Wat je even kwijt wilt #4

Aahww zielig geef hem maar veel knuffels !

1 like

Is het niet de gay pride? Of wil je daar naar toe. Als je daar naar toe wilt GAAAN. Wil je alleen shoppen of iets dan zou ik een andere stad aan raden haha

:heart:

Ik heb nu in elk geval een geldige reden om tegen hem te kletsen, als ik dat niet doe schrikt ie zich een hoedje van die hand die ineens aan zijn billen zit.

3 likes

Hahaha i know.

Nou in mijn vriendenkring vinden ze Amsterdam niet zo leuk of moeten ze werken.
En alleen gaan is niet zo mijn ding.

Ja klopt! O.a de gay pride, niet voor te shoppen nee

1 like

One Of Us en The Day Before You Came :blue_heart:

Is wel de beste tijd om alleen te gaan. Iedereen is nu helemaal blij en lief. Misschien krijg je allemaal positieve energie van uit je comfort zone stappen en er naar toe te gaan. Mocht het niet zo leuk zijn kan je altijd weer gaan. I support you haha je kan het!

4 likes

Jeetje arm beestje. Hoop mee dat je konijntje het gaat redden, aan liefde geen gebrek in ieder geval. Sterkte

1 like

I have a dream vind ik zo mooi!

Misschien wil iemand van hier wel met je mee?

1 like

Haha lief! Maar ik moet sowieso nog 2 uur reizen dus ik ben een beetje laat :sweat_smile:

Misschien toch maar je haar in een gekke kleur laten verven? Dan kan je er langer blijven.

Naaah! In onze groep hebben mensen konijnen met een beperking die een prachtig leven hebben hoor! Sommige dierenartsen zijn zo hard en makkelijk met euthanasie omdat het maar een konijn is.
Niet opgeven hoor! Hij moet zich aanpassen en dan leven ze vaak gewoon weer op!

2 likes

Dancingqueen zeker weten! Daarna Mamma Mia.

1 like

Komt net mijn broer ineens: “zeg flopsy, dat luchtje van Hugo Boss dat je me hebt gegeven toen met kerst is eigenlijk best wel duur. Wist niet dat ie ruim 62 euro was, en dat was ook nog eens in de aanbieding!”
Hij ging namelijk een nieuw flesje halen omdat zijn kerstkado van 2017 op was. :joy:
Ja broer, je zusje heeft wel een goede smaak qua luchtjes. Alleen niet de goedkoopste :joy:

12 likes

Nou papa is er. Zus en vader zijn de zee in. Ik ga verder chillen hier en hopen dat we nog ff blijven.
Ik heb de liefste papa vab de wereld.

Sorry voor de spam. Oke doei.

16 likes

Lieve zus ben jij!

1 like

Ja, dat geloof ik ook! Hij heeft al zoveel ellende doorstaan met dat andere oog, dit kan hij ook aan. Ik vind het alleen zo moeilijk om te zien dat mijn stoere man even geen gekke capriolen uithaalt. En met zijn neusje tegen dingen aan hupst :sweat:

1 like

Als hij ovveral tegen aan blijft botsen dan zou je een systeempje kunnen maken. Ik heb een keer een blind hondje gezien met een tuigje om en voor zich een soort hoepel iets. En als hij dan richting een muur liep kwam die hoepel eerst tegen de muur aan, zo wist de hond dat hij daar niet verder kon.

2 likes

Als het je geruststelt, mijn konijn is al ruim 10.5, ze heeft staar, en een bos haar voor haar ogen hangen waardoor ze ook nog eens weinig ziet en is gelukkig. Ze houdt van knuffels, snoepjes en ik lul altijd tegen haar aan. Zo hoort ze me aankomen.
Haat neus compenseert een hoop van haar zicht. Bij bijna alle konijnen is de reuk beter dan het zicht. En zijn vriendin zal hem ook gaan helpen als een soort geleidehond!
Als je er wilt weten, roep je maar!

5 likes