Wat je even kwijt wilt #4

Ik zal er op letten als ik in het vliegtuig zit! Haha. Bedankt! Ik hoop het ook echt, vind het maar een kutmaatschappij die voor alles extra geld vraagt en overal extreem moeilijk over doet. En nu ook nog dit, mijn god zeg.

1 like

@monkeyslut @palmboom Thanks meiden! Was al een tijdje opzoek en nu ga ik deze dus maar eens uitproberen.

1 like

En dan zeker het weer de schuld geven. De warmte is ze naar het hoofd gestegen tsssssss.

Als je het nu al doet maak je wel indruk

OkƩ grapje. Heel veel Succes!

2 likes

Oeps zag net op de wc dat ik mijn pyamabroekje nog aan had onder mijn jurkje. :’) Ben net ook naar de supermarkt geweest.

19 likes

ok ik had dus 2 weken geleden een vet leuke date die ook 5 uur duurde en die gozer appt me echt als een hyena elke dag en hij vindt me leuk maar hij doet 0 moeite om weer af te spreken en ik heb hem er op aangesproken en hij doet zo irritaaaant met z’n ā€˜ik heb het druk en ik zit niet zo lekker in m’n vel’ dat ik denk van oke prima maar dan hoef je me ook niet elke dag te appen

hallo ik had onze bruiloft gewoon al geplanned en geaccepteerd dat ik opnieuw lelijke initialen zou krijgen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

19 likes

Ik lig al even dubbel om dit plaatje :joy::joy:

1 like

Oh gaaf! Lijkt me een mooie bestemming! :slight_smile:ļø

1 like

Spuit 11 maar dat was @MadameMignon

Niet om te zorgen dat er weer een hele discussie komt maar het watertekort is nu opgelopen tot code oranje in Nederland.

1 like

tekort? hier geen tekort aan warmte hoor…

Ja, en op lange termijn beter om niet met elkaar verder te gaan. Gelukkig gebeurt dit niet vaak, maar nu toevallig twee in 1 week en de directie is met vakantie, dus was het aan mij om dit verder op te pakken.

Ik bedoelde water hahah oeps.

1 like

Hahaha shit ik wilde er net wat over zeggen :joy:

1 like

Wat betekent dit voor het dagelijks leven eigenlijk? Voor mij, vier hoog in Amsterdam. Tuin sproeien doe ik niet, zwembad heb ik niet. Maar moeten we nu ook korter douchen enzo?

1 like

In het artikel staat: code oranje betekent dat er een managementteam watertekorten wordt geformeerd. Bij fase 2 wordt vooral ingezet op veiligheid. vandaar dat vooral wordt ingezet op dijkbewaking. Daarna volgen maatregelen voor de drinkwatervoorziening, scheepvaart en landbouw. Mogelijk volgen ook maatregelen als een sproeiverbod of het dichthouden van de sluizen.

2 likes

Ik ben bij mijn beste vriendin, die dacht dat ze een kamer had geregeld in Maastricht - sleutel had ze al van de vorige bewoner. Zegt de huurbaas haar ineens dat ze er niet in mag omdat ze geen internationale student is (terwijl hij de vorige bewoner wel akkoord had gegeven om zelf iemand te regelen).

Iemand hier ervaring mee? Of iemand die tips heeft voor een kamer in Maastricht voor een meisje van 22? :cherry_blossom:

Thanks @monkeyslut en @palmboom, heb meteen geboekt voor morgen!

1 like

Maar die 25 dagen zijn toch in verhouding met wat je werkt? Als jij in het begin van het jaar ontslag neemt, heb je daar volgens mij geen recht op. Stel dat je in juli ontslag neemt, dan heb je bijv. recht op 12 dagen.

4 likes

Geldt het sproeiverbod nu alleen voor boeren of ook voor huishoudens? En gaat het nu alleen over oppervlaktewater of ook over grondwater?