Heeft iemand zin om in een prive bericht mij streng toe te spreken over een onderwerp wordt helemaal loco hiero
Is de rust weergekeerd?
@Unquestionable Wat vervelend dat ze zich zo gedroeg. Ik vond het al knap van je toen ik las dat je haar had uitgenodigd, maar ik zou er nu ook wel klaar mee zijn. Hoe staat jouw vriend hier eigenlijk in?
O en natuurlijk gefeliciteerd nog!
@Unquestionable Als je haar niet had uitgenodigd had je nu misschien nog met een wrang gevoel gezeten.Ik vind het dus niet per se een foute keuze of iets waar je spijt van moet hebben. Erg zuur wel dat ze die “kans” niet genomen heeft en daarmee misschien ook jullie relatie te verbeteren, maar dat ze er juist voor koos deze eerder te verslechteren door zo’n houding aan te nemen en dan ook nog eens op een feestje. Als ze al met zo’n instelling kwam had ze net zo goed weg kunnen blijven. Maar neem het jezelf dus vooral niet kwalijk dat je haar hebt uitgenodigd! Fijn om te lezen dat het zo te horen verder wel een hele fijne dag is geweest!
Mijn vriend heeft geen problemen met zn moeder en kan gewoon normaal tegen haar doen. Vandaag deed hij ook normaal, maar na een “hè mam” kwam er ook geen gefeliciteerd uit oid. Dus hij vond dat ook niet chill. Verder zei hij dat hij al had verwacht dat ze zo zou doen, dus hen verbaasde het niet.
Alleen eist zij excuses van hem, die hij haar niet gaat geven omdat hij in zijn ogen niets fout gedaan heeft. En daar zit het knelpunt. Zij geeft niet mee, hij geeft niet mee en daar blijft t botsen.
Pb of insta me maar
volgens mij heb ik je een bericht gestuurd maar kan het niet meer vinden nu? iig bedankt
@Juuldie Jij kan bij mij nooit iets fouts doen of zeggen want iedere keer als ik je naam zie ga ik er vanuit dat dat hondje van je profielfoto het heeft getypt. <3
Ik snap echt niet dat TMF geen ding meer is. In Duitsland is XITE en het is echt geweldig. Gewoon een beetje hersenloos muziek en leuk om te kijken op tv.
Tuurlijk. Stuur maar een pb en zeg maar wat ik moet doen
I probably can go out and get one, because I am what? SICKENING! You could never have a sugardaddy because you are NOT that kind of girl…
Nee ik mag niet meer
Ja hoor, ik heb me toch teruggetrokken verder vandaag?
Het hele huis ligt ondertussen echt vol met dooie strontvliegen. Waar komen die beesten toch steeds vandaan
Haha goede oplossing!
Denk dat je zelf die conclusie wel kunt trekken als je tot 20 berichtjes terug leest.
Juist nu vraag je er toch weer aandacht voor.
Had maar een dag eerder gezegd. Ja sorry heb je nu niks aan. Misschien iemand van hier die met je mee wil?
De lucht buiten is echt vet mooi. Roze met wat wolkjes
Ik had 21 meldingen toen ik net inlogde, ik heb ze niet allemaal gelezen dus ik hoopte dat iemand gewoon “ja” zou zeggen op mijn vraag.