Wat je even kwijt wilt #4

Wat me opviel aan @DeProfessors bericht, is dat ze schreef ‘ik hoop dat er op een respectvolle manier met dit bericht kan worden omgegaan en iedereen het nog even kan lezen’.
Natúúrlijk kan ik er geheel naast zitten! Maar sit specifiek klonk voor mij niet alsof er samen voor een aanpak is gekozen.

Dit is overigens geen argument ergens voor of tegen, ik wilde gewoon kwijt dat ik het opmerkelijk vond.

2 likes

Misschien snap ik gewoon niet waarom ‘de lieve vrede bewaren’ het einddoel is.
Misschien heerst er onvrede en wordt dat kunstmatig onderdrukt als niemand onvrede mag uiten?
Ik weet het niet

11 likes

Steeds als ik die achternaam hardop zeg vind ik het als Goofy klinken.

4 likes

Ook heel jammer! Ik heb het idee dat er nu veel onrust ontstaat.en misschien wel overhaaste beslissingen worden genomen die niet nodig zijn naar mijn idee, al is iedereen daar helemaal vrij in natuurlijk.

Ik weet even niet goed wat ik moeg zeggen, dit gaat te snel en misschien wel geheel onnodig door de onrust

4 likes

Die rotmuggen ook met hun muziek.

7 likes

@anon68622085 :heart:

Maar degene die het nu een beetje opnemen voor de professor worden nu weggezet als sensatiezoekers…

3 likes

Huh echt?? Ik hoopte jou stiekem nog zelfs een x te meeten in Rotterdam!

En eerlijk, er zullen altijd zure mensen zijn. Hier, egf, de wereld, die iets vinden. Zou me daar niks van aantrekken. Wel iets aantrekken van 3 zeikerds tov 2000 (ik zeg maar wat) positieve mensen?

Verder erger ik me in de discussie over mogelijke hij, wij, zij discussie echt. Alsof we fokking kinderen zijn wiens ogen bedenkt moeten worden bij een enge film. Of aan een scheiding waarbij iedereen nep glimlachend aan tafel moet zitten om de sfeer niet te verneuken. Sorry, dat kan niet meer na zo’n bericht.

17 likes

Wat achterlijk dit allemaal

15 likes

Ik snap best wat je bedoelt, maar ik vind het iig niet fijn als/dat? je daaronder mij verstaat. Nee stoken en/of complottheorieën is niet mijn intentie. Wel vind ik dingen opvallend.
En van wat ik lees is er bij velen wel behoefte aan meer transparantie rondom het ‘bestuur’ om het zo maar te zeggen. En daarmee bedoel ik dan niet zozeer deze kwestie maar in het algemeen. En dat wordt hierdoor iig blootgelegd.

1 like

Hahahahahah mooi dit

3 likes

Hier ben ik het soïzo mee eens

8 likes

Ik snap dat het lastig is maar ik zou mij daar niet te veel van aantrekken. Er zullen altijd mensen zijn die je wel leuk vinden en mensen die je niet leuk vinden. En ik denk dat het grootste deel jou als een leuke forummer beschouwd!

@grace Gefeliciteeerd!!

Rare situatie dit.

Ik zie dat ik wel weer precies de goede dag heb uitgekozen om een dagje weg te gaan.

6 likes

Hmm, ja die berichten had ik niet gezien. Ik zag het eigenlijk juist totaal niet aankomen, vandaar dat ik denk ik meer duidelijkheid wil?

Ik word altijd een beetje recalcitrant van censuur.

Plus, dat ik meer wil weten betekent niet dat ik team Professor ben he. Nuance is sowieso lastig als niemand wat zegt.

5 likes

Oh aha. Ik dacht dat je mij bedoelde namelijk maar dat heb ik dan verkeerd begrepen!

1 like

@ezw wow ik las je bericht en kreeg er kippenvel van. Herinner het nog goed dat het zo heftig was (en waarschijnlijk ook zo lang is geweest en nog steeds moet zijn). Wat fijn dat er vooruitgang in zit.

2 likes

Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind dat iedereen wel goed op elkaar reageerd.

2 likes