je eigen verdriet en woede, en daarbij komt dan ook nog het verdriet van jullie moeder.
Ik vind het zeker ook de taak van jullie vader om het aan jullie moeder te vertellen (zeker als hij serieus is met deze nieuwe vriendin), maar als hij dit niet snel van plan is zou ik het uiteindelijk wel samen met je zus aan haar vertellen denk ik.
Maar wat je ook beslist, veel sterkte en je kan hier altijd terecht!

1 like