Wat je even kwijt wilt #4

Maar ze schrijft toch dat ze daarmee bezig zijn?

1 like

Zoals je kunt lezen, zijn we daarmee bezig. We zijn echter wel met meerdere mensen en ik kan niet in het openbaar voor iedereen spreken als er nog geen consensus is over wat we wel en niet willen zeggen.

5 likes

O sorry, de hitte beĂŻnvloed blijkbaar mijn vermogen om begrijpend te lezen.

Net als die van de rest van de forumleden blijkbaar. Dit is toch wel iets heel anders dan evi-lena deelt haha.

Nou, ben benieuwd naar het statement. Het is veel te warm voor deze discussie anyway.

2 likes

Ja maar het is toch raar dat ze dat wel alvast naar Eva lina sturen?

Waar maak je dit nou weer uit op?

7 likes

Ik denk dat bijna niemand dat vindt hoor? Het waren een paar biechten in dat topic. Maar denk dat het grootste gedeelte van de mensen het alleen maar mooi vindt als er vriendschappen ontstaan.

Ik vind het ook heel vreemd dat dat topic meteen is losgemaakt en gesloten voor reacties. Vind dat echt niet gepast. Daarbij verplaats je de discussie dus alleen maar dan
 :roll_eyes:

5 likes

“Iedereen”? Het waren maar een paar posts in het biechttopic toch?

1 like

Oh ja dat op zichzelf betrekken snap ik ook nooit zo. Vind ik een beetje aanstelleritus. Sorry Lola.

Maar dat mensen het niet leuk vinden dat mensen vriendschappen sluiten kan ik me niet voorstellen. Wat ik zelf wel lichtelijk irritant vind is inside jokes en veel slowchats. Maar daar lees ik wel overheen, als het niet te vaak gebeurt.

14 likes

Ik vind dit eigenlijk best overdreven? Ik vind het forum juist stabiel? Het is toch gewoon menselijk om even wat rumoerigheid te hebben al er wat gebeurd? Zijn geen robots.
Waarom ligt dat dan gelijk aan dit forum haha

6 likes

Oh die heb ik dan niet gelezen denk ik! Of ik heb een slecht geheugen :stuck_out_tongue:

Haha, volgens mij heeft iedereen dit!

Ik denk wel dat het goed is als dat statement in een topic wordt geplaatst en wordt vastgemaakt. Want volgens mij missen ook nog veel leden wst er aan de hand is omdat sommige nooit in dit topic kijken.

1 like

Oké discussie gesloten merk ik. En nee ik voel me niet in mijn hele persoonlijkheid aangevallen hoor.

In dit soort situaties wordt elk woord wat je als mod typt uit context getrokken, dus ik snap wel dat ze even de tijd nemen om na te denken hoe deze situatie aan te pakken en hoe dit te formuleren dat er niet op alle slakken zout gelegd kan worden. Geef het even tijd, komt vanzelf wel goed

3 likes

Gefeliciteerd!

@anon91490777 en @anon69702710 ik hoop niet dat jullie dit verkeerd opvatten. Maar ik vind de reacties die jullie hebben gekregen ook stom hoor. En vind het vervelend dat jullie je daar rot over voelen. Maar om nou een discussie die over het leed van @professor gaat helemaal op jezelf te gaan betrekken vind ik een beetje raar.

3 likes

Speciaal voor jouw verjaardag. Suuurprisseee!

Happy birthday :birthday:

3 likes

Maar deed je dat zelf net ook niet een beetje met je post van

Dat je gekijk deed alsof iedereen hetzelfde dacht ?

1 like

Happy birthday!