Ho shit. Vrije dag vandaag, dus ik dacht; zal m’n wenkbrauwen weer eens laten epileren en model laten brengen. Ben echt fan van dat met touw te laten doen dus zit bij de Turkse kapper. Spreekt die man maar half NL’s. We begrepen elkaar net al niet toen hij me een vraag stelde over ??? dat weet ik dus niet… O en ik kan blijkbaar niet pinnen en heb geen contant bij. Net als de man voor mij die hij nu knipt. Maar we konden toch gaan zitten. Hoe kom ik er straks uit te zien😂 Risico’s.
Schaamteloze quote; zit nog te wachten dus maar zal blijkbaar al op de verkeerde stoel. Omg… haha.
Hahah gelukkig!! Ik vond ze trouwens wel heel herkenbaar van mezelf hoor, juist! Van die dingen dat je denkt “kan het nou niet gewoon een keer GOED lopen??” Komt goed wel, klagen is af en toe heel goed
Is hier iemand die Berbers verstaat en mij ergens mee wil helpen? Het is een stukje gesproken tekst van 1 minuut 24 waarvan ik moet weten wat ze zegt.
ik mis werken bij de starbucks soms. Lekker ff met een lege kop koffie zetten. Heerlak
Hahaha ik las een lege kop koffie zetten. Vroeg me even af of je wist hoe het werkt bij de Starbucks
Hahahha. Ik snap de verwarring.
die bruine vlek is haar oor. Ze zit met haar koppie in het bakje
Dank je wel! Dit doet me goed haha. Mijn vorige baan was ook support en daar heb ik ook telefoon gedaan, dus ik weet dat het wel goed komt, maar het is gewoon spannend. Gelukkig gaat er een collega meeluisteren!
Oh
Met een paperclip iets proberen? Weet niet hoe wild je achter je bureau te keer gaat. Maar als je rustig zit haha
Hahaha ik had net zoiets raars. Ik was aan het bellen toen een vrouw iets aan me vroeg. Dus ik gebaren dat ik aan het bellen was maar ze bleef maar doorpraten. Volgens mij dacht ze dat we een gesprek voerden, maar ik praatte tegen mijn telefoon. Dus hoe een raar gesprek?? Het ging ongeveer zo
Vrouw: Rij je altijd dezelfde route?
Ik: Nee, als u om 12:05 instapt bij de Centrumhalte ben je om 12:30 bij restaurant xx
Vrouw: Ik woonde in deze flat
Ik: Ja, vier euro, u kunt alleen contant betalen
Vrouw: Maar rij je ook wel eens een andere route dan?
Ik: Ja, u heeft met die pas ook korting bij alle haltes, op een kopje koffie bijvoorbeeld
En die vrouw bleeef maar ‘antwoorden’ hahaha het was zo raar
Klinkt pijnlijk! Hoe is dat ontstaan?
Ik ben op vakantie en mijn id kaart(waar ik mee reis) ben ik kwijt. Of nouja ik weet voor 99% zeker dat hij bij de fietsenverhuur is want die man ging hem kopieren en daarna niet meer terug gekregen. Zelf ook geen erg in gehad
Zei ik gisteravond: ‘echt stom dat ik jet vergeten ben…’
Zegt mijn vriend: ‘ja beetje wel…’ you’re not helping en hij vergeet altijd alles
hahahaha lijkt me echt een grappig gezicht, totaal in eigen wereld
Ik vind het best bizar dat ze om screenshots vragen omdat zoiets makkelijk te photoshoppen is. :’)
Ok gênant ik ben al heel lang niet meer bij de sportschool geweest en ik keek net op de basic fit staat wanneer de groepslessen zijn, is alles opeens veranderd
normaal deed ik bodypump en doe het liefst een zelfde soort oefeningen, dus weet iemand welke groeplessen ik dan kan volgen?
Ik ga vanmiddag op vakantie en ik heb zo’n zin!!! Heb de afgelopen twee maanden maar vier dagen echt vrij gehad en ben zo toe aan niksen, mijn god.
Spreek jullie 11 augustus of zo weer.
Auw mijn oksel doet best wel pijn :S En het voelt ook een beetje dik aan daar. Snap er niks van.
Geniet er van!
Fijne vakantie!!!
Misschien een irritatie van het scheren of van deodorant? Of een kledingstuk wat een beetje gestuurd heeft onder je oksel.? Wel vervelend vind ik, is altijd zo’n ongemakkelijk gevoel als je je arm langs je lijf doet en je oksel ‘dicht’ is