Gefeliciteerd!
Ik was gisteren zo blij toen ik eindelijk mân werk af had, ik was de hele dag zo snel afgeleid dat het uren duurde terwijl ik er normaal misschien maar een of twee uur over zou doen⊠De afgelopen dagen vroegen ook zoveel mentale energie, zoveel nagedacht en gepraat. Maar ik voel me veeeel beter nu, echt veel beter dan ik hier een tijdje geleden postte over hoe ik fouten had gemaakt die ik niet meer recht kon zetten en dat ik me enorm schuldig voelde. Nu besef ik dat ik eigenlijk helemaal geen echte fouten heb gemaakt, dat ik me helemaal niet zo schuldig hoef te voelen en dat de ander echt niet perfect was. Het werkte gewoon niet en het was zo heftig en intens dat het waarschijnlijk niet anders kon dan exploderen. Ik ben heel blij en dankbaar dat ik zulke goede mensen om me heen heb die me hier doorheen helpen en tegelijkertijd me door mijn eigen verwerkingsproces laten gaan
@Nox en @grace hele fijne verjaardag!
@anon68622085 Bedankt voor al je werk en inzet! Je was een leuke mod.
Ik heb een verjaardagsfeestje van een kind. Met de hele familie erbij (niet mijn familie) en geen andere kinderen (taart eten e.d.). Hoe deftig moet ik gekleed gaan? Ik wil mân HP t-shirt aandoen met een rok. Of is dat een beetje te casual?
Ooo. Blijkbaar heeft die gettatoeëerde zombie man zelfmoord gepleegd.
Vond het altijd al wel een excentrieke man
Met dit weer zou ik zelfs bij de koningin in mân onderbroek op visite gaan.
Klinkt prima.
Haha, ja, het is echt te warm om chic gekleed te zijn, maar, mja. Ik kan dat soort situaties nooit zo goed inschatten.
Jaaaaawel! Op ieder potje past een dekseltje. Daar geloof ik echt in, als je er zelf ook echt voor openstaat (:
Kan iemand mij vertellen waarom ik opeens zoân blauwe bal op de toeter in het menu krijg?
Is van de chat! Heeft iedereen. Steeds als er een bericht geplaatst wordt geloof ik
Dit vind ik mooi!
Het orakel van Amsterdam. Reminder van het forum wbt pijpfrequentie
Neeee Almere! Hoe kon ik dat vergeten
Zeker eens per vlog rijdt die grote truck naar Almere om de mannetjes af te leveren
Ik kende die momo niet (maar holy fuck wat creepy) maar associeer de naam met Momo de superschattige hond die met zijn baasje de wereld rondreist.
Er zijn ook boekjes met fotoâs waar Momo (de hond) verstopt zit en je hem moet vinden en dat is ook zoooo leuk! Ze staan ook af en toe op insta en hier vind je er ook een aantal: http://www.letsfindmomo.com
(Hoop dat je nu ook een leukere associatie bij het woord hebt haha!)
Ja! Ik doe dit ook vaak dus vind ik leuk!
Nou het was gezellig. Tot ze net boos werd omdat ze iets kwijt was (en gevonden heeft) en mij de schuld gaf, terwijl ze het zelf in haar tas had gedaan. Nu heeft ze een kwartier lopen schelden en was ze weggelopen en nu zit ze chaggie naast me.
Ik negeer het.
Tell me what to do??
Nu heb ik écht zin in een frikandel