Wat je even kwijt wilt #4

@grace Fijne verjaardag!:tada:

Diegene hoeft zeker niet te blijven. Maar dat zo aankondigen vind ik zo onnodig. Dan gaan er allemaal mensen op reageren met “neeee zonde blijf”. Ik snap dat niet.

7 likes

In ieder geval onnodig dan.

Ja daar komt het wel op neer vind ik. (Maar je zegt net dat er ook andere dingen zijn voorgevallen, daar weet ik niks van.)

Lieve @professor Ik vind je heel lief en wens je alle geluk toe :heart:

Lieve @anon91490777 Je bent een schat, doe wat goed voelt en als je gaat, veel geluk met alles en dankjewel voor je pb laatst <3

Ja weetje, iemand kan het ook nooit goed doen. Als iemand na een (of meer) incident(en) vertrekt zonder het aan te kondigen vinden mensen dát weer dramatisch. Als iemand gewoon weg is en na een tijd mensen vragen waar diegene is, en een ander dan verklaart dat diegene om een incident wegging, vinden mensen dát weer dramatisch. Überhaupt dingen van het forum je persoonlijk laten raken kun je al dramatisch noemen.

1 like

Eigenlijk is waar ik bang voor was uitgekomen.
Call me Uri Geller de forum voorspeller

14 likes

Agree!

Hahahaha

1 like

Dat en magisch horloges gefixt

2 likes

Zo hoor je België van Het goede doel jaren niet, zo drie keer in een maand :joy:

2 likes

Gefeliciteerd!

@grace proficiat!!!

Dat hoeft ook niet.

Ik moet studeren :weary:

Vandaag het laatste dagje aan zee. Straks komt mn vader ons ophalen en dan gaan we weer naar huis. Het was leuk :grin:

16 likes

Haha, ja, mijn moeder luistert het vooral :stuck_out_tongue:

Misschien moet het forum even offline, kunnen we allemaal even alles laten bezinken.
De hitte van de afgelopen weken slaat toe.

Nee grapje maar nu wordt het wel erg breed/groots gemaakt. Laten we allemaa even 10 seconden nadenken voordat we iets neerzetten hier.

3 likes

Dit lezen met je ondertitel maakt het wel leuk! Hehe flauw.

2 likes

Nooo!:fearful::fearful:
We hebben niet eens gemeet!
Grapjuh. Fijn dat je zo hebt genoten :smile:

1 like