Jeeeeeezus mijn (over)buren zijn zo aso, hebben vet hard de muziek aanstaan op hun balkon en dan ook steeeeeds dezelfde liedjes vet irritant
Ik word er echt agressief van
Al ziet het er ook wel een beetje schattig uit want ze zijn oud (50 ofzo) en ze zijn de hele tijd samen aan het dansen heel cute
Maar ook heel irritant want die muziek is echt VEEL te hard en ik denk dat ze dronken zijn
Ze zingen nu ook steeds heel vals mee
Vooral die vrouw
Zal ik even schreeuwen of het zachter mag? Het is 10 uur geweest toch
(sorry spam)
Heb je hem zelf eigenlijk al eens aangesproken op zijn eigen lawaai? Ik vind (maar ken natuurlijk niet je hele verhaal dus excuus als dit een onjuiste conclusie is) het feit dat hij zelf herrie maakt geen reden dat hij zelf niet bij jou mag klagen over jouw lawaai.
Nee ik heb hem daar niet op aangesproken omdat ik het ānormaalā vind om geluid te maken buiten, onze pomp maakt echt weinig geluid in verhouding met wat hij produceert, ik heb geen zin in een buren ruzie dus ik zet de pomp nu maar uit na 10en. Maar hoe meer ik er over nadenk hoe meer geluid hij maakt en hoe stommer ik het vind dat hij er dan over klaagt⦠(hij vliegt met drones over onze tuinen, heeft 3 hanen en 10 kippen, heeft kinderen die basketballen in de tuin etc. etc)⦠Ik weet dat ik over kom als een zeikerd, misschien heeft hij ook wel gelijk, ik kan er niks aan doen dat ik het toch flauw vind
Meeeehhh heb last van milde fomo. Ik ben niet op stap omdat er iets in de stad is wat ik normaliter al niet leuk vind en het is nu ook nog warm (hoewel t waait ok) en nu krijg ik een filmpje en denk mehhhhh terwijl ik weet dat ik er als een boer met kiespijn zou staan
Zit je nou in je eentje te slowchatten ?!??!!?
Maar gewoon schreeuwen ja haha
Omg we gaan zo karaoke doen en ik kan het niet aan
Vloggieee hahaah
Diegene heeft wel gelijk <3
Ah lief! Nu heb ik tranen in mn ogen
Yes je bent er nog! Is ook moeilijk ons achterlaten he
Ik kijk Indiana Jones 2 en ik ben gewoon echt een schijterd dus ik durf de helft van de tijd niet eens te kijken.
Haha
Daar moet zo snel mogelijk een stokje voor gestoken worden.
Even mn mening opbiechten brb.
Zaterdagavond in de vakantie en ik ben journals aan het uitpluizen op casestudies over agile vs. stage gate aanpak omdat ik een discussie had met mijn vriend een paar dagen geleden en ik heilig van mijn punt overtuigd ben. Die arme jongen is het vast al lang aan het vergeten en ik ben een betoog aan het bouwen waarom ik gelijk heb. Why am I like this.
Ik vind t wel heel fijn om te zien dat iedereen lief tegen elkaar doet ļøLAF JULLIE
Je mening moet in het onpopulaire meningen topic he
Nu heeft mijn man sterke drank ingeschonken. Spannende zaterdag avond