Haha, ja, het is echt te warm om chic gekleed te zijn, maar, mja. Ik kan dat soort situaties nooit zo goed inschatten.
Jaaaaawel! Op ieder potje past een dekseltje. Daar geloof ik echt in, als je er zelf ook echt voor openstaat (:
Kan iemand mij vertellen waarom ik opeens zo’n blauwe bal op de toeter in het menu krijg?
Is van de chat! Heeft iedereen. Steeds als er een bericht geplaatst wordt geloof ik
Dit vind ik mooi!
@anon78346544 we zijn de eerste keer samen geweest met de techniek mensen. Om afspraken te maken daarover en kennis te maken. Fredpaillet was daar ook niet voor uitgenodigd die toen moderator was. Er stond overigens een meeting op de planning als Sedana terug was van vakantie, met iedereen die erbij betrokken is.
Het orakel van Amsterdam. Reminder van het forum wbt pijpfrequentie
Neeee Almere! Hoe kon ik dat vergeten
Zeker eens per vlog rijdt die grote truck naar Almere om de mannetjes af te leveren
Ik kende die momo niet (maar holy fuck wat creepy) maar associeer de naam met Momo de superschattige hond die met zijn baasje de wereld rondreist.
Er zijn ook boekjes met foto’s waar Momo (de hond) verstopt zit en je hem moet vinden en dat is ook zoooo leuk! Ze staan ook af en toe op insta en hier vind je er ook een aantal: http://www.letsfindmomo.com
(Hoop dat je nu ook een leukere associatie bij het woord hebt haha!)
Ja! Ik doe dit ook vaak dus vind ik leuk!
Nou het was gezellig. Tot ze net boos werd omdat ze iets kwijt was (en gevonden heeft) en mij de schuld gaf, terwijl ze het zelf in haar tas had gedaan. Nu heeft ze een kwartier lopen schelden en was ze weggelopen en nu zit ze chaggie naast me.
Ik negeer het.
Tell me what to do??
Nu heb ik écht zin in een frikandel
Doen! Een verjaardagsfeest is toch geen trouwfeest? Misschien ben ik daar te makkelijk in maar ik zou daar echt niet over nadenken.
Is Dusseldorf leuk voor een korte citytrip? Max 2 nachtjes. Of is Antwerpen dan leuker? Of iemand andere tips? Wil er max 3 uur naar toe rijden.
Een hele fijne verjaardag toegewenst trouwens! Ik vind jouw posts altijd heel goed doordacht en wijs:) wilde ik nog even zeggen:)
Hah, dank je! En nee, dat vind ik ook, maar ik heb de neiging om dat nogal eens verkeerd in te schatten…