Wat je even kwijt wilt #4

Wow wat gek. Dat heb ik echt nog nooit gehoord of meegemaakt. Zelf verwisselen is sowieso echt niet handig. Een piercer heeft daar veel meer ervaring mee en kan hem waarschijnlijk ook in 1x goed doen. Zelf lukt dat vaak niet. Zeker niet als ie vers is.
Wel is het bij veel shops dat je een klein bedrag of in ieder geval het staafje moet kopen als je het niet bij hun hebt laten zetten, maar echt compleet weigeren is wel gek.
Kun je niet naar een andere gaan? Of zijn er geen in de buurt verder?

Ik wou sowieso gewoon voor dat staafje betalen. Dacht het is haar werk dus kan ze wel even doen… ondanks dat het een vers gezette is en in een andere stad. Weet zeker dat genoeg piercingshops hier niet moeilijk over doen maar helaas is dit de enige in Emmen (en nog 1 bij iemand thuis maar die laat ik niet aan mijn tepels zitten).

Wat stom joh. En met de trein of auto ofzo naar de volgende stad is geen optie?

Zou ook niet random bij iemand thuis gaan en daar aan laten zitten haha. Vind dat ook een beetje shady van die thuis dingen

@Squidy @Chuckie Thanks voor het meedenken! Ik heb het naar haar doorgestuurd.

Ik weet niet of ze er nu juridisch iets aan kan doen. Ja, het is wel discriminatie - maar uiteindelijk is het wel via via gegaan en heeft ze geen contract. Ze heeft wel die huisbaas eerder gesproken (toen ze de sleutel had en haar gegevens doorstuurde) en toen was het allemaal prima. Maar ze is nu vooral bezig met zsm iets anders zoeken.

1 like

Ik ga volgende week met mijn vriend naar de piercer waar ik het heb laten zetten. :slight_smile: Wellicht denk ik dan ook wel dat het niet meer nodig is, het is allemaal niet ernstig ofzo (hij groeit niet vet hard mijn tepel in ofzo). Blegh ben echt een beetje pissig nu.

Heb mijn kraakbeen 2 maanden terug wel bij iemand thuis laten doen haha.

Dit is prachtig

1 like

Ik word echt gek. Na laaang twijfelen een ereader besteld, kreeg ik hem binnen, lekte hij licht aan de zijkant. Dus terug gestuurd en vandaag een nieuwe ontvangen, zit er een dode pixel in het scherm. Ga maandag op vakantie dus terug sturen en een nieuwe ga ik niet meer redden en nu weet ik niet wat ik moet doen. Overweeg nu om hem maar te houden zodat ik tenminste kan lezen op vakantie. Heeft iemand met een ereader hier ervaring mee? Dat het erger kan worden?

Weet iemand hier nog hoe lang het ongeveer duurt tot een gapende gat (door een getrokken kies) weer dicht is? Weet niet meer van de vorige keer. Iets zegt mij dat het 2 weken was maar lijkt mij zo snel? Vergeten tandarts te vragen haha.

Ja ik heb de vorige dus al betaald en dat moet ik nog terug krijgen en deze is ook al betaald omdat ik anders 3 dagen moest wachten. Is ook gewoon een dure kobo dus snap niet echt hoe dit kan. Hij zit niet op een storende plek, maar vind het gewoon irritant dat je 170 euro betaalt en dat er dan nog 2x achter elkaar iets niet helemaal goed is.

Jammer van zijn reactie, maar toch knap dat je er iets van gezegd hebt. Hopelijk reageert de studiecoordinator er met meer begrip op.

1 like

Hij voelt zich duidelijk (en terecht) aangesproken. Zeker even contact opnemen met je studiecoƶrdinator en ook erbij aangeven dat je het zelf met hebt willen bespreken, maar dat dit niet goed lukte.

2 likes

Dit zorgt er altijd voor dat mijn eierstokken even een tijdje niet meer rammelen.

Echt een nare reactie. Typisch dat racisme benoemen altijd erger is dan racistisch gedrag. Ik snap wel dat je dichtklapt, want er speelt ook een machtsverhouding. Ik zou dit zeker aanhangig maken bij een studiecoƶrdinator, maar ook proberen een medestudent aan je kant te krijgen die kan en durft te bevestigen dat hij je inderdaad zo genoemd heeft. Helaas kiezen instituten bij dit soort kwesties vaak de kant van de machtigste persoon en niet zozeer de moreel juiste kant.

7 likes

Waar woont die man. Maak hem kapot

2 likes

LETS DO THIS DONT MESS WITH MY @Mgg

4 likes

@Mgg vind t wel super knap van je dat je er iets van gezegd hebt babe :heart:ļø

1 like

Ik ben vaak vergeten.

ja doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Op de een of andere manier doet het topic over de persoonlijke vraag het niet dus dan maar hier.
Want OMG JONGONS!!! Mijn vriend komt thuis uit z’n werk en ik vertel waar ik allemaal al heb gezocht naar die klote sleutel. Hij haalt z’n portemonnee uit zijn broekzak en legt 'm op tafel. Ik zeg, hee die ziet er wel heel dik uit? Zitten daar toevallig je sleutels in? EN WHAT DO YOU KNOW!!! DIE KNUPPEL HAD ZE AL DIE TIJD ZELF!!! Je had z’n hoofd moeten zien echt… Een mengeling van ongeloof en schaamte hahahahaha.

57 likes

Omg meit gefeliciteerd!!! Ik voelde echt met je mee, ik haaaat wat kwijt zijn

1 like