Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb dat ook weleens, ook wel dat ik echt een knobbel voel. Volgens mij is dat iets van een ingegroeid haartje oid die is gaan irriteren. Vind ik ook niet logisch, met dit weer kan ik mijn oksels bijna 2 keer per dag wel scheren :sweat_smile:

1 like

Haha! Stiekem ben ik een man. :smirk:
Dat is dan wel een opluchting! Het klinkt niet prettig, maar liever dit dan dat het iets is met je hart. Helemaal omdat hart- en vaatziekten in je familie voorkomen, denk je daar natuurlijk aan. Fijn dat je je daar nu geen zorgen over hoeft te maken.

1 like

Ik had het gehoord. Heel veel mensen speculeren dat ze toch gestorven is onder verdachte omstandigheden en dat het misschien helemaal geen zelfmoord was.

1 like

Barbell strength is de nieuwe bodypump, maar is niet meer van Les Mills. Maar ik vond BS niet leuk… Kwam er heel laat achter dat de livelessen nog wel bodypump geven. Kost je dus wel weer extra geld per maand, maar dan heb je wel leuke lessen (als het goed is, moet het nog proberen live). Weet niet of ze bij jou ook livelessen doen? Zo ja, dan kun je daar ook een proefles van nemen.

Ik heb gisteren wel mijn oksels geschoren dus misschien ligt het daar wel aan ja. :slight_smile: Ben ook niet van plan om meteen de huisarts ofzo te bellen hoor haha maar ik vind het wel stom want het is best hinderlijk.

Oh nee dat zou ik ook niet doen inderdaad. Even aankijken, kan nooit heel lang duren. (En anders wel even de huisarts bellen haha) maar het voelt inderdaad niet fijn.

Werkelijk geen idee eigenlijk haha

Ik ben ZO kwaad.
Zoals mensen van jullie misschien nog wel weten (van het EGF) is mijn baas nogal een klootzak.
Hij heeft me eerder een beloofde loonsverhoging ingehouden omdat hij vond dat ik een respectloos tegenvoorstel had gedaan (de grootste onzin) en heeft me veel denigrerende mailtjes gestuurd bij eerdere conflicten. Als ik ze jullie hier zou vertellen zou denk ik 90% van jullie al direct bij dit bedrijf zijn weggegaan.

Nu heeft hij me begin dit jaar toegezegd dat ik ‘een aanzienlijke loonsverhoging’ kon verwachten omdat hij zo tevreden met me was. Ik ben op dit moment 25 weken zwanger, en ga begin oktober met verlof. Voor mij reden dus om even een gesprek aan te gaan om zowel het even over mijn loon te hebben, als over de situatie na mijn verlof.

Nu zegt hij gewoon dat er momenteel geen loonsverhoging inzit (sowieso het komende half jaar niet) omdat HIJ zelf geïnvesteerd heeft in een bedrijf en daar heel veel geld in heeft zitten wat hij kwijt is. En dat de bv’s waar ik momenteel voor werk gewoon niet genoeg winst draaien.
Daarnaast mag ik ook niet thuis werken (ik had 1 of een halve dag thuiswerken voorgesteld), dus mag ik mij nu in bochten gaan wringen om ook hier maar even een oplossing voor te gaan vinden.

Ik ben op dit moment ZO woest en ik vind hem zo’n egoïstische ***, in zijn veel te grote auto’s rond te rijden en mij al 3 jaar voor hetzelfde kutloon te laten werken terwijl er niemand hier op kantoor zit die meer energie en enthousiasme steekt in haar werk.

Ik heb echt het gevoel dat ik nu vast zit. Voor dit loon kan ik amper minder gaan werken en wordt ik nu bijna verplicht 40 uur te blijven werken. Ik kan nergens anders naartoe want ben zwanger, en heb net een huis gekocht dus móet wel voor deze zekerheid kiezen.

Zit nu tegen m’n tranen te vechten omdat deze egoïstische klootzak weer allerlei dingen heeft beloofd en niets nakomt. Ik zit nu echt op het punt dat ik hier weg wil.:sob:

1 like

Grote kans dat ze over een week opeens vragen of je naar de kapper bent geweest.

1 like

Helemaal waar, ik voel me ook zo naïef. De andere mannen hier die werken krijgen zonder pardon loonsverhoging ‘want ze liepen achter’, en ik heb in de bijna 4 jaar dat ik hier werk één loonsverhoging gekregen (wat hij ook nog eens een half jaar heeft verlaat).

Dit is voor mij wel de druppel en ben echt in staat nu ergens anders te gaan solliciteren, ik ben er klaar mee. Ik kan altijd terecht bij mijn vader in het bedrijf, dus dat geeft wel rust. Ik ga tijdens mijn verlof gewoon bezig met solliciteren.

3 likes

Ik ga eind van de maand weg bij mijn huidige werk. Ik ga terug naar school en start bij een nieuwe werkgever. Nu hoorde ik laatst van een collega dat mijn huidige teamleider heeft gezegd dat ik wegga omdat ik de werkdruk niet zou aankunnen.
Wacht ff.
Ik ga zometeen 28 uur per week werken en daarnaast nog naar school.
En dan begint zij over dat ik de werkdruk niet aan kan op mijn huidige baan.
Laat me niet lachen

4 likes

Het ging hier laatst toch over Wehkamp bestellingen wanneer het nou wel/niet mogelijk was achteraf te betalen?

Heb net een ontdekking gedaan!
Gisteren bestelde ik iets en was het niet mogelijk, heb ik vooraf betaald met ideal.
Maar die tas bleek niet goed dus ik stuur hem op en koos meteen een nieuwe tas uit (ongeduldig), deze kan ik wél achteraf betalen!
Heeft dus in ieder geval niets met je postcode/buurt te maken.

1 like

En @Fukaeri
Ja of als je 8cm uitgroei hebt met dode punten zonder model… ‘wat zit je haar leuk’ :roll_eyes: mannen.

1 like

@Rozecoupeschaar en @Alpacamybags
NIEMAND heeft er tot nu toe iets van gezegd :sweat: ook niemand van de vrouwen bij de lunch. Stom.

Ik vind het zelf wel leuk dus ik moet me er niet onzeker door laten maken doei

Dat is ook het belangrijkste! Als jij het maar mooi vind. Misschien durven ze er niks van te zeggen of moeten ze er nog aan wennen. Ik geloof nooit dat het niet mooi is!

2 likes

Haha ik besef nu pas dat het best grappig is dat jij hierop reageert

2 likes

Het zijn af en toe echt een stel dodos

2 likes

Ik haal de mijne altijd voor een tientje bij de action. Maar ik heb wel een Canon. Weet even niet of ze cartridges hebben voor HP

1 like

Jup! Ligt bij alle kantoorspullen en papierstapels

1 like

Dit gesprek over kapsels en jouw titel haahahah geweldig.

1 like