Ja ga met mn vriend naar Frankrijk en op de heen en terugweg doen we wat stedentrips. Vertrekken donderdag en dan eerst woensdag nog even een dagje relaxen in de sauna, tot die tijd doe ik zo min mogelijk
Ik heb jouw verhaal even naar mijn zus gestuurd in de hoop dat het haar ook helpt te nuanceren. Dat doet het nu nog niet want ze is duidelijk nog te boos, maar ze zei dat je wel gelijk hebt met sommige dingen en mijn zus is echt de meest koppige persoon ooit dus ik heb goede hoop dat jouw reactie ook haar gaat helpen. Dankjeā¤
Wat een rotsituatie. Ik herken het deels. Ook ik vond het lastig te bepalen wat goed is om te doen. Mijn conclusie achteraf: doe waar JIJ je goed bij voelt. Net zo als je moeder, als je vader, als je zus, zit ook jij in deze situatie en iedereen zal er anders mee om gaan. Iedereen tevreden houden in deze situatie is niet mogelijk, naar mijn idee. Dus kies voor jezelf.
Het blijft rot. Helaas weet ik er alles van. Maar, bij mij althans, slijt de pijn met de tijd. Sterkte!
Oksels vergeten te scheren⦠armen strak langs mn lijf houden en anders doen alsof het een statement is.
Ruzie met familie is altijd kut hebben jullie het wel uit kunnen praten?
Maar eh⦠er zat copyright op. Had ik dat niet vermeld?
Neejoh grapje natuurlijk. Goed dat je het naar haar gestuurd hebt. En de boosheid moet even zakken, daar heeft ze tijd voor nodig. Het is al knap dat ze nu sommige dingen al inziet. Hopelijk heeft ze er straks nog wat aan. Sterkte!
Ik heb iets verkeerd gegeten, darmen zijn van slag en ik heb nachtdienst
Shit heel die AVG wet ook vergeten ik ga naar de hel
Of het gaat je geld kosten. Kies maar.
Ik wil echt even weer gezond eten maar ik heb nu zo veel zin in chocola maar ik moet volhouden want de rest van de dag ging het zo goed.
Ik snap echt niet hoe mensen mijn naam verkeerd schrijven als ieh er gewoon staat. Zon moeilijke naam heb ik niet.
Misschien spuit 11. Edit een dikke spuit 11.
Wat een zeer nare situatie. Maar eerlijk. Niet jouw probleem of die van je moeder. Ze zijn uit elkaar ze komen niet meer bij elkaar. Jouw moeder is op dit moment niks van jouw vader, behalve deze exen.
Jouw vader heeft geen verantwoording meer richting je moeder.
Ja dit klinkt hard. Maar zo heb ik het ook gezien bij mijn ouders na de scheiding. Het is heel lastig. Helaas wel de realiteit en dat is hard en pijnlijk.
Voor jou en je familie veel sterkte!
Mijn allereerste berichtje, maar hier ben ik dan Ik werd getipt en heb een account aangemaakt! Ik vind het wel leuk om weer wat mee te lezen en heb ook zeer interessante date verhalen om te delen, haha. Is er een date topic?
Jaaaaaaaaaaa!!! Leuk!
Vandaag was echt zoān emotionele energievretende dag, ik zou nu al kunnen slapen Maar goed, wel weer hele goede stappen gezet en daarna heb ik een stuk gewandeld in het bos en dat was fijn. Straks maar mān bed in en morgen op vakantie!
Hahah dat is precies wat ik me afvroeg! Maar duidelijk dan! Hmmm 50 dat gaat nog even duren. Korte samenvatting: met de bloemenjongen app ik nog iedere avond tot ik in slaapval en hij wilde dit weekend samen op vakantie maar toen bedacht hij zich en begon het ineens lastig te vinden dat het niks gaat worden. Terwijl hij het zelf voorstelde en 2 weken geleden nog vroeg of ik dit weekend wel vrij hield (snapt iemand jongens???)
Oh en dat andere zal ik wel in het members only vertellen
Werkt er toevallig iemand hier bij de NS met verstand van ov-kaarten?
Ik heb een nieuwe rat en tot nu toe was ze juist heel stil en deed ze niks en reageerde ze ook amper, maar vandaag kwam ze met haar mond open steeds naar me toe lopen en heeft me 2 keer tot bloedens toe gebeten ik snap echt niet waarom en voel me beledigd