@anon91490777 ik voel me nu wel een beetje aangesproken. Misschien dat dit niet goed is van mij maar ik wil het even kwijt. Ik had gewoon op iemand gereageerd met dat de een niet beter is dan een ander en dat er mensen zijn die altijd veel plaatsen (misschien had ik het woordje helaas erachter geplaatst) als dat het geval is dan ja dan was dit niet slim. Want ik bedoel hiermee niet dat ik die mensen dan vervelend vindt. Zoals ik al zei iedereen is hier gelijk. Ik zou het jammer vinden als je gaat! Misschien moet over de opbiechttopic nog duidelijker regels gaan komen. Want dat jij dit zegt is gewoon echt niet goed. Sorry als ik iets verkeerd zei, misschien deed ik dat niet maar toch nog sorry.
Forummers vertrokken ook na discussies voor het Egf sloot, dus ik deel die observatie denk ik niet. Al zeker niet nu er nog helemaal geen duidelijkheid is. Vind het gewoon veel te vroeg en mss onnodig stokend voor dat soort berichten.
Wat jij aantelleritis vindt, is voor een ander misschien een omgeving waar diegene zich minder op zijn/haar gemak voet, minder vrij om zichzelf te zijn, minder geroepen om ergens aan deel te nemen. Dus waarom zou diegene dan moeten blijven.
Mag je vinden natuurlijk, dat het aanstellerij is, maar dat draagt ook aan dat gevoel bij. Waar je alsnog geen boodschap aan hoeft te hebben natuurlijk, maar hun gevoel is evengoed geldig.
Diegene hoeft zeker niet te blijven. Maar dat zo aankondigen vind ik zo onnodig. Dan gaan er allemaal mensen op reageren met “neeee zonde blijf”. Ik snap dat niet.
In ieder geval onnodig dan.
Ja daar komt het wel op neer vind ik. (Maar je zegt net dat er ook andere dingen zijn voorgevallen, daar weet ik niks van.)
Lieve @professor Ik vind je heel lief en wens je alle geluk toe
Lieve @anon91490777 Je bent een schat, doe wat goed voelt en als je gaat, veel geluk met alles en dankjewel voor je pb laatst <3
Ja weetje, iemand kan het ook nooit goed doen. Als iemand na een (of meer) incident(en) vertrekt zonder het aan te kondigen vinden mensen dát weer dramatisch. Als iemand gewoon weg is en na een tijd mensen vragen waar diegene is, en een ander dan verklaart dat diegene om een incident wegging, vinden mensen dát weer dramatisch. Überhaupt dingen van het forum je persoonlijk laten raken kun je al dramatisch noemen.
Eigenlijk is waar ik bang voor was uitgekomen.
Call me Uri Geller de forum voorspeller
Agree!
Hahahaha
Dat en magisch horloges gefixt
Zo hoor je België van Het goede doel jaren niet, zo drie keer in een maand
Gefeliciteerd!
Dat hoeft ook niet.
Ik moet studeren