Wat je even kwijt wilt #4

Ik ga volgende week met mijn vriend naar de piercer waar ik het heb laten zetten. :slight_smile: Wellicht denk ik dan ook wel dat het niet meer nodig is, het is allemaal niet ernstig ofzo (hij groeit niet vet hard mijn tepel in ofzo). Blegh ben echt een beetje pissig nu.

Heb mijn kraakbeen 2 maanden terug wel bij iemand thuis laten doen haha.

Dit is prachtig

1 like

Ik word echt gek. Na laaang twijfelen een ereader besteld, kreeg ik hem binnen, lekte hij licht aan de zijkant. Dus terug gestuurd en vandaag een nieuwe ontvangen, zit er een dode pixel in het scherm. Ga maandag op vakantie dus terug sturen en een nieuwe ga ik niet meer redden en nu weet ik niet wat ik moet doen. Overweeg nu om hem maar te houden zodat ik tenminste kan lezen op vakantie. Heeft iemand met een ereader hier ervaring mee? Dat het erger kan worden?

Weet iemand hier nog hoe lang het ongeveer duurt tot een gapende gat (door een getrokken kies) weer dicht is? Weet niet meer van de vorige keer. Iets zegt mij dat het 2 weken was maar lijkt mij zo snel? Vergeten tandarts te vragen haha.

Ja ik heb de vorige dus al betaald en dat moet ik nog terug krijgen en deze is ook al betaald omdat ik anders 3 dagen moest wachten. Is ook gewoon een dure kobo dus snap niet echt hoe dit kan. Hij zit niet op een storende plek, maar vind het gewoon irritant dat je 170 euro betaalt en dat er dan nog 2x achter elkaar iets niet helemaal goed is.

Jammer van zijn reactie, maar toch knap dat je er iets van gezegd hebt. Hopelijk reageert de studiecoordinator er met meer begrip op.

1 like

Hij voelt zich duidelijk (en terecht) aangesproken. Zeker even contact opnemen met je studiecoördinator en ook erbij aangeven dat je het zelf met hebt willen bespreken, maar dat dit niet goed lukte.

2 likes

Dit zorgt er altijd voor dat mijn eierstokken even een tijdje niet meer rammelen.

Echt een nare reactie. Typisch dat racisme benoemen altijd erger is dan racistisch gedrag. Ik snap wel dat je dichtklapt, want er speelt ook een machtsverhouding. Ik zou dit zeker aanhangig maken bij een studiecoördinator, maar ook proberen een medestudent aan je kant te krijgen die kan en durft te bevestigen dat hij je inderdaad zo genoemd heeft. Helaas kiezen instituten bij dit soort kwesties vaak de kant van de machtigste persoon en niet zozeer de moreel juiste kant.

7 likes

Waar woont die man. Maak hem kapot

2 likes

LETS DO THIS DONT MESS WITH MY @Mgg

4 likes

@Mgg vind t wel super knap van je dat je er iets van gezegd hebt babe :heart:

1 like

Ik ben vaak vergeten.

ja doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Op de een of andere manier doet het topic over de persoonlijke vraag het niet dus dan maar hier.
Want OMG JONGONS!!! Mijn vriend komt thuis uit z’n werk en ik vertel waar ik allemaal al heb gezocht naar die klote sleutel. Hij haalt z’n portemonnee uit zijn broekzak en legt 'm op tafel. Ik zeg, hee die ziet er wel heel dik uit? Zitten daar toevallig je sleutels in? EN WHAT DO YOU KNOW!!! DIE KNUPPEL HAD ZE AL DIE TIJD ZELF!!! Je had z’n hoofd moeten zien echt
 Een mengeling van ongeloof en schaamte hahahahaha.

57 likes

Omg meit gefeliciteerd!!! Ik voelde echt met je mee, ik haaaat wat kwijt zijn

1 like

Goed dat je er wat van hebt gezegd, wat jammer van zijn reactie! Inderdaad gewoon mailen hoor. Onzin.

1 like

Aah nee joh dat hoeft toch helemaal niet! Wel lief dat je het aanbiedt.
Ik ga binnenkort wel even kletsen met een van de trainers in mijn sportschool, komt goed!

Oh beter! Hopelijk blijft ie ook gewoon gewoon rustig tijdens verdere genezing.

Kraakbeen zou ik ook nog wel overwegen. Mits de thuis “shop” er fatsoenlijk uit zien. Maar om bij iemand thuis te zitten die dan ff lekker aan mn boobs gaat zitten frutten. Neh haha

Ja die thuis shop ziet er verder wel prima uit hoor, groot ontsmettingsapparaat enz (voor de tangen enz) staat er ook dus geeft wel een goed gevoel. Maar zoals ik al zei ze heeft niet heel veel ervaring dus ik vertrouw haar niet helemaal met alles ofzo haha.

Ze wou ook dat ik na 2 weken terug zou komen voor kleinere staafjes, nooit gedaan want ik vond zelf 2 weken veel te vroeg. Piercer die ik zaterdag had zei “laat die langere staafjes er gewoon lekker inzitten tot je zeker weet dat het 100% is genezen”.