Wat je even kwijt wilt #4

Heeft iemand enig idee hoe je mailtjes kunt toevoegen als bijlage in een e-mail aan iemand, in outlook? Ik wil graag alle correspondentie die ik had met iemand doorsturen aan mijn leidinggevende, maar heb dus geen idee hoe dat moet.

Die kan je verslepen. Dus nieuw venster openen voor je mail die je wilt versturen en dan vanaf je inbox verslepen.

1 like

Hoi. Als jullie nog heel lekker eten zouden hebben maar het is vier dagen oud (wel in de koelkast bewaard), zouden jullie het dan nog eten?

• ja
  • nee

0 stemmers

P.S. het is pasta pesto met courgette, paprika, cherrytomaatjes en vegetarische nepkipstukjes

Ruikt het nog goed?

Top, dankjewel!!! :smiley:

1 like

Ja hoor, zeker als er geen echt vlees in zit. Als het nog goed ruikt, gewoon eten. :sunglasses:

2 likes

Jongens voor alle kan ik dit nog eten vragen.
Kijk, ruik, proef.
Als het er nog uit ziet , ruikt en proeft kan je het gewoon eten en anders niet.
En bij twijfel niet doen liever iets weggooien dan een voedselvergiftiging.

10 likes

Ik ben gewoon te lui om even mijn spullen te pakken en 5 minuten naar het zwembad te fietsen. Kost me ook geen ruk want ik heb een abo.

Goedzo! Verdien je ook.

1 like

dat ga ik vanavond testen

Ja, dat, en ik blijf het lastig vinden om iemands privé situatie los te zien van het zakelijke. Jonge vent, hypotheek, kinderen etc. en dan einde arbeidsovereenkomst. Komt nooit uit.

Ik zou even kijken hoe het ruikt/uitziet, maar ik neig naar nee

Ik heb een pakketje niet ontvangen en door de verkoper wordt me aangeraden om een claim in te dienen, maar het lukt me maar niet en ik word er helemaal &#&^# van :imp:

Waar ga je dat laten doen? Ik wil dat ook een keer, maar geen idee waar dat goed is in Nijmegen.

1 like

Ik pas twee weken op het huis van m’n moeder (en de kat) omdat ze op vakantie is met haar vriend. Kom ik aan, kijk ik even wat ik voor mezelf aan boodschappen ga halen
 ligt de vriezer vol met al m’n lievelingseten. Zo mega lief :heart:

30 likes

Haha surryyyyy. :grimacing: We zitten nu op Koh Phi Phi. We zijn aan het eilandjes hoppen de laatste dagen hier.

4 likes

Ryanair gaat weeeer staken op 10 augustus en wij gaan de 13e op vakantie vanaf Dusseldorf. Mag toch hopen dat ze niet besluiten die staking langer door te trekken. Hoeveel gezeik we al niet hebben gehad met Ryanair
 Eerste en laatste keer dat ik daarmee vlieg.

Ik heb deze week m’n wimpers laten liften, maar met een krultang is het veel mooier :slightly_frowning_face: Voor m’n gevoel is het nu ook al veel minder dan dat het maandag was, zo snel mehhh

Ik moet altijd zo lachen om die veiligheid plaatjes bij Ryanair.
Zo van jaa als er iets gebeurt buk dan naar voren in deze houding. Maar je kan geen kant op in die flut stoeltjes. Laat staan naar voren bukken.

Ik hoop dat het goed komt en je een fijne vakantie hebt.

4 likes

Oh hahaah same

1 like