Wat je even kwijt wilt #4

Ik doe altijd blote armen en benen met uitgaan. Maar wel jasje en of vest mee voor als je even buiten bent. Gewoon schijt hebben hoor.

1 like

@August Wat een klote situatie, je zit er echt tussen in… Het meeste is al gezegd, maar wat er bij mij naar boven kwam was: je vader hoeft zich niet te verantwoorden aan je moeder. Dus dan zou ik er denk ik voor kiezen om het wel samen met je zus aan je moeder te vertellen. Hoe verschrikkelijk kut het ook van je vader is en hoe verschrikkelijk kut het ook zal zijn om je moeder dit te moeten vertellen… Ze komt er hoe dan ook een keer achter en het lijkt mij zelf het fijnst om dat dan van een vertrouwd persoon te horen dan bij wijze van, de buurvrouw.
Maargoed, ik snap dat het voor mij heel makkelijk praten is. Doe wat voor jou en je zus goed voelt! Sterkte! :heart:

2 likes

Zo dat lijkt me een behoorlijke verantwoordelijkheid. In een ziekenhuis moet naturlijk altijd alles spik en span zijn. Geniet lekker van je vakantie! Zo te horen heb je die dubbel en dwars verdient! Ga je nog wat leuks doen?

@August
Gescheiden ouders zijn kut. Maakt niet uit hoe oud je bent. Weinig advies, ik kan je weinig helpen. Maar wil je wel een knuffel geven! Je mag je altijd een pb sturen :heart:

2 likes

@Dante @keepyourheadup @Madrid @Niffler @Krabsalade @Virago

Echt super bedankt voor jullie lieve reacties, dat jullie de tijd en moeite hebben genomen het enorme verhaal te lezen en zo’n lieve uitgebreide reactie te schrijven. Echt dankje dankje.
Virago en Viooltjes jullie slaan echt de spijker op zijn kop en ik vind het absoluut niet vervelend dat jullie het zeggen, juist fijn om even ander perspectief weer te lezen want dat kon ik niet meer zelf. Emoties zitten te hoog om hier helder over na te denken en ook een stuk redelijkheid naar mijn vader ging daarmee verloren. Jullie hebben gelijk, ik ben boos omdat mijn moeder nog verdriet heeft. Niet per se omdat hij zijn geluk zoekt, want dat gun ik hem wel.

18 likes

:heart:

1 like

Hier nog een :sweat_smile:

Ik ben het hiermee eens, haar vader hoeft zich zeker niet naar haar moeder te verantwoorden. Maar ik vind wel dat je als kind naar je vader uit kunt spreken dat als hij na 36 jaar huwelijk zo snel een nieuwe vriendin heeft, je het wel netjes zou vinden als hij dat zelf aan haar vertelt. Ik zou dat zelf iig wel netjes vinden als je zo lang samen bent geweest. Doet hij dat niet, dan zou ik het idd ook zelf vertellen @August

2 likes

Ja ga met mn vriend naar Frankrijk en op de heen en terugweg doen we wat stedentrips. Vertrekken donderdag en dan eerst woensdag nog even een dagje relaxen in de sauna, tot die tijd doe ik zo min mogelijk :grin:

1 like

@august sterkte met de situatie! :heart:ļø

2 likes

Ik heb jouw verhaal even naar mijn zus gestuurd in de hoop dat het haar ook helpt te nuanceren. Dat doet het nu nog niet want ze is duidelijk nog te boos, maar ze zei dat je wel gelijk hebt met sommige dingen en mijn zus is echt de meest koppige persoon ooit dus ik heb goede hoop dat jouw reactie ook haar gaat helpen. Dankjeā¤

15 likes

Wat een rotsituatie. Ik herken het deels. Ook ik vond het lastig te bepalen wat goed is om te doen. Mijn conclusie achteraf: doe waar JIJ je goed bij voelt. Net zo als je moeder, als je vader, als je zus, zit ook jij in deze situatie en iedereen zal er anders mee om gaan. Iedereen tevreden houden in deze situatie is niet mogelijk, naar mijn idee. Dus kies voor jezelf.

Het blijft rot. Helaas weet ik er alles van. Maar, bij mij althans, slijt de pijn met de tijd. Sterkte!

2 likes

Oksels vergeten te scheren… armen strak langs mn lijf houden en anders doen alsof het een statement is.

7 likes

Ruzie met familie is altijd kut :frowning: hebben jullie het wel uit kunnen praten?

Maar eh… er zat copyright op. Had ik dat niet vermeld?

Neejoh grapje natuurlijk. Goed dat je het naar haar gestuurd hebt. En de boosheid moet even zakken, daar heeft ze tijd voor nodig. Het is al knap dat ze nu sommige dingen al inziet. Hopelijk heeft ze er straks nog wat aan. Sterkte!

3 likes

Ik heb iets verkeerd gegeten, darmen zijn van slag en ik heb nachtdienst :anguished:

Shit heel die AVG wet ook vergeten ik ga naar de hel

7 likes

Of het gaat je geld kosten. Kies maar.

4 likes

Ik wil echt even weer gezond eten maar ik heb nu zo veel zin in chocola :sob: maar ik moet volhouden want de rest van de dag ging het zo goed.

Ik snap echt niet hoe mensen mijn naam verkeerd schrijven als ieh er gewoon staat. Zon moeilijke naam heb ik niet.

1 like