Ik heb gisteren voor het eerst drugs gedaan en het was zo fijn! Vandaag hoef ik niks te doen van mezelf, alleen maar 's avonds eten met vrienden en dat is het. Morgen lekker een massage
Ik weet niet wat het is hier op kantoor maar lig nog net niet onder mijn bureau van het lachen. De ene slechte grap na de andere.
Lijkt wel vrijdagmiddag 17.00.
welke drugs?
Xtc, gewoon lekker thuis gebleven en eventjes naar buiten geweest, heel fijn voor een eerste keer!
lekker hoor, leuk dat het leuk was !
Daar moet je dan echt behoorlijk wat belasting over afdragen helaas
Ik heb zo hard onderschat hoe extreem veel geduld je moet hebben bij het emigreren. Serieus, ik woon hier al sinds maart, er is nog maar amper iets van mijn papierwerk in orde en ik heb ook het gevoel dat dat amper gevorderd is sinds maart. Het is echt zo’n sluimerende druk die ik voel, alsof ik dingen moet regelen en in orde brengen, terwijl ik niéts kan doen behalve wachten, omdat die instanties allemaal supertraag zijn en alles afhankelijk is van elkaar. Ik word er echt zot van, ik wil dit gewoon van mijn interne to-do-lijstje kunnen schrappen.
Daarbovenop weet ik helemaal niet of ik nu eigenlijk wel in orde ben met alles. Ik hoop zo hard dat ik geen ongeval tegenkom, geen verzekering nodig heb, geen aanvraag moet doen op iets, want ik heb echt geen idee wat een gedoe dat zal geven.
lichtjes gefrustreerd
Heb net twee uur geslapen en ik ben nu zoooo gaar . Heb ook echt mega raad en verwarrend gedroomd en heb er helemaal een naar gevoel van. Fijn, zo’n dutje
Ik was net even bij de Kruidvat hier en gewoon het hele zonnebrand schap was leeg? Alle zelfbruiners, aftersun en zonnebrand was foetsie. Echt hoe dan? Is de zonnebrand fabriek failliet ofzo?
Ja ik heb dit ook vaker. Heel benieuwd of dit een reden heeft inderdaad. Voelt echt naar🤷🏼♀️
Was laatst bij DM ook al in Kaldenkirchen, was alleen nog dure factor 50
Bij onze Kruidvat was het anti insecten schap half leeg.
Midweekje Breskens geboekt in sept, nu ga ik dus definitief niet echt op vakantievakantie dit jaar. Weet niet hoe ik me er onder voel
Hahaha, Avi Plus he neuj ik lees gewoon vlug. En het waren ook geen moeilijke, hoogstaande boeken. En beide niet heel dik. Dat scheelt wel.
Ik hou van lezen en als ik eenmaal ben begonnen en erin zit dan gaat het hard.
Thanks!
Jij ook he! En het is geen leeswedstrijd
@ohappyday Heftig zeg!
Ik snap dat je het geen fijne gang van zaken vond. Je kindje is ook nog zo klein en kwetsbaar.
Knuffel voor jou! En haar
Ik zou wel weekje all in kunnen gaan (laatste 2 jaar gedaan ivm heeeel druk werk en even extreem afschakelen) maar nu is het financieel slimmer NIET te gaan en heb me er nu maar bij neergelegd. Ga er wel van genieten hoor!! Wielrenfiets mee, lekker naar ‘t strand, maar toch niet mijn regulierevakantiegevoel.
Dankje iig!
@Krabsalade mijn vriendje zegt dattie veel goede verhalen over Sophos hoort, voor tegen de virussen. haha, virussen. get it get it nudge nudge wink wink.
Hahahahaha.
We gaan dadelijk ook even het dorp in en ik heb de boekenwinkel al ontdekt ergste is ook dat ik mm zusje het virus heb meegegeven en erger nog zij heeft geen geld (dus gaat ze bij mij schooien en ik geef vaak wel toe hahaha). Wel grappig, ze is nu mijn jeugdboeken aan het lezen
Ik heb zaterdag dus 2 tepelpiercings laten zetten… In een andere stad. Nu denk dat 1 staafje toch iets tekort is dus ik wil een langere. Ik dacht ik ga gewoon hier in mijn eigen stad even naar de shop. Wil dat mens mij niet helpen :S Ze wou me alleen een langer staafje meegeven zodat ik het zelf kon doen. Ze wou het niet omdat ik niet bij haar had laten zetten en het zou dan haar schuld zijn als de boel ging ontsteken, dat is toch een risico wat ik zelf neem. Ik vind het echt zo lame.
Heb geen staafje gekocht hoor, als ik het zelf doe gaat het juist mis.