Ik doe er tegenwoordig zo aanstellerig lang over om in koud water te stappen jezus zeg. Echt als in armpje voor armpje etc. Oud wijf. Vroeger ging ik er veel sneller doorheen.
Update: we hebben eten gekocht en ik heb gezegd dat ik het niet fijn vind hoe ze zich gedraagd. Ze praat weer dus dat is al heel wat.
Nu maar ff eten en daarna ga ik lezen op het strand en wat zij doet ziet ze maar.
Tot zover.
Ik vind het echt leuk om iedere ochtend te kijken wie er hier jarig is om ze vervolgens te feliciteren.
Ik voel me langzaam niet meer zo thuis in m’n studentenhuis
ah hoezo niet?
@flwhrs Door nieuwe huisgenoten denk ik. Ik voel me weer vreemd en niet welkom terwijl ik er langer woon
Oh ik vind dit zo’n HEERLIJK nummer om te zingen of mee te zingen.
@anon68622085 dank je wel! Jammer dat het zo moet gaan.
En dan nu. Vakantie! Ben tijdje niet veel online
Russssssssst
Geniet van je vakantie!!!
Ik moet maandag weer werken en daar heb ik echt absoluuuuut geen zin in, maar ik heb wel zin om weer alleen te zijn. Heb de afgelopen weken bij mijn ouders gezeten (omdat ik dan ook wel weer sociaal contact wil en ik beter tot rust kom hier in het Noorden), maar ben dus bijna nooit alleen geweest en merk dat ik me er nu soms al aan erger om met mijn moeder in dezelfde ruimte te zijn. Ik zat net rustig op het balkon stokbroodjes te eten, komt ze er pal naast zitten en begint ze mee te eten. Terwijl ik juist daar was gaan zitten om even alleen te zitten. Na het eten ging ik weer naar binnen, en zij nu ook meteen weer. Terwijl ze net nog drie keer gezegd had dat het nu best lekker is op het balkon. BLIJF ER DAN.
Ik heb ongeveer hetzelfde (ook met nieuwe huisgenoten wat je zegt) als je behoefte hebt om er met iemand over te praten
Ik ben zo verdrietig omdat de vakantie voorbij is en mijn vriend me zo naar huis brengt
Heel erg fijn! Ik zal het onthouden. Zodra ik tijd heb zal ik er uitgebreider via een pb over praten. Ik ben wel benieuwd hoe jij hiermee omgaat!
Edit: fijn dat ik er met je over mag praten natuurlijk niet dat je hetzelfde probleem hebt. Het is niet leuk.
Vandaag is de canal parade en het is altijd één van m’n lievelingsdagen in Amsterdam. Maar ik heb zulke goede herinneringen aan vorig jaar dat ik er nu een beetje verdrietig door ben dus ik zit nu in de trein om de stad te ontvluchten
Voordeel: airco in de trein en rust.
Ik zit ook op een pakje te wachten en ga het ook aanbieden aan de postbezorger. Ben benieuwd naar de reactie.
De Appie bezorgers willen namelijk nooit iets. Ondankbare vlegels!
Wat is jullie favoriete ABBA liedje? Mijne is dancing queen.
Dit is zo lief!