Omg voordat mijn leuke huisgenoten waren verhuisd hadden we het er altijd over een haarfriemelsalon op te richten, echt zoooooo fijn als iemand aan je hoofd krabbelt of borstelt . Ik ontspan dan ook METEEN, love it
Ik vraag me dan altijd af hoe men op dit soort photoshoots komt:
Fotograaf: De stylist is niet op komen dagen. Wat moeten we nu doen?
ABBA: reageert niet
Benny: Hé, moet je is zien wat ik hier op de grond vind: aluminiumfolie.
Fotograaf: Benny, je bent een genie. Aluminiumfolie will do the trick.
Jaa goffer ik weet waarover je het hebt maar kn er niet opkomen.
Ik heb zojuist mijn all posters prints geopend maar echt ontzettend lelijk afgedrukt. Mijn cheapass printer levert nog betere kwaliteit.
Maar wel alleen als je Herman heet
Ik was vandaag in de efteling en het was zo tering heet maar we gingen voor de verjaardag van mijn zus dus ik wilde dat het een leuke dag zou worden zonder gezeur over hitte
Helaas werkte mijn vriend niet mee aan dat plan. Hij denkt serieus dat hij het warmer heeft dan andere mensen omdat hij groter is :
Maar grote mensen staan dichter bij de zon he, dus warmer nee grapje, maar hopelijk was het alsnog gezellig vandaag!
Hier heb ik serieus even over nagedacht toen een paar mensen zeiden dat ik heel fijn kan kriebelen Het is ook zo leuk om te doen en al helemaal als iemand zich dan helemaal ontspant!
En warme lucht stijgt op. Arme vent.
Ben jij m’n eerste klant?
Ik bedenk me net wel dat ik wellicht niet zo betrouwbaar over kom als professioneel kriebelaarster met mijn forumnaam, maar ik zal niemand strangelen! Misschien alleen als we toevallig in Scranton zijn. Oké ik heb slaap nodig.
Hoeveel? Ik kan wel extra vakantiegeld gebruiken hahaha
Ja hahaha
Nee
Argh er zit hier een hoornaar die niet naar buiten wil (want ja, je kunt niet door de muur, dus stop met proberen). Wat een kutgeluid!
Brr lekker thuiskomen zo. Hopelijk zijn ze snel weg en blijven ze weg
Ik heb een nachtmerrie gehad en nu eet ik snoep in bed terwijl ik wacht totdat ik weer durf te slapen.
Hier hetzelfde, min het snoep helaas…
Awww wat vervelend! Gelukkig heb je snoep in je forumnaam!
Ik ga m’n tanden poetsen en voor de herkansing denk ik
Haha dat scheelt inderdaad, slaap lekker!
Ja ik denk het wel hoor. Ben vrijdag alleen geweest, wat reuze mee viel. Dan kan met een onbekende alleen maar meevallen denk ik