Wat je even kwijt wilt #4

Ah dat is ook moeilijk :slightly_frowning_face: Maar die gevoelens mogen er best zijn he, zo gek is het niet dat het die gevoelens naar boven haalt als je geconfronteerd wordt met iets wat een jaar geleden nog zo fijn was. Het is natuurlijk niet de bedoeling om erin te blijven hangen, maar er is niks mis met die gevoelens toelaten en accepteren dat het nu even zo voelt. Misschien kan je het daarna dan beter van je afzetten. Heb je ook een beetje afleiding? Misschien kan je vanmiddag of vanavond even wat leuks gaan doen met iemand?

@Lentex Wat jammer dat het dan op het laatst zo gaat… Wat flauw ook van haar dat ze jou de schuld geeft terwijl je niks fout hebt gedaan. Misschien haar maar gewoon even laten? Hopelijk draait ze straks bij.

Film hetšŸ˜‚

2 likes

Dan zou hij dus eigenlijk ook is naar een concert moeten zijn gegaan van One Direction. :stuck_out_tongue:

1 like

Dankjewel voor je reactie. Ja ik laat haar nu gewoon. Maar ik vind het gewoon irritant. Heb zo mn best gedaan voor een leuke vakantie en dan nu dit.
Ik hoop het. Mn vader is onderweg om ons straks te halen, dus ik ben benieuwd of ze bijdraait.

Ik ga gewoon proberen te genieten vab de laatste uurtjes strand.

1 like

Ik zou zo je kant oprijden en met je mee chillen!

1 like

Ik vind beide steden erg leuk! Antwerpen doet voor mij altijd iets ā€˜buitenlandser’ aan, daar krijg ik meer een vakantiegevoel, ook al ben ik er maar een dagje.

1 like

Ik trek gewoon 3 keer per dag een schoon shirt of top aan omdat ik zo blijf zweten. Gewoon nu 1 was met alleen maar shirtjes etc. :unamused:

1 like

Ah wat vervelend voor je. Sterkte ermee!

Het universum houd weer van me. Heb eindelijk een jumpsuit en een leren jasje gevonden!!

13 likes

Ik doe er tegenwoordig zo aanstellerig lang over om in koud water te stappen jezus zeg. Echt als in armpje voor armpje etc. Oud wijf. Vroeger ging ik er veel sneller doorheen.

6 likes

Update: we hebben eten gekocht en ik heb gezegd dat ik het niet fijn vind hoe ze zich gedraagd. Ze praat weer dus dat is al heel wat.
Nu maar ff eten en daarna ga ik lezen op het strand en wat zij doet ziet ze maar.
Tot zover.

3 likes

Ik vind het echt leuk om iedere ochtend te kijken wie er hier jarig is om ze vervolgens te feliciteren.

7 likes

Gefeliciteerd @grace en @Nox :birthday::champagne:

1 like

@grace gefeliciteerd! :tada::tada:

Ik voel me langzaam niet meer zo thuis in m’n studentenhuis

ah hoezo niet?

@flwhrs Door nieuwe huisgenoten denk ik. Ik voel me weer vreemd en niet welkom terwijl ik er langer woon

Oh ik vind dit zo’n HEERLIJK nummer om te zingen of mee te zingen.

1 like

@anon68622085 dank je wel! Jammer dat het zo moet gaan.

En dan nu. Vakantie! Ben tijdje niet veel online
Russssssssst

2 likes

Geniet van je vakantie!!!