Ik heb een berichtje gehad of ik mijn bek wil houden over het hele professor gedoe dus ik split hem van t forum vandaag. Tot later!
Oke ik ga nu denk ik maar even instagrammen ofzo. Denk dat ik het nu niet meer kan redden.
Ik wachtte al op het moment dat iemand hiermee kwam
Ik trek het me wel aan dat je me een sensatiezoeker noemt ja.
Hahaha ja niet normaal uit te spreken
Huh, ik vind het best raar als zij zo een berichtje krijgt? Waarom dan haar aanvallen? Of had jij een berichtje gestuurd?
Neee @anon91490777 wat jammer, vind jou echt een leuke forummer!
Verder krijg ik maar flarden mee van wat er gaande is dus ik zit hier echt zo
Nou ik had het fijn gevonden als we het gewoon oneens waren met elkaar zonder dat je me een rebel/stoker/sensatiezoeker noemt, hoe indirect ook. Daar ken je mij ook niet goed genoeg voor.
Zit jij nu ook al mensen te pesten klootviool.
Grapje
Joh dat zeg ik toch niet??
Moet ik nog een keer grapje typen om het duidelijk te maken.
Ja misschien ben ik te dom/sensatiebelust om het te snappen
Waarom stuur je zoiets dan in een pb en wordt dat niet gewoon openbaar geplaatst? Iedereen vind deze gang van zaken nou eenmaal raar en denk dat iedereen wel iets meer openheid van zaken wilt hebben.
Maar ze schrijft toch dat ze daarmee bezig zijn?
O sorry, de hitte beĂŻnvloed blijkbaar mijn vermogen om begrijpend te lezen.
Net als die van de rest van de forumleden blijkbaar. Dit is toch wel iets heel anders dan evi-lena deelt haha.
Nou, ben benieuwd naar het statement. Het is veel te warm voor deze discussie anyway.
Ja maar het is toch raar dat ze dat wel alvast naar Eva lina sturen?
Ik denk dat bijna niemand dat vindt hoor? Het waren een paar biechten in dat topic. Maar denk dat het grootste gedeelte van de mensen het alleen maar mooi vindt als er vriendschappen ontstaan.
Ik vind het ook heel vreemd dat dat topic meteen is losgemaakt en gesloten voor reacties. Vind dat echt niet gepast. Daarbij verplaats je de discussie dus alleen maar danâŠ
âIedereenâ? Het waren maar een paar posts in het biechttopic toch?
Ik vind dit eigenlijk best overdreven? Ik vind het forum juist stabiel? Het is toch gewoon menselijk om even wat rumoerigheid te hebben al er wat gebeurd? Zijn geen robots.
Waarom ligt dat dan gelijk aan dit forum haha