The day before you came denk ik. Hoewel ik er eigenlijk geen kan kiezen haha. Luister daar best vaak naar ook <3
Oh vandaar dat mensen op mij probeerde te klimmen toen ik ging zwemmen.
Jammer dat ie 50 euro is
Merci beaucoup!
Mijn konijn is nu officieel blind en ik vind het zó zielig. Het zat er al aan te komen want één oog was al verwijderd en nu is de andere ook aangetast. Hij was echt superstoer, altijd keihard rennen, in de vensterbank en op tafel springen met één oog. Maar nu is ie een beetje bangig Hij schrikt van (bekende) geluiden en ook van mij, terwijl hij een enorme knuffelbeer was. Ik hoop dat hij alleen even moet wennen en weer net zo dapper wordt als vroeger. Als hij zich niet kan redden, moet ie dood zei de dierenarts
Oké, euthanasie zei ze, maar het effect is hetzelfde. Ik zorg wel dat ie zich gaat redden
Hopelijk heeft hij ook een beetje steun van zijn pluizige vriendinnetje
Ik wil in Amsterdam zijn vandaag, maar nee dat ben ik niet
Waarom niet? En de dag is nog jong voor zon snelheidsduivel zoals jij.
Aahww zielig geef hem maar veel knuffels !
Is het niet de gay pride? Of wil je daar naar toe. Als je daar naar toe wilt GAAAN. Wil je alleen shoppen of iets dan zou ik een andere stad aan raden haha
Ik heb nu in elk geval een geldige reden om tegen hem te kletsen, als ik dat niet doe schrikt ie zich een hoedje van die hand die ineens aan zijn billen zit.
Hahaha i know.
Nou in mijn vriendenkring vinden ze Amsterdam niet zo leuk of moeten ze werken.
En alleen gaan is niet zo mijn ding.
Ja klopt! O.a de gay pride, niet voor te shoppen nee
One Of Us en The Day Before You Came
Is wel de beste tijd om alleen te gaan. Iedereen is nu helemaal blij en lief. Misschien krijg je allemaal positieve energie van uit je comfort zone stappen en er naar toe te gaan. Mocht het niet zo leuk zijn kan je altijd weer gaan. I support you haha je kan het!
Jeetje arm beestje. Hoop mee dat je konijntje het gaat redden, aan liefde geen gebrek in ieder geval. Sterkte
I have a dream vind ik zo mooi!
Misschien wil iemand van hier wel met je mee?
Haha lief! Maar ik moet sowieso nog 2 uur reizen dus ik ben een beetje laat
Misschien toch maar je haar in een gekke kleur laten verven? Dan kan je er langer blijven.
Naaah! In onze groep hebben mensen konijnen met een beperking die een prachtig leven hebben hoor! Sommige dierenartsen zijn zo hard en makkelijk met euthanasie omdat het maar een konijn is.
Niet opgeven hoor! Hij moet zich aanpassen en dan leven ze vaak gewoon weer op!